AndroidHealthClinic

Bloedwaardes na 500mg test (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dan heb je het genetisch gezien gewoon mee. Mijn cholesterol is zelfs nog beter geworden toen ik begon met trt.
 
Laatst bewerkt:
Is redelijk wisselend van persoon tot persoon, kan zeker het LDL-cholesterol verhogen ja. De eierindustrie heeft wel enorm hard z'n best gedaan om de literatuur te vervuilen met studies die suggereren dat het niet zo is.
Buiten die studies van de eierindustrie toont het dus eerder aan dat het LDL verhoogd?
 
78A864B9-2CC6-478E-B782-47BE638EE5C4.jpeg


Ga ik dood?
 
Buiten die studies van de eierindustrie toont het dus eerder aan dat het LDL verhoogd?
Ja, al is gemiddeld genomen de stijging gering.
 
Vermoedelijk is je cholesterol een familiair probleem, en daar gaat stoppen met kuren niet bij helpen. Het lijkt me verstandig dat je begint met 10mg simvastatine elke dag.
 
Eieren gekookt, rauw, gebakken geheel, geen ei-eiwit apart.
 
Spartacus nog contact gehad met een arts mbt de waarden ?
 
Spartacus nog contact gehad met een arts mbt de waarden ?
Neen nog niks, maar ik merk dat ik laatste weken veel vermoeid ben en veel slapen eetlust is ook wat weg, en begin wel een knobbeltje te voellen bij 1 van mijn tepels.. ik wou na mijn kuur verder als trt gaan dus wat raden jullie aan extra masteron? Groetjes
 
Neen nog niks, maar ik merk dat ik laatste weken veel vermoeid ben en veel slapen eetlust is ook wat weg, en begin wel een knobbeltje te voellen bij 1 van mijn tepels.. ik wou na mijn kuur verder als trt gaan dus wat raden jullie aan extra masteron? Groetjes
Gewoon 100mg test C ew.
je glucose is ook hoog, of had je dat niet gezien ?
 
Back
Naar boven