AndroidHealthClinic

artificial intelligence (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

De gehele foto met bruine ogen vind ik beter kwa kleur.
Ja, ik ook!

Valt veel meer uit te halen. Maar vind dit, voor een paar klikken en een foto van bijna 60 jaar oud, al echt fascinerend
 
Ja, ik ook!

Valt veel meer uit te halen. Maar vind dit, voor een paar klikken en een foto van bijna 60 jaar oud, al echt fascinerend
Kan je zelf ook nog wat bijsturen?
 
Kan je zelf ook nog wat bijsturen?
Jazeker. Met luts, kleurkalibratie, of handmatig inkleuren zoals het al langer kon. Maar die blauwe is letterlijk dmv ai de opdracht geven

Goed. Privacy is wel een dingetje met die programma's. Maar op het gebied van creativiteit opent dit wel echt deuren

Al gespeeld met Adobe Firefly?
 
Al gespeeld met Adobe Firefly?
Nee,

Ik heb zelf Luminar AI en dat vind ik wel prettig werken, mijn MacBook is er alleen eigenlijk iets te traag voor. Maar als je bedenkt dat dat programma twee jaar oud is en het best wel veel subtiele bewerkingen mooi kan uitvoeren ben ik wel benieuwd wat er straks allemaal mogelijk is.
 
Hier aan het wachten voor Adobe Podcast, de speech improvement AI-prequel is iig amazing. Maakt echt goede zaken van complete rommel en haalt alle achtergrondgeluiden eruit zonder dat je zelf alles moet instellen zoals in Audition, of dare I say, Audacity.
Bizar dat ik dit topic nog niet gezien heb gezien ik per week er 4 uur mee bezig ben.
 
Ja, ik ook!

Valt veel meer uit te halen. Maar vind dit, voor een paar klikken en een foto van bijna 60 jaar oud, al echt fascinerend
Het verschil tussen 'good enough' en 'perfect' mag echt niet 200 euro en 3 uur werk door een professional vs 2 klikken zijn, want dan heeft die professional geen werk meer. Dat staat nu te gebeuren met veel content creation(en andere jobs) in de volgende jaren.
Nieuwe Industrial Revolution staat voor de deur, en je zit met nog enorm veel digibeten die nog niet eens een nieuw mapje op hun desktop kunnen maken. Daar gaat echt geen degelijk betaalde job meer voor zijn. Ik probeer me iig al om te scholen naar toegepaste AI en cybersecurity.
 
Wel goed gesprek over hoe met AI om te gaan.

 
Zijn de luisteraars allemaal Nederlandstalig?
Geen idee, maar het is ten eerste niet om aan te horen en ten tweede is het voor de sprekers zo te horen ook niet al te makkelijk, ik heb in elk geval het gevoel dat ze het in het Nederlands beter hadden kunnen overbrengen.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Geen idee, maar het is ten eerste niet om aan te horen en ten tweede is het voor de sprekers zo te horen ook niet al te makkelijk, ik heb in elk geval het gevoel dat ze het in het Nederlands beter hadden kunnen overbrengen.
Zo praat de gemiddelde hoogleraar aan de uni ook. :roflol:
 
Zo praat de gemiddelde hoogleraar aan de uni ook. :roflol:
Volgens mij heb ik Ab Verbrugge dan ook wel eens horen zeggen dat hij meer Nederlands binnen de universiteit wilt horen. ;)
 
Volgens mij heb ik Ab Verbrugge dan ook wel eens horen zeggen dat hij meer Nederlands binnen de universiteit wilt horen. ;)
Punt is dat 2/3e van de studenten, althans tijdens mijn master, buitenlands was.
 

Ik ben blij dat op mijn werk er niet veel directe winst meer te behalen valt dmv AI, veel is al geautomatiseerd. En de stap van 1 persoon aanwezig naar 0 is nogal rigoureus.
 
Omdat ie zijn baan niet graag kwijtraakt ;).
Op dit moment zijn dat banen en taken die zo saai, eentonig of tijdrovend zijn, dat bijna niemand ze wil doen. Ik geloof niet dat dat opgaat voor hetgeen wat hij doet?
 
Op dit moment zijn dat banen en taken die zo saai, eentonig of tijdrovend zijn, dat bijna niemand ze wil doen. Ik geloof niet dat dat opgaat voor hetgeen wat hij doet?
Saai wel
 
Back
Naar boven