AndroidHealthClinic

Hobbybuilding (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dan ben je wel erg gevoelig voor pijn.
Goh misschien wel ja. De pijn die ik had was nu niet zo erg maar wel aanwezig en voldoende om m’n trainingen in de weg te zitten. Vandaar dat ik het 3 a 4x per week neem ipv dagelijks.
 
Zou zeker niet bang zijn voor boldenone. Er heerst ook zo’n mongolisch fabeltje dat het een zwak middel is en je 600-800+ mg ervan moet nemen. Lol tsja, logisch dat sommigen dan misschien bepaalde klachten krijgen.

Van 200-400 bold ga je gewoon gegarandeerd superlekker en is de kans op allerlei gekke sides minimaal.
 
Er heerst ook zo’n mongolisch fabeltje dat het een zwak middel is en je 600-800+ mg ervan moet nemen.
Klopt ook wel. Was zeker niet van plan om zo’n dosis te gebruiken :P Ik hou het in m’n achterhoofd. Het ligt alvast klaar:D
 
Het plan is eigenlijk om initieel wat verloren massa terug te winnen. Ben sowieso niet in de positie om stevig te bulken al heb ik in het verleden al met een veel hoger VP stevig gebulkt :o wil uiteindelijk tussen 90-92kg uitkomen om dan te cutten en vervolgens weer te bulken. Ik weeg momenteel een schamele 87kg. Het idee is om initieel de testosteron en het beter kunnen trainen z’n werk te laten doen voor ik voeding verhoog.

Voeding week 1:

TD (zie 13/03 in MP)

M1
100g rijstebloem of havermout
35g whey
10g zwarte chocolade
15g honing
1 banaan

M2

150g rijst
170g witte vis/kippenborst
50g rozijnen
Ketchup
Tomaat

M3

120g brood
60g hesp
80g kaas
Ketchup
Augurken


Intra

200ml cranberry
(+25g carbosport op B training)

M4

500g verse kaas
20g confituur
100g cornflakes
Appel/kiwi/druiven

M5

6 ei eiwitten
5 rijstwafels

Macro’s:
A training

3600 calorieën
239 eiwit
553 carb
47 vet

B training

3700 calorieën
239 eiwit
572 carb
47 vet


NTD (zie 18/03 in MP)

75g havermout
35g whey
10g zwarte chocolade
15g honing
1 banaan

M2

150g rijst
170g witte vis/kippenborst
20ml olijfolie
Ketchup
Tomaat

M3

120g brood
60g hesp
80g kaas
Ketchup
Augurken

M4

500g verse kaas
30g noten
Appel/kiwi/druiven

M5
6 ei eiwitten
30g noten

3150 calorieën
238 eiwit
345 carb
94 vet

Training is sinds vorige week (opnieuw) een modified DC two-way split waarbij ik drie keer per week train en drie à vier keer 20min. Cardio doe. Misschien dat er af en toe een vierde training bij komt die ik dan thuis doe maar ga er niet op rekenen. Heb hier voor wat hoger volume getraind maar was al erg snel heel vermoeid terwijl het totaal volume niet eens zo hoog was. Dus geditched voor DC, waar ik in het verleden wel lekker op ging. Repranges liggen nu wel iets hoger.
 
Belgisch voor kwark:o
Dat is wat je denkt
Stiekem eet meneer hier gewoon halve kilo kaas per dag
Was het sowieso niet platte kaas trouwens? :roflol:
 
Het plan is eigenlijk om initieel wat verloren massa terug te winnen. Ben sowieso niet in de positie om stevig te bulken al heb ik in het verleden al met een veel hoger VP stevig gebulkt :o wil uiteindelijk tussen 90-92kg uitkomen om dan te cutten en vervolgens weer te bulken. Ik weeg momenteel een schamele 87kg. Het idee is om initieel de testosteron en het beter kunnen trainen z’n werk te laten doen voor ik voeding verhoog.
vond het verhaal al wat raar m.b.t. je stats.
Profiel gewicht 104kg maar werkelijk 87kg dan zal je profielfoto ook wel anders zijn dan reallife.

Succes met je doelen.
 
Profiel gewicht 104kg maar werkelijk 87kg dan zal je profielfoto ook wel anders zijn dan reallife.
Mijn zwaarste was 106kg en m’n profielfoto ben ik anderhalf jaar geleden ofzo na de BIG-T forumcontest. Woog daar 86-87kg.

Ben nadien volledig off gegaan en een (zeer) traag herstel gekend.

Dit was m’n Shape voor die contest:
E1B47372-0551-4B51-ADE9-A65F9F44452D.jpeg
 
Mooie shape hoor. :thumbs: Vroeg me meer af hoe je er nu bijstaat. :)
Benen zijn top.
 
Heb het je al vaker gezegd bro, maar met jouw structuur en flow zou je best ver kunnen komen in classic, denk ik. Snap al te goed dat je nu ff andere prioriteiten stelt (en terecht ook), maar zou toch zonde zijn om heel die bodybuilding journey die je hebt ondergaan niet on stage te brengen, zeg maar.
 
Heb het je al vaker gezegd bro, maar met jouw structuur en flow zou je best ver kunnen komen in classic, denk ik. Snap al te goed dat je nu ff andere prioriteiten stelt (en terecht ook), maar zou toch zonde zijn om heel die bodybuilding journey die je hebt ondergaan niet on stage te brengen, zeg maar.
Eens. In potentie 1 van de beste fysieken van 't forum.
 
Heb het je al vaker gezegd bro, maar met jouw structuur en flow zou je best ver kunnen komen in classic, denk ik. Snap al te goed dat je nu ff andere prioriteiten stelt (en terecht ook), maar zou toch zonde zijn om heel die bodybuilding journey die je hebt ondergaan niet on stage te brengen, zeg maar.
Bedankt man! Ik kijk soms (vaak :o) terug naar die foto’s en krijg toch vaak heimwee naar alles wat er bij komt kijken. Uiteindelijk naar een dergelijke Shape terugkeren is het doel, maar met meer spier op de juiste plaatsen. Zal wel even tijd vragen denk ik.

Op het podium stappen vind ik wel een moeilijke. Mijn ego zou verpletterd zijn mocht ik niet winnen :roflol: wil mezelf dat besparen maar aan de andere kant blijft het wel verleidelijk.

Eens. In potentie 1 van de beste fysieken van 't forum.
Je bezorgd me nog een harde plasser:heart:
De potentie moet er natuurlijk wel nog uitkomen. Ben benieuwd hoe ik ga ‘rebounden’ nu ik weer on ben. Het zal vast placebo zijn maar ik zie al subtiele veranderingen.
 
Nice dat je weer on gaat :heart:. Shape hierboven is erg nice.

Bewust de keuze nog voor doggcrap i.v.m weinig tijd of? N.v.m zie dat je van hoger volume te vermoeid werd:p
 
Laatst bewerkt:
Nice dat je weer on gaat :heart:. Shape hierboven is erg nice.

Bewust de keuze nog voor doggcrap i.v.m weinig tijd of? N.v.m zie dat je van hoger volume te vermoeid werd:p
Bedankt man!

Een van de redenen dat ik DC doe is zeker omwille van tijdsbesparing. Heb nog geen 3 dagen programma gevolgd dat mij zo’n gains heeft bezorgd. Shape hier boven was met trouwens ook met ‘slechts’ drie trainingen per week (exclusief cardio wel).

Het laat me toe om voldoende autistisch te zijn en gains te maken en terwijl niet té autistisch te doen dat alles in teken van gains staat.
 
Heb laats foto van je gezien en dat zag er nog prima uit. ❤️
 
Het laat me toe om voldoende autistisch te zijn en gains te maken en terwijl niet té autistisch te doen dat alles in teken van gains staat.
Zou je dan wel gaan kuren? Klinkt een beetje of je geen zin hebt om 100% ervoor te gaan zo.
 
Heb laats foto van je gezien en dat zag er nog prima uit. ❤️
Mijn rug is vreemd genoeg vrij lean gebleven. De voorkant niet echt :o
Zou je dan wel gaan kuren? Klinkt een beetje of je geen zin hebt om 100% ervoor te gaan zo.
hmm wat is 100% er voor gaan? Voor mij is dat wat jij nu doet: 0,0 van je plan afwijken. Maar dat is voor iemand die het voor de fun doet niet 365 dagen vol te houden zonder dat dat op andere levensdomeinen een invloed gaat hebben. Net dat wil ik vermijden door perioden flexibeler te zijn af te wisselen met strikte perioden.

Er komen vaak last minute wijzigen in onze plannen en om dan rigide aan je plan te houden is niet altijd fijn voor mijn omgeving (en voor mezelf).

Bb’ing voeding zit er ingebakken en gaat er volgens mij nooit meer uit. Omgeving weet dit ook maar als het een keertje niet kan, dan is het maar zo.

Training is zeker ook locked in. Wanneer ik verhuisd ben kijk ik of ik er een vierde trainingsdag kan insteken waar ik dan een dag thuis train. Woon nu op een appartement en dat is niet zo handig :P
 
Back
Naar boven