Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Weet iemand toevallig nog een (atleet)kortingscode voor XXL producten?

Wil een redelijke bestelling plaatsen, maar met die hoge prijzen van nu loont zelfs een 10% code al best aardig. :eyes:
 
Weet iemand toevallig nog een (atleet)kortingscode voor XXL producten?

Wil een redelijke bestelling plaatsen, maar met die hoge prijzen van nu loont zelfs een 10% code al best aardig. :eyes:
We hebben geen enkele atletencode...... Alleen voor de kleding.
 
acties in het vooruitzicht ?

btw, black label pre een van mijn favo's, vooral de caffeine free
 
Dan moet ik maar wat whey scoops bewaren :p
Waar die whey scoops wel niet handig voor zijn hé ;)
Dbxep3q.jpg
 
Vraagje voor de Cream of Rice gebruikers!

Maken jullie dit met koud/warm of kokend water?
Gisteravond voor het eerst COR proberen te bereiden met kokend water. Ik had het gewoon geprobeerd net zoals als ik havermout bereid maar kreeg hoe dan ook geen pap structuur. Moest Psyllium Husk toevoegen om het vloeibaar te maken.

80gram COR, 30gr whey delicious en dus later nog 5gr psyllium husk. Hierbij voegde ik 400ml water en daarna koken op gasfornuis. Vandaag wat minder water proberen
 
Gisteravond voor het eerst COR proberen te bereiden met kokend water. Ik had het gewoon geprobeerd net zoals als ik havermout bereid maar kreeg hoe dan ook geen pap structuur. Moest Psyllium Husk toevoegen om het vloeibaar te maken.

80gram COR, 30gr whey delicious en dus later nog 5gr psyllium husk. Hierbij voegde ik 400ml water en daarna koken op gasfornuis. Vandaag wat minder water proberen
Hier ook veel mensen die het maken met koudwater, vond dat best lekker. Al roerend toevoegen en kijken dat het romig wordt en blijft. Niet teveel water in 1 keer. steeds een beetje meer. Door dat koken wordt het heel erg dik
 
Uuhh op myproteïn staat 5kg caseïne (2 x 2,5 kg voor de prijs van 1) voor 75€ te koop. Dat is nu wel een erg goeie deal. Maar ik koop échter veel liever bij xxl. Macro's zijn ook beter. Echter dat verschil is wel extreem. Als dat verschil opeens zou halveren of verminderen zou ik zomaar ineens bij xxl bestellen.
 
Uuhh op myproteïn staat 5kg caseïne (2 x 2,5 kg voor de prijs van 1) voor 75€ te koop. Dat is nu wel een erg goeie deal. Maar ik koop échter veel liever bij xxl. Macro's zijn ook beter. Echter dat verschil is wel extreem. Als dat verschil opeens zou halveren of verminderen zou ik zomaar ineens bij xxl bestellen.
Oh, sorrie het verschil is nu 10€ p kilo.
Ongeveer:
Xxl 28€/kilo
MP 17€/kilo
 
Uuhh op myproteïn staat 5kg caseïne (2 x 2,5 kg voor de prijs van 1) voor 75€ te koop. Dat is nu wel een erg goeie deal. Maar ik koop échter veel liever bij xxl. Macro's zijn ook beter. Echter dat verschil is wel extreem. Als dat verschil opeens zou halveren of verminderen zou ik zomaar ineens bij xxl bestellen.
Ik zie het... weet ook dat wij tegenwoordig qua prijs niet meer of maar weinig boven MP zitten. Zeker als je de juiste producten met elkaar vergelijkt. Dit is een tijdelijke actie en zo hebben wij ook tijdelijke acties. Dan heb je een betere deal bij ons en soms daar. Wij hebben overigens een isolaat versie van de casseine en MP een concentraat versie. Daarom een groot verschil in het eiwitpercentage
 
Ik zie het... weet ook dat wij tegenwoordig qua prijs niet meer of maar weinig boven MP zitten. Zeker als je de juiste producten met elkaa..
Maar jullie zijn nog wel goedkoper en beter dan de rest naar mijn ervaring. XXLs kwaliteit is gewoon beter. Maar ik moet slim met geld omgaan nu :(.
 
Oh, sorrie het verschil is nu 10€ p kilo.
Ongeveer:
Xxl 28€/kilo
MP 17€/kilo
Tja, je vergelijkt wel een actie prijs t.o.v. een niet actieprijs. Al heeft MP wel vaker acties.
15-20% korting is bij XXL ook niet te gek.

Zijn ook wel andere afwegingen die je moet maken. Ik heb bij XXL altijd het gevoel dat ik een product koop waar het bedrijf achter staat en ook getest is. (Zelfde gevoel bij Musclemeat)
Ook heb ik het gevoel dat de kwaliteit nooit lager uitvalt t.b.v. de winst..
Kost soms een paar eurotjes per kilo meer, maar weet je wel dat je een eerlijk product in huis hebt.
Dat.. én een beetje een gunfactor natuurlijk.

Bij MP heb ik altijd een beetje een aliexpress gevoel, zitten érg goede dingen tussen, maar oh oh.. wat zit er veel rotzooi tussen..
Bestel zo nu en dan ook bij andere partijen wat, maar eindig eigenlijk altijd met teleurstellingen ;')
 
Tja, je vergelijkt wel een actie prijs t.o.v. een niet actieprijs. Al heeft MP wel vaker acties.
15-20% korting is bij XXL ook niet te gek.

Zijn ook wel andere afwegingen die je moet maken. Ik heb bij XXL altijd het gevoel dat ik een product koop waar het bedrijf achter staat en ook getest is. (Zelfde gevoel bij Musclemeat)
Ook heb ik het gevoel dat de kwaliteit nooit lager uitvalt t.b.v. de winst..
Kost soms een paar eurotjes per kilo meer, maar weet je wel dat je een eerlijk product in huis hebt.
Dat.. én een beetje een gunfactor natuurlijk.

Bij MP heb ik altijd een beetje een aliexpress gevoel, zitten érg goede dingen tussen, maar oh oh.. wat zit er veel rotzooi tussen..
Bestel zo nu en dan ook bij andere partijen wat, maar eindig eigenlijk altijd met teleurstellingen ;')
Tegenwoordig zijn zitten vaak met de Perfect Whey onder de MP impact whey prijs en ook onder de essential whey prijs van B&F. Ook momenteel. Merken ook dat we veel klanten van MP en B&F krijgen die overstappen.
 
Dit kun je ook beter in algemeen eiwit topic bespreken dan hier. Beetje lullig om aanbieding van concurrent hier te besprken
Je hebt gelijk. Ik voel me beetje schuldig ik dacht daar niet over na. Niet dat ik iemand iets verschuldigd ben ofzo, toch voelt het alsof ik voor team xxl wil zijn :p.
 
Back
Naar boven