Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic (11 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Er is natuurlijk een groot verschil met een foto die hier gepost wordt en op een podium staan maar sterkekoffie heeft wel een punt.

Ik zal er volgens sommigen niks van kennen omdat ik zelf geen podiumambitie heb maar mimiek is toch niet onbelangrijk. Had het trouwens al eens gereageerd bij Massorpass.

Als je wedstrijden bekijkt van de toppers. Er staat er daar geen enkel sip te kijken alsof ze tegen hun zin daar staan.

Kwaad, lachend, .... maar ze werken allemaal met hun gezicht, mimiek.

Dus als je op een forum, als bodybuilder(ster) zijnde foto's post om feedback te krijgen kan dat er gerust 1tje van zijn.

Als je het er niet mee eens bent, zeg dan dat gewoon.
Aan de andere kant hoef je hier voor realistische feedback niet echt te posten en de meeste doen dat ook niet volgens mij.
 
En dat bodybuilding showbusiness is, weet ook iedereen. Maar we zeuren er toch ook niet over dat er niet correct geposeerd wordt, of dat niet altijd de benen erop staan.
 
Dus we kunnen dit topic beter niet serieus nemen als ik het goed begrijp ..
 
Triest forum is het geworden ...
Op een enkeling na heeft niemand hier meer echt passie voor bodybuilding .. Jullie vergeten waar het omdraait het tentoonstellen en verbeteren van je lichaam , Arnold zelf heeft meerdere keren uitgelegd dat 'flirten met de jury' meer punten scoort dan als je tijdens de poses kijkt of je moet poepen ... Ik neem aan dat mensen in deze sectie foto's plaatsen omdat ze benieuwd zijn naar meningen en open staan voor tips. Als ik hier een tip geef aan in dit geval peanut doen jullie kinderachtige ventjes/manwijfjes allemaal als of ik hier kom om haar te versieren op een fucking bodybuilding forum .. o dat mijn teksten wel eens vol zitten met spelfouten weet ik , ik geef hier ook geen kut om iets met geen tot weinig scholing, .. ik kan je wel zeggen in ieder geval vypaw ik sta er zonder 5 jaar ook maar 1 dag op mijn voeding te letten year round veel beter bij dan jij. Leuk dat je de Nederlandse taal goed beheerst maar dit blijft een bodybuilding forum ,stuur me een pm neem die clown schoenen mee we spreken af voor een gezamenlijke gym sessie en we kijken wie die schoenen beter past aan het eind van de work out .... :D
Misschien beter voor je om het forum en haar gebruikers niet zo serieus te nemen.
 
ik sta er zonder 5 jaar ook maar 1 dag op mijn voeding te letten year round veel beter bij dan jij.
Vind ik best meevallen en snap ook niet waarom dat relevant is :roflol:

Lekker 20x reageren dat iemand moet lachen is gewoon ronduit irritant en pushy

Je kan best tips geven maar na 1 a 2x is de message wel duidelijk denk ik zo
 
20230520_184116.jpg
 
Ik heb dat toen der tijd niet helemaal correct ingevuld .. ik ben om precies te zijn 1.73....
Ik vraag me af of je jay cutler of phil heath ook uitlacht scheelt 2 cm maar blijkbaar vind jij jezelf indrukwekkender dan brede mannen die wat korter zijn :D
 
Ik heb dat toen der tijd niet helemaal correct ingevuld .. ik ben om precies te zijn 1.73....
Ik vraag me af of je jay cutler of phil heath ook uitlacht scheelt 2 cm maar blijkbaar vind jij jezelf indrukwekkender dan brede mannen die wat korter zijn :D
Klopt inderdaad, een brede manlet is geen gezicht.

Ziet er uit als een soort vetbolletje:roflol:
 
Back
Naar boven