Fitness Seller

Jasper's Offseason Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Denk dat we daar allemaal last van hebben in deze sport, lol. Als ik eenmaal begin te eten stop ik ook alleen maar wanneer ik letterlijk op het punt sta om over me nek te gaan. En daarna heb ik er nog 3 dagen last van in de vorm van buikpijn en shit. Kan er niks aan doen.

Daarnaast is het je eerste prep… kan een keer gebeuren. Zou er niet te zwaar aan tillen en gewoon weer verder gaan.
 
Denk dat we daar allemaal last van hebben in deze sport, lol. Als ik eenmaal begin te eten stop ik ook alleen maar wanneer ik letterlijk op het punt sta om over me nek te gaan. En daarna heb ik er nog 3 dagen last van in de vorm van buikpijn en shit. Kan er niks aan doen.

Daarnaast is het je eerste prep… kan een keer gebeuren. Zou er niet te zwaar aan tillen en gewoon weer verder gaan.
Komt goed💪🏼 kan nu ook geen junkfood meer zien dus heeft kwa dat opzichte wel geholpen haha
 
Heb al tijdje geen update geplaatst. Afgelopen week gaat eigelijk niet helemaal lekker. Mn vertering is erg klote en ben na elke maaltijd extreem bloated en winderig, wss voordat ik mn eten lekker maak met allemaal low kcal sausjes, veel kruiden, allemaal groentemixen enzo. En omdat ik door mn havermout allemaal sweetners, flavordrops enzo doen. Vanaf maandag alleenmaar ananas en sperzibonen als groente zonder sausjes en plain havermout met rozijnen en pindakaas als andere maaltijden.

Ook heb ik 2x een ontstoken Schouder door een injectie gehad deze week, eerst mn linker 3 dagen niet kunnen bewegen, helemaal opgezwollen rood en warm, en na gisteren ineens mn rechter. Hele nacht wakker gelegen van extreme pijn en bonkende schouder. Ik weet waar het aan ligt en dat is ook gefixt nu.
 
Kut man. Trenbolone eruit dan maar :eyes:
 
Idd, waarschijnlijk de tren ;)
 
Heb al tijdje geen update geplaatst. Afgelopen week gaat eigelijk niet helemaal lekker. Mn vertering is erg klote en ben na elke maaltijd extreem bloated en winderig, wss voordat ik mn eten lekker maak met allemaal low kcal sausjes, veel kruiden, allemaal groentemixen enzo. En omdat ik door mn havermout allemaal sweetners, flavordrops enzo doen. Vanaf maandag alleenmaar ananas en sperzibonen als groente zonder sausjes en plain havermout met rozijnen en pindakaas als andere maaltijden.

Ook heb ik 2x een ontstoken Schouder door een injectie gehad deze week, eerst mn linker 3 dagen niet kunnen bewegen, helemaal opgezwollen rood en warm, en na gisteren ineens mn rechter. Hele nacht wakker gelegen van extreme pijn en bonkende schouder. Ik weet waar het aan ligt en dat is ook gefixt nu.
Succes en beterschap pik. komt allemaal wel goed
 
Gok eerder de test-e brol of wat je ook zet. Die vertering problemen zou ik eerder toewijzen aan je cheat day.
 
Gok eerder de test-e brol of wat je ook zet. Die vertering problemen zou ik eerder toewijzen aan je cheat day.
Jongensss ik word over 1 maand pas 21 dus ik ben nu nog natty wisten jullie nog :) #forumregels
 
Jongensss ik word over 1 maand pas 21 dus ik ben nu nog natty wisten jullie nog :) #forumregels

Tsja… dan kan je beter alleen je sets en reps loggen hier.

Zonder het hele verhaal te vertrllen krijgen wij ook geen goed beeld van wat je precies allemaal doet.
 
Over een maand mag ie dus wél de waarheid vertellen :p
 
Kan dit slappe gelul elders gevoerd worden dan hier in dit Log ?
 
Hoop dat ik morgen beetje kan trainen met mn schouder, heb ook poseerles morgen namelijk.

Heb morgen medium carb day die ziet er als volgt uit voor de geïnteresseerden:

Maandag (Medium Carbs)
341Carb / 316 Protein / 53 Fat
[ ] Maaltijd 1: Ontbijt
- 60g Havermout/Brinta
- 40g Whey Protein
- 20g Amandelboter
- 20g Rozijnen
[ ] Maaltijd 2 & 3 (Lunch)
- 200g Kipfilet
- 100g Groenten
- 70g Ananas
[ ] Maaltijd 4: Pre Workout
- 60g Rijstebloem
- 40g Whey Protein
- 20g Rozijnen
- 20g Amandelboter
- 1 Banaan
[ ] Maaltijd 5: Post Workout
- 100g Rijstebloem
- 40g Whey Protein
[ ] Maaltijd 6: Avondeten
- 175g Varkenshaas / Biefstuk
- 100g Groenten
- 70g Ananas
[ ] Maaltijd 7: Pre Bed
- 250ml Eiwit
- 2 Eieren
- 100g Groenten
 
Gisteren met Jannes en nog paar andere arhleten waaronder vntl even paar rondes geposeerd en geoeffend. Jannes zag dat ik veel vocht vasthield en heeft nu 4 lage dagen voor me achter elkaar erin gezet voor deze week. Aankomende 4 dagen dus laag en zaterdag een hoge. Ook is er 15min post workout HIIT bij de 30min fasted bij gekomen.

Veel geleerd gisteren kwa poseren maar voelde me wel heel klein naast vntl , wat een beest is dat
 
Gisteren met Jannes en nog paar andere arhleten waaronder vntl even paar rondes geposeerd en geoeffend. Jannes zag dat ik veel vocht vasthield en heeft nu 4 lage dagen voor me achter elkaar erin gezet voor deze week. Aankomende 4 dagen dus laag en zaterdag een hoge. Ook is er 15min post workout HIIT bij de 30min fasted bij gekomen.

Veel geleerd gisteren kwa poseren maar voelde me wel heel klein naast vntl , wat een beest is dat
Wat voor HIIT doe je?
 
Wat voor HIIT doe je?
Meestal zo'n interval programma op crosstrainer:
1 min rustig met handen op vaste stuk
1 min volgas en armen meenemen en hogere weerstand. Dit 15 min
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Heb nu een 5 dagen split ipv 6. Houd me deels aan mn schema van jannes maar heb ook deel aangepast naar mn eigen stijl die lekker voor me werkt. Ik merkte dat ik die 4 sets tot falen tussen 8-12 reps beetje zat was en ben dus nu met topset en backoffsets gaan werken en dat werkt tot nu toe heerlijk.

Dit was mn armtraining van vandaag

Woensdag (Biceps & Triceps)
woensdag 15 mrt. 2023, 11:41

Tricep Rope Pushdown
Set 1: 35 kg × 11 [Failure]
Set 2: 25 kg × 20
Note:
Set 1: 8-12
Set 2: 12-16

Triceps Extension (Barbell)
Set 1: 45 kg × 10 [Failure]
Set 2: 35 kg × 15 [Failure]
Note:
Set 1: 8-12
Set 2: 12-16

Skullcrusher (Dumbbell)
Set 1: 16 kg × 8 [Failure]
Set 2: 12 kg × 12 [Failure]
Note:
Set 1: 8-12
Set 2: 12-16 + Tricep Bench Dips

Triceps Dip
Set 1: 16 reps [Failure]
Set 2: 13 reps [Failure]
Note:
2 sets bodyweight

Preacher Curl (Barbell)
Set 1: 40 kg × 11 [Failure]
Set 2: 30 kg × 14 [Failure]
Note:
Set 1: 8-12
Set 2: 12-16

Incline Curl (Dumbbell)
Set 1: 14 kg × 8 [Failure]
Set 2: 10 kg × 13 [Failure]
Note:
Set 1: 8-12 + Hammer Curl
Set 2: 12-16 + Hammer Curl

Hammer Curl (Cable)
Set 1: 30 kg × 12 [Failure]
Set 2: 25 kg × 14 [Failure]
Note:
Set 1: 8-12
Set 2: 12-16 + Dropset

Overhead Bicep Curl
Set 1: 7,5 kg × 23 [Failure]
Set 2: 7,5 kg × 17 [Drop Set]
Note:
Set 1: 10-14
Set 2: 14-18 + Dropset

Workout notes:
Triceps: 8 Sets
Biceps: 8 Sets

with Strong
 
Vandaag 4e low day achter elkaar en ook meteen nieuw laagste gewicht. 89,8kg. Eindelijk onder de 90. Is heeeel rap gegaan afgelopen dagen. Moest vandaag mn checkin fotos doen om te kijken wat die low days doen. Hier de fotos.

VideoCapture_20230317-103640.jpg
VideoCapture_20230317-103646.jpg
VideoCapture_20230317-103650.jpg
VideoCapture_20230317-103655.jpg
VideoCapture_20230317-103710.jpg
VideoCapture_20230317-103713.jpg
VideoCapture_20230317-103716.jpg
VideoCapture_20230317-103719.jpg
VideoCapture_20230317-103723.jpg
VideoCapture_20230317-103727.jpg
VideoCapture_20230317-103735.jpg
 
~7 weeks to go mate
 
Back
Naar boven