Fitness Seller

Jasper's Offseason Log

Bezoekers in dit topic

Za: Pull & Hamstrings (Width Focus)
zaterdag 20 mei 2023, 10:28

Calf Press on Seated Leg Press
Set 1: 360 kg × 15 [Failure]
Set 2: 360 kg × 13 [Failure]
Set 3: 360 kg × 11 [Failure]
Set 4: 360 kg × 11 [Failure]

Unilateral Leg Curl
Set 1: 35 kg × 12 [Failure]
Set 2: 30 kg × 13 [Failure]
Set 3: 30 kg × 10 [Failure]

Hip Adductor (Machine)
Set 1: 65 kg × 12 [Failure]
Set 2: 60 kg × 12 [Failure]
Set 3: 60 kg × 9 [Drop Set]

Deadlift (Barbell)
Set 1: 170 kg × 3 [Failure]
Set 2: 170 kg × 3 [Failure]

Lat Pulldown - Underhand (Cable)
Set 1: 85 kg × 12 [Failure]
Set 2: 75 kg × 14 [Failure]

High Cable Row (unilateral)
Set 1: 45 kg × 11 [Failure]
Set 2: 37,5 kg × 14 [Failure]

Spider Curl (Dumbbell)
Set 1: 12 kg × 13
Set 2: 12 kg × 11
Set 3: 12 kg × 10

SUPERSET
Bent over raises

Set 1: 12 kg × 27 [Failure]
Set 2: 14 kg × 20 [Failure]
Set 3: 14 kg × 16 [Failure]
Band Pullapart
Set 1: 0 kg × 10 [Failure]
Set 2: 0 kg × 10 [Failure]
Set 3: 0 kg × 10 [Failure]
Ik zou persoonlijk je deadlift pas op het einde doen.
 
Neem je nu wel nog een AI, of heb je ff helemaal je e2 laten recoveren?
 
Hou je je bloeddruk ook bij btw?
 
Welke pre work out neem je
 
Ik zou persoonlijk je deadlift pas op het einde doen.
Das idd wel een goeie, heb nu vaak best erge lowerback pumps na de deadlifts namelijk
 
Neem je nu wel nog een AI, of heb je ff helemaal je e2 laten recoveren?
Ben van 0,5 adex ED naar 0,5 adex 2x per week gegaan icm die 500 test
 
Welke pre work out neem je
Verschilt, heb 6 potjes verschillende staan. Meeste trainingen neem ik die van onlywhey, en soms ram ik er jack3d of monster dmaa pre in
 
Laatstw dagen heb ik erge last van lower back pumps en shin pumps waardoor mn shin splints terug zijn, oom pomps in kaken tijdens eten enzo, en dat terwijl ik nieteens een oral slik (meestal heb ik dat alleen bij een anadrol ofzo). De pomps zijn niet alleen met sporten maar heel de dag door, tijdens werk kan ik amper rechtop lopem soms als ik paar gewichten heb opgeruimd van de lower back pumps

Taurine neem ik al dus ga nu extra erbij potassium en nog iets meer magnesium proberen

Ochtend:
300mg potassium
200mg magnesium
5mg taurine

Pre Workout:
300mg potassium
200mg magnesium
5mg taurine

Intra:
2mg taurine

Post:
3mg taurine

Hebben jullie hier ook welleens last van en war werkt voor jullie?
 
Hoe veel / hoe snel ben jij post show aangekomen?
In 2 dagen 10 kg zonder echt gek te doen qua eten, maar dat was er ook zo weer af. Ben nu 8 kg zwaarder en de wedstrijd is 8 weken geleden. Ben wel echt gevoelig voor die shit dus. Hoef maar een keer pizza te eten en de dag erna ben ik 2 kg zwaarder.
 
In 2 dagen 10 kg zonder echt gek te doen qua eten, maar dat was er ook zo weer af. Ben nu 8 kg zwaarder en de wedstrijd is 8 weken geleden. Ben wel echt gevoelig voor die shit dus. Hoef maar een keer pizza te eten en de dag erna ben ik 2 kg zwaarder.

Dave Palumbo heeft het wel eens gezegd dat hij post show zijn clients ook een beetje diuretics geeft en daar langzaam mee afbouwt om die eerste harde rebound tegen te gaan.
 
Ik weet 't zo niet meer en heb ff geen zin te zoeken maar als je potassium toevoegt moet je ook rekening houden met een andere "ium" toch? Of uitkijken dat je waarden überhaupt niet te hoog oplopen.
 
Laatstw dagen heb ik erge last van lower back pumps en shin pumps waardoor mn shin splints terug zijn, oom pomps in kaken tijdens eten enzo, en dat terwijl ik nieteens een oral slik (meestal heb ik dat alleen bij een anadrol ofzo). De pomps zijn niet alleen met sporten maar heel de dag door, tijdens werk kan ik amper rechtop lopem soms als ik paar gewichten heb opgeruimd van de lower back pumps

Taurine neem ik al dus ga nu extra erbij potassium en nog iets meer magnesium proberen

Ochtend:
300mg potassium
200mg magnesium
5mg taurine

Pre Workout:
300mg potassium
200mg magnesium
5mg taurine

Intra:
2mg taurine

Post:
3mg taurine

Hebben jullie hier ook welleens last van en war werkt voor jullie?
Wat hierboven al gezegd is, afvallen. Te veel vocht.
 
Ik weet 't zo niet meer en heb ff geen zin te zoeken maar als je potassium toevoegt moet je ook rekening houden met een andere "ium" toch? Of uitkijken dat je waarden überhaupt niet te hoog oplopen.
Natrium?
 
Ik weet 't zo niet meer en heb ff geen zin te zoeken maar als je potassium toevoegt moet je ook rekening houden met een andere "ium" toch? Of uitkijken dat je waarden überhaupt niet te hoog oplopen.
Magnesium en natrium inderdaad.
 
Back
Naar boven