AndroidHealthClinic

Het grote I don't want to live on this planet anymore topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Frv0MK1XgAAwDlY
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Jesus wat een kogelregen :roflol:

Die laatste 10 schoten zijn toch lastig te verklaren voor die agent, al denk ik dat hij sws dood was geweest.

Daarna ook echt nog 'drop the knife'
Gast je hebt net letterlijk je hele magazijn in zijn torso geleegd en zijn lichaam is de laatste stuiptrekkingen aan het doen wat denk je zelf?

Maarja eerste paar schoten imo gewoon terecht, leven van die vrouw waarschijnlijk gered.
Ze zijn wel beleefd. Sir! Drop the knife
 
Jesus wat een kogelregen :roflol:

Die laatste 10 schoten zijn toch lastig te verklaren voor die agent, al denk ik dat hij sws dood was geweest.

Daarna ook echt nog 'drop the knife'
Gast je hebt net letterlijk je hele magazijn in zijn torso geleegd en zijn lichaam is de laatste stuiptrekkingen aan het doen wat denk je zelf?

Maarja eerste paar schoten imo gewoon terecht, leven van die vrouw waarschijnlijk gered.
Hoezo? Hij hield het mes vast. Gewoon blijven volpompen met lood. Helemaal niks mis mee. 0% kans op recidive.
 
Hoezo? Hij hield het mes vast. Gewoon blijven volpompen met lood. Helemaal niks mis mee. 0% kans op recidive.

Amerikaanse wetgeving zal het vast kunnen met die logica, dat is hier wat lastiger.

Maarja dood was hij toch al, die eerste +-5 schoten waren gewoon nodig om te voorkomen dat hij de aanval op de vrouw kon voortzetten.
 
Stop resisting! I said stop resisting!!

:roflol:
 

Potje poolen in Brazilië
Let ook op de reclamespotjes vooraf, only in Murica🤣


Super channel trouwens dat Active Self Protection, aardig leerzaam en dagelijks super content.
 
Laatst bewerkt:
Hebben jullie al vakantieplannen dit jaar? Ik zit te denken om de trein naar Gran Canaria te pakken.





1679845288117.jpg

Wel ironisch dat haar naam straalvliegtuig betekent.
 
Back
Naar boven