Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!) (3 bezoekers)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    38

Bezoekers in dit topic

Zelfgemaakte Nasi aangevuld met een gebakken eitje en kipsate van kippie :lifter:
20230311_174034.jpg
 
Hele auto stonk naar knoflook erna na een rit van 30 min 😂😂😂
Daar gebruik ik het schuifdak voor. Kan mooi op kantelstand met dit weer 😉
 
Zen Zen (in dat grote winkelcentrum in Aken)...Kanpai is helaas geen ayce want die hebben wel hele goede sushi...
Zen zen kwalitatief niet super maar voor 18 euro incl. 1 drankje en fooi is dat met die hoeveelheid meer dan okej
 
Zen Zen (in dat grote winkelcentrum in Aken)...Kanpai is helaas geen ayce want die hebben wel hele goede sushi...
Zen zen kwalitatief niet super maar voor 18 euro incl. 1 drankje en fooi is dat met die hoeveelheid meer dan okej
Kanpai was idd zeer lekker. Alleen moesten we toen we een keer daar waren telkens 60 min wachten op ons eten omdat ze alleen een stel opaatjes in dienst hadden daar die de sushi maakten. Dus na 2x bestellen hebben we maar afgerekend en zijn we gegaan.
 
Kanpai was idd zeer lekker. Alleen moesten we toen we een keer daar waren telkens 60 min wachten op ons eten omdat ze alleen een stel opaatjes in dienst hadden daar die de sushi maakten. Dus na 2x bestellen hebben we maar afgerekend en zijn we gegaan.
Idd was bij mij precies t zelfde 😄

Lemongrass vond ik ook de moeite waard:
20230116_131448.jpg
 
Back
Naar boven