AndroidHealthClinic

Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

Bezoekers in dit topic

Geen idee of die met zekerheid te zeggen is, maar ik geef je het voordeel van de twijfel, waarom zou zo’n snelle stijging een probleem zijn?

De jaarlijkse fluctuaties zorgen toch ook niet voor problemen.
Bekijk bijlage 578762
Elke herfst als de blaadjes van de bomen vallen en wegrotten door micro organismen, en elke lente/zomer als ze CO2 uit de lucht trekken voor bladgroei heb je inderdaad flinke fluctuaties.
 
Het is nu ook op een dusdanig hoge snelheid aan het veranderen dat een trend als deze gewoon enorm gevaarlijk is
Heb je hier bewijs van? Wat is precies het gevaar waar jij het over hebt?
 
Omdat het in het verleden direct gelinkt is aan temperatuur, en dat zien we nu ook terug.
Heb je daar bewijs van? Als je die 2 grafieken als bewijs wilt aanleveren, is het wel frappant dat precies nu er geen verband meer zichtbaar is.

Kijk aub eens naar de uitleg van Marcel Crok die ik gisteren gepost heb.
 
Heb je hier bewijs van? Wat is precies het gevaar waar jij het over hebt?
Volledig verstoren van het ecosysteem als resultaat van menselijke verwoesting van de ecosystemen icm met snelle stijging van de temperatuur en alle gevolgen die dat met zich mee brengt.

Aka het hele probleem.
 
Jij bent zo dom.
Ondertussen doe ik de moeite om met jou de discussie aan te gaan door te reageren op jouw argumenten, jouw grafiekjes, maar jij doet dat niet bij mij. Nergens reageer je op mijn argumenten, maar kom je weer met iets nieuws dat ik opnieuw onderuithaal.

Of je komt met kansloze uitspraken zoals dat ik m'n hoofd in een emmer met zand heb.


Prima als je de discussie niet aan wilt gaan, maar blijf dan gewoon weg uit dit topic of maak je eigen topic aan die je kan vervuilen.
 
Volledig verstoren van het ecosysteem als resultaat van menselijke verwoesting van de ecosystemen icm met snelle stijging van de temperatuur en alle gevolgen die dat met zich mee brengt.

Aka het hele probleem.
Heb je bewijs van deze uitspraak? En bewijs dat CO2 causatief is hiervoor?

Maar menselijke verwoesting van ecosysteem? De discussie ging toch over CO2? Nu begin je weer over iets anders.


En nogmaals, heb je hier bewijs van?
 
Heb je bewijs van deze uitspraak? En bewijs dat CO2 causatief is hiervoor?

Maar menselijke verwoesting van ecosysteem? De discussie ging toch over CO2? Nu begin je weer over iets anders.


En nogmaals, heb je hier bewijs van?

Ja, al 1000x aangeleverd en je roept dan 'hurdur bullshit want ze willen ons slaaf maken'
 
You're kidding right?
Elke uitspraak die je doet in een wetenschappelijke discussie moet je kunnen ondersteunen met wetenschappelijke feiten uit bronnen, anders kan iedereen wel wat roeptoeteren.
 
Ja, al 1000x aangeleverd en je roept dan 'hurdur bullshit want ze willen ons slaaf maken'
Is dat je argument dat het niet zo is?

Dan vind ik mijn argument een stuk overtuigender.
 
Elke uitspraak die je doet in een wetenschappelijke discussie moet je kunnen ondersteunen met wetenschappelijke feiten uit bronnen, anders kan iedereen wel wat roeptoeteren.

Feiten van algemene bekendheid hoeven niet bewezen te worden.

Helemaal niet als het al 100.000x gedaan is.
 
Is dat je argument dat het niet zo is?

Dan vind ik mijn argument een stuk overtuigender.

Prima als je de discussie niet aan wilt gaan, maar blijf dan gewoon weg uit dit topic of maak je eigen topic aan die je kan vervuilen.

Je hebt de discussie nu al herhaaldelijk verloren, een klein beetje zelfinzicht zou je goed doen
 
Dat CO2 in de atmosfeer een directe invloed heeft op de temperatuur van de aarde.
Deze uitpsraak laat zien dat je totaal geen kennis over de materie hebt.

CO2 heeft geen directe maar, volgens de broeikasgastheorie, een indirecte invloed op de temperatuur op aarde doordat het Infraroodstraling trapped.

Daarnaast is het helemaal nog geen exacte wetenschap omdat ze niet weten in hoeverre CO2 verantwoordelijk is voor veranderingen in de temperatuur. Anders zou je dus ppm precies kunnen stellen aan temperatuur.
 
Dat CO2 in de atmosfeer een directe invloed heeft op de temperatuur van de aarde.
Zoals apfelstrudel zegt is de invloed indirect en daarnaast wordt de mate waarin zeer waarschijnlijk zwaar overtrokken.

Tot een jaar of 5 geleden was het voor mij ook heel simpel, CO2 heeft de fysische eigenschappen om infrarood straling tegen te houden, dus een hoger CO2 concentratie is de lucht levert een hogere temperatuur op aarde op. Maar als je daar wat meer onderzoek naar doet zie je dat er verder geen onweerlegbaar bewijs is.
 
Laatst bewerkt:
Hij had voorrang, voerde zijn advocaat aan.
Ik heb er bij gestaan, letterlijk 1 min na het gebeuren, politie was er nog niet bij. Heb ze allemaal zien zitten(hangen) zag er niet fraai uit.

Als ik er voorbij rij , komen die beelden weleens een keer terug in mn hoofd. Had beter niet gekeken/geholpen. Stonden al 5 mensen. Mja als zoiets gebeurd probeer je toch wat te doen.
 
Back
Naar boven