AndroidHealthClinic

Sticky Het Katten Topic

Bezoekers in dit topic

Ik had een Waals ongroen verwaarloosde buurt verwacht met van die Luikse zijgevels en een foto gemaakt vanuit zolderraam met uitzicht op een 1980 ford granada zonder banden en kofferbak open. En een kat op het dak.
 
If I fits I sits!

thumbnail_image0 (4) (1).jpg

Ik had een Waals ongroen verwaarloosde buurt verwacht met van die Luikse zijgevels en een foto gemaakt vanuit zolderraam met uitzicht op een 1980 ford granada zonder banden en kofferbak open. En een kat op het dak.
Jij kijkt teveel naar Samson. (en Wallonië is een ander land)
 
In onze supermarkt om de hoek hing een papier aan de muur met een foto van een poes. Die was 2 maand geleden verdwenen. ' s Avonds zie ik een poes die er sprekend op lijkt. Ik bel de eigenares op. De volgende dag toon ik haar ter plekke de filmpjes en foto's die ik had kunnen nemen. Ze beaamde dat het haar poes was. Ze ging ze komen ophalen. Ik vang de poes, bel de dame....Ze laat niks meer van zich horen. Ik bel haar iedere dag. Uiteindelijk zegt ze:" je mag ze houden...ik heb daar geen tijd meer voor". Ik heb de poes aan een vriendin gegeven die dol is op poezen.
Ik kreeg te horen van de buurvrouw dat het de dochter was die het zoekbericht had opgehangen maar dat de moeder de poes wellicht had gedumpt. De dochter is ondertussen verhuisd naar het buitenland.... walgelijke mensen.
 
Laatst bewerkt:
Deze namiddag, bij het baar huis rijden, zag ik een mooie poes een extreem drukke steenweg oversteken. Ze werd bijna doodgereden. Zo erg....want één dezer dagen zal deze poes niet meer thuiskomen....
 


I've got 99 problems, but mackerel ain't one.
 
Back
Naar boven