AndroidHealthClinic

Hoe groot kan je worden zonder hgh (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Crucial

Cool Novice
Lid geworden
29 jan 2016
Berichten
155
Waardering
59
Lengte
1m77
Massa
80kg
Vetpercentage
15%
iedereen praat over het feit dat anabolen zorgen voor hypertrofie en hgh voor nieuwe spiercellen?

Nu vroeg ik me af hoe groot kan je dan worden zonder hgh want ik kan dat gewoon niet betalen op dit moment?
 
iedereen praat over het feit dat anabolen zorgen voor hypertrofie en hgh voor nieuwe spiercellen?

Nu vroeg ik me af hoe groot kan je dan worden zonder hgh want ik kan dat gewoon niet betalen op dit moment?
Veel eten en keihard trainen
 
Mijn doel is om er net zoals ronnie en andere ifbb pro’s uit te zien. Ik vroeg me dus af kom je daar zonder hgh en wat is dan het limiet met aas only?
 
Mijn doel is om er net zoals ronnie en andere ifbb pro’s uit te zien. Ik vroeg me dus af kom je daar zonder hgh en wat is dan het limiet met aas only?
Je bent al vanaf 2017 aan de gear, en nu een body als iemand die er sportief uitziet.
1.77m 80kg en 15% lijkt dan nergens naar, dus gaat er wel iets mis.
 
Jah nogal ruw antwoord, ik vroeg me dit gewoon af. Of ben je bang dat ik naar de hgh grijp? Ik verdiep er me gewoon in want ik gebruik geen anabolen op dit moment. Ik heb het wat moeilijk in mijn prive leven.

Ik kijk naar een docu film icarus, en omdat die man hetzelfde programma als armstrong gebruikte en toen ik het zag dat je hgh nodig hebt ben ik er me wat aan het verdiepen erin.

Dus heb je echt hgh nodig? Wat is het plafond van aas only dan?
 
iedereen praat over het feit dat anabolen zorgen voor hypertrofie en hgh voor nieuwe spiercellen?

Nu vroeg ik me af hoe groot kan je dan worden zonder hgh want ik kan dat gewoon niet betalen op dit moment?

Jah nogal ruw antwoord, ik vroeg me dit gewoon af. Of ben je bang dat ik naar de hgh grijp? Ik verdiep er me gewoon in want ik gebruik geen anabolen op dit moment. Ik heb het wat moeilijk in mijn prive leven.

Ik kijk naar een docu film icarus, en omdat die man hetzelfde programma als armstrong gebruikte en toen ik het zag dat je hgh nodig hebt ben ik er me wat aan het verdiepen erin.

Dus heb je echt hgh nodig? Wat is het plafond van aas only dan?
Je kunt het niet betalen zeg je, anders was je er al mee begonnen. Kijk eerst naar wat ik eerder zei, voor je überhaupt weer aas gaat gebruiken. Sterkte met je sores privé
 
Je kunt het niet betalen zeg je, anders was je er al mee begonnen. Kijk eerst naar wat ik eerder zei, voor je überhaupt weer aas gaat gebruiken. Sterkte met je sores privé
oke nu snap ik je, jammer en schockerend.
 
Wat is er zo shockerend dan?
Bull is eerlijk. Met jouw stats kan je makkelijk al veel meer winnen met voeding en training.

Ga nog een jaartje verder inlezen en ondanks sores thuis... goed trainen en eten.
Die basis zal je veel beter helpen.

Sterkte thuis en succes.
 
HGH is overrated

Wellicht in hele grote dosis icm veel slin
 
Thx het was nogal laat gisteren. Ik d8 echt dat je hgh nodig had. Bedankt mensen.
 
Mijn doel is om er net zoals ronnie en andere ifbb pro’s uit te zien. Ik vroeg me dus af kom je daar zonder hgh en wat is dan het limiet met aas only?
Zou dan niet teveel in de hoek van AAS en HGH kijken maar op zoek gaan naar een wonder.
 
Thx het was nogal laat gisteren. Ik d8 echt dat je hgh nodig had. Bedankt mensen.
Niet om je aan te vallen, maar je moet mentaal ook stevig in je schoenen staan als je AAS wilt gebruiken. Zorg eerst dat alles op orde is, mentaal, je voeding en training en je privésituatie !
(geldt ook voor latere lezers van dit topic)
 
Zou dan niet teveel in de hoek van AAS en HGH kijken maar op zoek gaan naar een wonder.
Jij slaapt toch ook onder Ronnie Coleman dekbedovertrek ?
 
Back
Naar boven