Fitness Seller

Uitslag Bloedtest, Oestradiol afwezig? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ga sowieso nog aan mijn huisarts vragen om een verwijzing voor een ander ziekenhuis te krijgen, want zonder verwijzing mag je alles volgens mij uit je eigen zak betalen
Dat ook maar zonder verwijzing helpen ze je ook niet in een normaal ziekenhuis.
 
Ik zie veel positieve berichten over het ETZ ziekenhuis en mannen met hormoonproblemen, iemand die hier ervaring heeft?
 
Ik zie veel positieve berichten over het ETZ ziekenhuis en mannen met hormoonproblemen, iemand die hier ervaring heeft?
Ritje naar Tilburg naar Dr. Diederik Smit. Misschien was je verkeerd doorverwezen en moet je bij Uroloog eo Endocrinoloog zijn
 
Ritje naar Tilburg naar Dr. Diederik Smit. Misschien was je verkeerd doorverwezen en moet je bij Uroloog eo Endocrinoloog zijn
Update: Mijn HA heeft mij verwezen naar ETZ en het bericht gericht aan Dr. Diederik Smit
 
Update: Ben inmiddels langsgeweest bij de endo en heb nu Testavan voorgeschreven gekregen om te kijken of dit mijn klachten kan verhelpen en mijn hormoonwaardes kan verbeteren. Dosis die is voorgeschreven is 3 pompjes of 69mg testosteron per dag. Dit 4-6 weken uitproberen. Iemand die goede ervaringen heeft met deze gel?
 
Back
Naar boven