MuscleMeat

NSFW! .

Bezoekers in dit topic

  • Voor hoeveel je met bbd bezig bent zou je echt wel wat meer kunnen werken aan je posing, wat filmpjes kijken etc van positionering van benen armen etc bij poses.

    Ga je nog een bloedtest doen terwijl je on bent? Ben benieuwd wat je testwaarde zou zijn op deze dosering.

    Hoeveel kg nu erbij sinds de start?
    Bloedtest als coach zegt van wel, zou denken van wel. Ik begon op 62,7kg en nu 70,3. Vorige week niet aangekomen helaas
     
    Probeer de poses net iets beter te doen zodat het resultaat net wat beter uitkomt;
    Vind het resultaat tot nu toe gewoon goed, je bent zichtbaar voller geworden.

    270BD400-0A05-409B-9053-56A22BA1F943.jpeg
     
    Neem eens foto’s met pomp?
     
    Vraag me af hoeveel het scheelt als je aas neemt.
    Maar 8 kg gewicht in zo weinig tijd.. Bijna kilo per week. Natty word je dan gewoon dikke pad :p
    Als je van een diepe cut naar een bulk gaat ben je ook net een spons en kan je snel veel kgs aankomen op de weegschaal.

    Zie wel eens voorbij komen mensen die 20kg op de weegschaal aankomen in 2 weken tijd, no joke.
     
    Vraag me af hoeveel het scheelt als je aas neemt.
    Maar 8 kg gewicht in zo weinig tijd.. Bijna kilo per week. Natty word je dan gewoon dikke pad :p
    1 kg per week word je ook dikke pad als je niet natty bent maar bij hem is het natuurlijk ook glycogeen etc.
     
    Back
    Naar boven