XXL Nutrition

Nieuw (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dhakr030

Novice
Lid geworden
2 feb 2023
Berichten
7
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
70kg
Vetpercentage
6%
Hallo bodybuilding forum,

Ik ben nieuw in de fitness scène.
Doe al meerdere jaren verschillende sporten, ben er een paar jaar tussenuit geweest. Nu besloten om weer te gaan trainen en ik heb jullie hulp daarbij nodig.

Ben een echte control freak en alles moet persee gebalanceerd zijn. Zowel de training als de groei. Aesthetics Hecht ik ontzettend veel waarde aan. Het draait voor mij om meer dan zwaar tillen. Aangezien ik dus nieuw ben en zelf wat aangekloot heb loop ik nu tegen wat dingen aan zoals imbalansen. Zal even een lijstje neerzetten wat ik graag wil bereiken/wil en het zou tof zijn als jullie mij kunnen begeleiden op mijn pad naar shredded sick cunt lol.

Wat ik zoek:

1. Een goede gym gevuld met ervaren lifters die niet doen aan bro-science maar echte “geleerde” wetenschappelijk ingestelde lifters. Ben in m’n reizen beperkt dus graag in Utrecht of omstreken, het liefst Utrecht. Het zou mooi zijn als de gym spiegels heeft zodat ik het liefst mezelf kan bekijken tijdens oefeningen om te zien of ik het perfect doe. Perfectie is mijn streven. In lichaam en oefeningen.
Een gym met like minded people zou great zijn, aesthetics en perfectie.
2. Een gebalanceerd trainings programma met als doel een lichaam zoals zyzz maar beter. Het doel is niet alleen aesthetics ook athletisch zijn, veel kracht om te tillen denk aan opponents optillen en neergooien ( worstelen ) uithoudingsvermogen zodat m’n lichaam kan performen en kan doen wat ik het “vraag” om te doen.