XXL Nutrition

Full body volume en hoe vaak een week rust. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Overtraining komt meestal voor in duursport en dan in combinatie met undereating.
Verder wat harpep zegt, na vier weken hard, even een paar (2) trainingen iets gas terug of halve week helemaal rust.
Nummer je weken in je trainings logboek, om dit bij te houden.
 
Overtraining komt meestal voor in duursport en dan in combinatie met undereating.
Verder wat harpep zegt, na vier weken hard, even een paar (2) trainingen iets gas terug of halve week helemaal rust.
Nummer je weken in je trainings logboek, om dit bij te houden.
Hoewel ik altijd eerder aan overeating heb gedaan, kan ik inderdaad vaststellen dat ik met mountainbiken, wielrennen, hardlopen en marathonschaatsen heel vaak overtraind ben geweest.
 
Gewoon fullbody gaan doen ik hou richtlijn 6 sets per spiergroep in 1 sessie max 30 sets totaal.
Gewicht doe ik nu ook wat omlaag bij elke oefening en dan minder rust tussen sets.
Voor mij werkt dit beter dan split met teveel volume.
Kijk maar wat je ermee doet ;)
 
Laatst bewerkt:
Als je de 70 kg niet kunt vinden heb ik hieronder wel een optie maar is wel prijzig.

 
Toen ik nog een bodybuilder was deed ik voor mijn rug altijd 4 oefeningen van elk 4 setje en 7 reps. Je moet zien dat de laatste 2 reps bijna till failure zijn. Daarmee boekte ik toch wel degelijke resultaten.
 
Toen ik nog een bodybuilder was deed ik voor mijn rug altijd 4 oefeningen van elk 4 setje en 7 reps. Je moet zien dat de laatste 2 reps bijna till failure zijn. Daarmee boekte ik toch wel degelijke resultaten.
Wat deed je dan
 
Veel Bent over Rows, Lat pulleys, dumbell shrugs en seated cable rows. Deed nog veel meer, maar ik geloof dat ik hier het meeste massa mee opbouwde.
 
Ook veel deadlifts, maar dat is meer voor de onderrug.
 
Veel Bent over Rows, Lat pulleys, dumbell shrugs en seated cable rows. Deed nog veel meer, maar ik geloof dat ik hier het meeste massa mee opbouwde.
Moet je niet doen als Henk achter je staat 😉
 
Moet je niet doen als Henk achter je staat 😉
Voor zo ver ik hem ken doet hij dat alleen als hij in de gevangenis zit en daarbuiten enkel om iemand te straffen waar hij een eitje mee te pellen heeft..
 
Nou heb het volume flink teruggeschroeft.

Ga dit even een paar weken doen heb het idee dat ik nog wat groter kan worden dan.
 
ok, als je nog tips nodig hebt mag je altijd vragen hoor !
 
Back
Naar boven