MuscleMeat

TESTOSTERON + PRIMOBOLAN + ANAVAR

Bezoekers in dit topic

gearbox01

Novice
Lid geworden
23 jan 2023
Berichten
10
Waardering
1
Lengte
1m70
Massa
71kg
Vetpercentage
20%
Goedenacht,

Dit is mijn allereerste blog op deze site en ik zou graag jullie mening willen weten over mijn komende eerste kuurtje:

Cycle 12 weken

1-12 350mg test per week

1-12 500 mg primo depot ( per week )

9-14 Anavar 15mg per dag

15-18 PCT nolvadex


Dit gaat hem worden.

Wat is jullie mening ?

Iemand ervaring met deze kuur en zo ja wat kan ik er van verwachten ?

Vinden jullie dit geschikt als eerste kuur ?

Tijdens mijn kuur word ik trouwens ook onderzocht door een onderzoek ( eerste inteek consult moet nog plaats vinden )

Gr
Gearbox01
 
je bent 1.70m, 71kg en 20% vet? Moddervet dus als die stats kloppen. Je voeding is niet op orde, dat is duidelijk. Nee, dit is geen geschikt kuurtje voor jou. Geen enkele kuur is geschikt voor jou als je de basics niet onder de knie hebt.
 
En ga nu voor je begint je baseline laten checken, bloedwaardes, bloeddruk etc. En als je huisarts een beetje mee wil werken ook een hartonderzoek preventief. Dit is eigenlijk het advies dat ik zou willen hebben gehad voor ik ooit begon.

Verder eens met Hasjkikkertje
 
Je voeding onder de loep nemen en niet kuren.
 
Goedenacht,

Dit is mijn allereerste blog op deze site en ik zou graag jullie mening willen weten over mijn komende eerste kuurtje:

Cycle 12 weken

1-12 350mg test per week

1-12 500 mg primo depot ( per week )

9-14 Anavar 15mg per dag

15-18 PCT nolvadex


Dit gaat hem worden.

Wat is jullie mening ?

Iemand ervaring met deze kuur en zo ja wat kan ik er van verwachten ?

Vinden jullie dit geschikt als eerste kuur ?

Tijdens mijn kuur word ik trouwens ook onderzocht door een onderzoek ( eerste inteek consult moet nog plaats vinden )

Gr
Gearbox01
Lees dit eerst even door:
 
Even een kleine update,



om even duidelijk te maken,
Mijn goal is niet om professionele bodybuilder te worden.

Ik wil Max ooit 75 wegen aangezien ik andere soorten sport doe.

Hasjkikkertje heeft me wel even aan het nadenken gezet over mijn bf % wat na schatting 19.3% is ( https://www.calculator.net/body-fat-calculator ) - ( ik zit aan het einde van mijn bulk nu )

Mijn plan is om de kuur een maand of meer als nodig is uit te stellen om mijn bf % naar de 12 - 15% te brengen.
Ik las dat dit de sweet spot is als je wilt gaan kuren .
https://www.evolutionary.org/ )

“When you have high bodyfat levels, the first major issue is an elevated level of estrogen conversion. Why? Simply because the aromatase enzyme, which converts testosterone to estrogen, is found in fat cells. This means that the more fat cells you have, the more aromatase enzymes in the body. “

Zodra ik dat bf percentage heb bereikt ben ik alsnog van plan om die kuur te gaan doen.

en ja ik doe mee aan een studie, dus er zijn professionals die gedurende mijn kuur de boel ook monitoren.

Graag hoor ik feedback van jullie.
 
Laatst bewerkt:
Je bent bezig met het dak, terwijl je nog geen muur hebt staan en waarschijnlijk weet je ook niet dat daar de fundering nog onder moet.

Stel je wilt een pizza bakken, dan begin je met de .....?
 
500mg primo is ook achterlijk veel.
15mg anavar doet geen fuck
eerder 10-12% dan 15%, want anders zit je zo weer op 18-19%
 
Je bent bezig met het dak, terwijl je nog geen muur hebt staan en waarschijnlijk weet je ook niet dat daar de fundering nog onder moet.

Stel je wilt een pizza bakken, dan begin je met de .....

Oke, maar zoals ik al duidelijk heb gemaakt mijn huis hoeft niet 80+ kilo te zijn…..

Als die 75KG is dan heb in na mijn idee een mooi huis met veranda en een oprit….

4 jaar geleden was ik 52Kg met 8%
 
Nogmaals heren,

Ik wil een fitter lichaam bouwen om te vechten op een bepaald gewicht….

Niet om op 1.70 als een heavyweight te staan als een mr Olympia………
 
Voor 75 kg als einddoel ga je toch niet kuren? Tenzij je 1.55 bent en die 75 kg op 4% moet zijn ofzo.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Iedereen doet alsof ik gehandicapt ga raken van een kuurtje 🤣🤨
 
Nogmaals heren,

Ik wil een fitter lichaam bouwen om te vechten op een bepaald gewicht….

Niet om op 1.70 als een heavyweight te staan als een mr Olympia………
Iets dik schrijven maakt geen indruk. Blijf lekker van de gear af, je voorstel slaat nergens op !
Je bent van 52kg en 8% gestegen naar 71kg en 20%. als je nu gaat cutten tot 8% kom je ook onder de 60kg uit, dus ergens zit er iets niet goed.

* Je eet teveel. om in andere gewichtsklasse te komen wil je ook liever minder vet. begin eerst eens met je voeding aan te passen met 300Kcals elke dag verlagen tov wat je nu eet.
 
Back
Naar boven