Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Succes met je herstel! Hopelijk heb je het beoogde resultaat!
    Thanks bro! Is me allemaal meegevallen. Klieren volledig verwijderd en liposuctie gedaan, onder volledige narcose. Nu al een wereld van verschil, kwam flink wat weefsel uit😂
     
    Thanks bro! Is me allemaal meegevallen. Klieren volledig verwijderd en liposuctie gedaan, onder volledige narcose. Nu al een wereld van verschil, kwam flink wat weefsel uit😂
    Vergoed ook? En waar?
     
    Vergoed ook? En waar?
    Nee word niet vergoed, vergoeden gebeurt maar zelden, dan moet je écht extreme tieten hebben. Ben bij Luc Bosmans geweest in België, veel goede resultaten gezien, kan de volledige klier verwijderen zonder deuk, en de kosten zijn een stuk lager dan in Nederland.
     
    -
     
    Laatst bewerkt:
    94kg nuchter, arm volume/frequentie omhoog 🤡
    Bouwen tot Mei om de prep op tijd te starten.

    350mg test e pw
    500mg primo pw
    3iu gh (1.5 iu nuchter/pre bed) pd
    15iu insuline (nuchter) pd

    D21C319F-9FDB-4812-A538-ABF18DE6DF45.jpeg
     
    Ga je al in mei weer preppen?
    Ben 4 weeks out nu van interclub 1 :) als -93. Daar kan ik me hopelijk qualificeren voor het BK 8-9maart :) tis enkel de 14 beste totalen van de gewichtklasse die mee kunnen.
    Beetje balen wel dat ze BK verzet hebben, is nu 5 weken na de eerste interclub, das best kort!
     
    Ben 4 weeks out nu van interclub 1 :) als -93. Daar kan ik me hopelijk qualificeren voor het BK 8-9maart :) tis enkel de 14 beste totalen van de gewichtklasse die mee kunnen.
    Beetje balen wel dat ze BK verzet hebben, is nu 5 weken na de eerste interclub, das best kort!
    Ho kut ik wilde ak taggen :roflol:
     
    Ho kut ik wilde ak taggen :roflol:
    18/20 weken heb ik wel nodig om weer shredded te zijn. Wil ook 2 weken voor de wedstrijd “klaar” zijn mbt het vet verlies traject zodat me lichaam kan rusten en langzaam laden.
    Tevens is het nog de vraag of ik bij me huidige coach de prep doe of met een andere.
     
    18/20 weken heb ik wel nodig om weer shredded te zijn. Wil ook 2 weken voor de wedstrijd “klaar” zijn mbt het vet verlies traject zodat me lichaam kan rusten en langzaam laden.
    Tevens is het nog de vraag of ik bij me huidige coach de prep doe of met een andere.
    Vanwaar de twijfel wat betreft coach? En naar wie zou je eventueel overstappen?
     
    • Like
    Waarderingen: ak
    Vanwaar de twijfel wat betreft coach? En naar wie zou je eventueel overstappen?
    Idee dat ik verder kan komen qua ontwikkeling bij een ander. Ik neem puur een coach voor de hulp mbt het bodybuilden en hoef geen wekelijks “nieuwsbrief” dat mediteren en een ijsbad mij mentaal goed zal doen of een recept voor een lekkere healty taart.

    Mijn huidige coach/team is te zweverig en zie mezelf hier niet voor lange tijd zitten. Veel geleerd in 2 jaar tijd, maar ben niet getrouwd. Alhoewel intern mijn coach nu ook afstand doet van de “groep” coaches waar hij nu bij zit aangezien ie zelf ook volledig de focus op bb wil leggen en ik het voor die reden nog afwacht tot de prep start.

    Plan B is Henno.
     
    94kg nuchter, arm volume/frequentie omhoog 🤡
    Bouwen tot Mei om de prep op tijd te starten.

    350mg test e pw
    500mg primo pw
    3iu gh (1.5 iu nuchter/pre bed) pd
    15iu insuline (nuchter) pd

    Bekijk bijlage 576164

    Anaboloes/slin/gh the full package :)

    Shape gaat ook lekker, goed bezig!
     
    • Like
    Waarderingen: ak
    Wat was je kwijt hiervoor als ik vragen mag? En nu is het gewoon herstellen en voor altijd er vanaf?
    Als het niet te extreem is kan hij de klieren verwijderen met een plaatselijke verdoving en ben je €800 kwijt. Als het wel extreem is (zoals bij mij) is het met narcose, haalt hij de klieren weg en doet hij liposuctie langs de hele onderkant. Ik was €2200 kwijt. In NL doen ze alleen onder narcose en ligt het rond de €3500. In NL laten ze eigenlijk altijd wat klierweefsel zitten ivm deuk, Luc Bosmans haalt de volledige klieren weg en vult de eventuele deuk op met overtollige huid.

    De kans dat het dan nog terug komt is dan heel erg klein, maar helemaal uitsluiten kun je het nooit. Het is wel een wereld van verschil, nu al. Herstel valt me mee, beetje beurs, had het erger verwacht.
     
    Idee dat ik verder kan komen qua ontwikkeling bij een ander. Ik neem puur een coach voor de hulp mbt het bodybuilden en hoef geen wekelijks “nieuwsbrief” dat mediteren en een ijsbad mij mentaal goed zal doen of een recept voor een lekkere healty taart.

    Mijn huidige coach/team is te zweverig en zie mezelf hier niet voor lange tijd zitten. Veel geleerd in 2 jaar tijd, maar ben niet getrouwd. Alhoewel intern mijn coach nu ook afstand doet van de “groep” coaches waar hij nu bij zit aangezien ie zelf ook volledig de focus op bb wil leggen en ik het voor die reden nog afwacht tot de prep start.

    Plan B is Henno.
    Wat kan een coach jou nog wijsmaken
     
    Back
    Naar boven