AndroidHealthClinic

One Cycle Won't Hurt

Bezoekers in dit topic

Volgende blast gaat 500 test / 250 primo worden overigens

Misschien wat NPP low dose erbij voor mn polsen zodat ik iig fatsoenlijk bicep kan trainen met curls

Heb nog een shitload liggen, qua gains geen idee of het veel toegevoegde waarde heeft gehad afgelopen blast

En van alle shit die ik heb gerund is test/primo echt wel t best geweest
De verhouding 250/200 bezorgde me toen anxiety dus hoop dat door te test wat hoger te gooien dit getackled wordt
 
En heb coaching application bij Daan Mansens eruit gegooid

Heeft zo kort geen plek volgens mij maar heb geen haast
 
Volgende blast gaat 500 test / 250 primo worden overigens

Misschien wat NPP low dose erbij voor mn polsen zodat ik iig fatsoenlijk bicep kan trainen met curls

Heb nog een shitload liggen, qua gains geen idee of het veel toegevoegde waarde heeft gehad afgelopen blast

En van alle shit die ik heb gerund is test/primo echt wel t best geweest
De verhouding 250/200 bezorgde me toen anxiety dus hoop dat door te test wat hoger te gooien dit getackled wordt
Waarom gooi je de primo niet gelijk een beetje mee omhoog. Zonde om zulk duur spul te gebruiken en eigenlijk weinig ervan terug te zien kwa look behalve dat je geen AI nodig hebt...
 
Volgende blast gaat 500 test / 250 primo worden overigens

Misschien wat NPP low dose erbij voor mn polsen zodat ik iig fatsoenlijk bicep kan trainen met curls

Heb nog een shitload liggen, qua gains geen idee of het veel toegevoegde waarde heeft gehad afgelopen blast

En van alle shit die ik heb gerund is test/primo echt wel t best geweest
De verhouding 250/200 bezorgde me toen anxiety dus hoop dat door te test wat hoger te gooien dit getackled wordt
NPP 100 per week is voldoende voor ernaast te laten lopen. zal je primo wel wat hoger doen als je test ook hoger doet.
 
Waarom gooi je de primo niet gelijk een beetje mee omhoog. Zonde om zulk duur spul te gebruiken en eigenlijk weinig ervan terug te zien kwa look behalve dat je geen AI nodig hebt...
Moet zeggen dat ik van 200mg toen al echt een goede volle look kreeg
NPP 100 per week is voldoende voor ernaast te laten lopen. zal je primo wel wat hoger doen als je test ook hoger doet.
Zat idd 100 npp te denken
En kan altijd nog mn primo ophogen natuurlijk :p

Wil juist niet dat de test/primo verhouding dicht bij elkaar komt omdat dat de vorige keer best kut was
 
Volgende blast gaat 500 test / 250 primo worden overigens

Misschien wat NPP low dose erbij voor mn polsen zodat ik iig fatsoenlijk bicep kan trainen met curls

Heb nog een shitload liggen, qua gains geen idee of het veel toegevoegde waarde heeft gehad afgelopen blast

En van alle shit die ik heb gerund is test/primo echt wel t best geweest
De verhouding 250/200 bezorgde me toen anxiety dus hoop dat door te test wat hoger te gooien dit getackled wordt
Wrist straps met curlen voor je polsen werken ook goed.
 
Moet zeggen dat ik van 200mg toen al echt een goede volle look kreeg

Zat idd 100 npp te denken
En kan altijd nog mn primo ophogen natuurlijk :p

Wil juist niet dat de test/primo verhouding dicht bij elkaar komt omdat dat de vorige keer best kut was
Je kan beginnen op 500/250 en dan na een aantal weken de doseringen wat dichter naar elkaar brengen naargelang je mood/gevoel.
 
200 primo zal puur qua muscle building weinig zoden aan de dijk zetten. Ik zou minimaal 400 doen. Test 500-600 is prima.
 
Zou het niet doen, kan best dat door je primo je e2 fucked was-> anxiety.

Lekker eerst die 500/250 doen eerst, je kan altijd nog verhogen.
Dacht ook dat mn E2 idd fucked was door de primo dus precies, kan altijd nog ophogen

200 primo zal puur qua muscle building weinig zoden aan de dijk zetten. Ik zou minimaal 400 doen. Test 500-600 is prima.
Nou valt primo in zn geheel sowieso wel mee met muscle building proporties toch?

Vooral het AI/Cosmetische effect vind ik nice

Als ik foto’s terug kijk oogde ik zoveel groter dan dat ik woog ook
 
Begin je ook gelijk op 500mg test pw? Waarom bouw je dit niet op vanaf 350mg bijv en trek je de bulk/push gewoon niet maximaal door 20/25+ weken met wekelijkse kleine gewichtstoename.

Zou zelf zoiets doen;
1/7 350mg test / 250mg primo
8/14 500mg test / 350mg primo (npp 100mg, eventueel toevoegen ivm gewrichten)
15/21(25) 600/700mg test / 400/500mg primo (npp 200mg)

Gear verhogen indien bw/kracht wat stagneert dus kan afwijken van bovenstaand en als slaap/herstel/gezondheid/“stress” het tevens ook toelaten uiteraard.
 
Laatst bewerkt:
Volgende blast gaat 500 test / 250 primo worden overigens

Misschien wat NPP low dose erbij voor mn polsen zodat ik iig fatsoenlijk bicep kan trainen met curls

Heb nog een shitload liggen, qua gains geen idee of het veel toegevoegde waarde heeft gehad afgelopen blast

En van alle shit die ik heb gerund is test/primo echt wel t best geweest
De verhouding 250/200 bezorgde me toen anxiety dus hoop dat door te test wat hoger te gooien dit getackled wordt
Niet om het een of ander maar je test ‘wat hoger’ zetten kan ook door bijv 300 test 150 primo te zetten😂 Dan ben je er ook. Run dat eerst eens 8-10 weken.
Realistisch gezien heb je namelijk niet zoveel nodig op 75-80kg.

Heb mijn ‘blast’ zelfs nog lager ingezet.
 
Niet om het een of ander maar je test ‘wat hoger’ zetten kan ook door bijv 300 test 150 primo te zetten😂 Dan ben je er ook. Run dat eerst eens 8-10 weken.
Realistisch gezien heb je namelijk niet zoveel nodig op 75-80kg.

Heb mijn ‘blast’ zelfs nog lager ingezet.
Wat had je netto aan je blast overgehouden denk je? Ik kijk veel de podcast blood sweat and gear en discussie waar het veel over gaat is de vraag wat beter zou zijn in de long run:

Stel je wilt 10kg aan spier pakken(theoretisch) en doet hier met test primo 3 jaar over met minder gezondheidsrisico dan een blast van test primo npp of test primo deca maar veel hoger gedoseerd maar in dit scenario doe je er 1-1.5 jaar over. Wat is dan slechter voor je lichaam. Kort maar hoog of lang en steady.
 
Laatst bewerkt:
Wat had je netto aan je blast overgehouden denk je? Ik kijk veel de podcast blood sweat and gear en discussie waar het veel over gaat is de vraag wat beter zou zijn in de long run:

Stel je wilt 10kg aan spier pakken(theoretisch) en doet hier met test primo 3 jaar over met minder gezondheidsrisico dan een blast van test primo npp of test primo deca maar veel hoger gedoseerd maar in dit scenario doe je er 1-1.5 jaar over. Wat is dan slechter voor je lichaam. Kort maar hoog of lang en steady.
Zal van je bloed afhangen lijkt me? Als je die 3 jaar perfecte waardes kunt houden prima. Als primo 3 jaar lsng je hdl tankt zal 't wat minder tof zijn.
 
Zal van je bloed afhangen lijkt me? Als je die 3 jaar perfecte waardes kunt houden prima. Als primo 3 jaar lsng je hdl tankt zal 't wat minder tof zijn.
Laag HDL zegt niets, als je LDL maar niet hoog is. Ook daar zijn hulpmiddelen voor.
 
Laag HDL zegt niets
Lijkt mij ook wat kort door de bocht? :P Dacht dat dat voornamelijk was omdat er aan laag HDL niets/niet veel kan gedaan worden dat gaat bijdraagt aan minder hartziekten terwijl dat bij LDL wel het geval is.
 
Wat had je netto aan je blast overgehouden denk je? Ik kijk veel de podcast blood sweat and gear en discussie waar het veel over gaat is de vraag wat beter zou zijn in de long run:

Stel je wilt 10kg aan spier pakken(theoretisch) en doet hier met test primo 3 jaar over met minder gezondheidsrisico dan een blast van test primo npp of test primo deca maar veel hoger gedoseerd maar in dit scenario doe je er 1-1.5 jaar over. Wat is dan slechter voor je lichaam. Kort maar hoog of lang en steady.
Ik zou net als die stu kiezen voor kort en hoog.

Ik nam aan dat je refereerde naar dit filmpje.

 
Wat had je netto aan je blast overgehouden denk je? Ik kijk veel de podcast blood sweat and gear en discussie waar het veel over gaat is de vraag wat beter zou zijn in de long run:

Stel je wilt 10kg aan spier pakken(theoretisch) en doet hier met test primo 3 jaar over met minder gezondheidsrisico dan een blast van test primo npp of test primo deca maar veel hoger gedoseerd maar in dit scenario doe je er 1-1.5 jaar over. Wat is dan slechter voor je lichaam. Kort maar hoog of lang en steady.
Ik zie het anders: Realistisch gezien stop je niet met kuren na die tien kilo spiermassa gepakt te hebben.

Dus ik houd liever doseringen laag. Komt ook bij dat ik me echt veel beter voel en dat komt alles ook ten goede.

En ja wat heb ik netto overgehouden aan die blast (20 weken 350-450mg total) en vervolgens na een hele prep gedraaid te hebben (op cruisedosis) voor fotoshoot? 2-3kg vvm?
 
Begin je ook gelijk op 500mg test pw? Waarom bouw je dit niet op vanaf 350mg bijv en trek je de bulk/push gewoon niet maximaal door 20/25+ weken met wekelijkse kleine gewichtstoename.

Zou zelf zoiets doen;
1/7 350mg test / 250mg primo
8/14 500mg test / 350mg primo (npp 100mg, eventueel toevoegen ivm gewrichten)
15/21(25) 600/700mg test / 400/500mg primo (npp 200mg)

Gear verhogen indien bw/kracht wat stagneert dus kan afwijken van bovenstaand en als slaap/herstel/gezondheid/“stress” het tevens ook toelaten uiteraard.

Niet om het een of ander maar je test ‘wat hoger’ zetten kan ook door bijv 300 test 150 primo te zetten😂 Dan ben je er ook. Run dat eerst eens 8-10 weken.
Realistisch gezien heb je namelijk niet zoveel nodig op 75-80kg.

Heb mijn ‘blast’ zelfs nog lager ingezet.
Ik heb morgenavond een call met Daan Manssens voor een coaching traject, dus mocht dat goed klikken dan is dit plan waarschijnlijk niet meer van toepassing bedenk ik me net :roflol:
Test/primo opbouwen kan idd zodat ik het langer kan runnen wat ik sowieso al wilde.
Alhoewel ik eerlijk gezegd niet denk dat 500 test/250 primo mijn bloed gaat dramatisch verpesten als ik het 20 weken run gezien mijn vorige kuur een stuk heftiger was en dit ook niet veel schade heeft gedaan (niet zo'n slimme vergelijking wellicht omdat andere compounds maar toch).

Heb toevallig morgen een bloedtest dus even kijken hoe het er voor staat naar toevoeging van mast en nu ook winny op TD's
 
Back
Naar boven