XXL Nutrition

Kathlinoo's Log 🍑

Bezoekers in dit topic

In welke Basic-shit of andere jim kan ik een hacksquat vinden????

Ik weet er maar 1 staan in Jims leuven, maar ga enkel naar fitness waar parking voor de deur is.

:o
Doe je m toch met een bb? Krijg je gegarandeerd leuke blikken
 
Mooie lijn :thumbs:
Wel nog steeds extreem overschaduwd door die dikke reet van je.
42464ba1d628814a060ca79c1e9087c6_w200.gif

In welke Basic-shit of andere jim kan ik een hacksquat vinden????

Ik weet er maar 1 staan in Jims leuven, maar ga enkel naar fitness waar parking voor de deur is.

:o
Je bent ook van Leuven of die kanten?
 
  • Heart
Waarderingen: Vonk
Bekijk bijlage 581114

Je bent ook van Leuven of die kanten?
Nee, ongeveer 20km van Leuven, maar ik train meestal in het limburgse of vlaams brabant :p
Heb mailtje gestuurd naar Jims Genk of ze een hacksquat hebben maar google pics zag er al vast niet veel belovend uit. Parking en een seated calf machine hebben ze wel.
 
Ik heb m'n Barbarian Leg Press / Hacksquat voor jaar verkocht aan GymMansion in Bertem. Echt een verschrikkelijk onding was dat. :o
 
Nee, ongeveer 20km van Leuven, maar ik train meestal in het limburgse of vlaams brabant :p
Heb mailtje gestuurd naar Jims Genk of ze een hacksquat hebben maar google pics zag er al vast niet veel belovend uit. Parking en een seated calf machine hebben ze wel.
De laatste keer dat ik in de BF Genk was hadden ze nog geen hack squat, wel zo'n pendulum. Ben wel benieuwd wat Jims Genk allemaal heeft gezien ik daar om de zoveel tijd ook eens ben, binnenkort eens gaan kijken.
Ik heb m'n Barbarian Leg Press / Hacksquat voor jaar verkocht aan GymMansion in Bertem. Echt een verschrikkelijk onding was dat. :o
Kom er net achter dat hetgeen wat ik gebruik geen hacksquat heet maar een V-squat :emo: Ik dacht dat 't twee verschillende soorten hacksquats waren hehe :o
Plate-Loaded-V-Squat.jpg

Een hacksquat vind ik ook niets nee.
 
Heb echt nog nooit een Pendulum squat in basic fit gezien. Wist niet eens dat matrix dat maakt.
De Basic Fits bij mij in de buurt hebben allemaal een Pendulum, al zijn ze overal kapot
 
Ze bedoelen wrs een pendulum legpress. Die van Technogym. Heerlijk apparaat.

Of dat squat kut apparaat van Matrix. Die is poep.
 
Back
Naar boven