XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl (7 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • XXL Nutrition Gefeliciteerd met jullie 19 jaar! Zeer mooie actie ook weer, uiteraard direct gebruik van gemaakt.

    Helaas is één van de zakken Perfect Whey tijdens verzending geknapt. Wie kan ik daarvoor het beste contacteren?
    Dat verdomde postnl kan ook niks he
     
    Dat verdomde postnl kan ook niks he
    Can relate. Hier hebben ze vanmiddag aangebeld zonder pakket, is terug naar z'n busje gelopen meteen na het aanbellen en weggereden. :emo:
    Onderhand de tel kwijt van hoe vaak het al is misgelopen bij postnl.
     
    Laatst bewerkt:
    Yes. Mandje gevuld, maar jullie hebben geen beta alanine puur en cafeïne poeder toch? Hebbik ook nodig.
     
    Wat is er aan de hand met jullie site. Niet meer bereikbaar vanuit België. Zijn jullie stout geweest? :D
    1684868879411.png
     
    • Wow
    Waarderingen: BB_
    Can relate. Hier hebben vanmiddag aangebeld zonder pakket, is terug naar z'n busje gelopen meteen na het aanbellen en weggereden. :emo:
    Onderhand de tel kwijt van hoe vaak het al is misgelopen bij postnl.
    Mijn PostNL-bezorger is echt de meest chille gast ever.
     
    Ik kan er gewoon op.

    Ik zie hem zo weinig door zo'n toeren dat ik überhaupt geen idee heb of ik altijd dezelfde postbezorger heb :emo:
    Die van mij toetert en zwaait altijd als ik op de fiets zit. Vraagt ook voedingstips enzo en kent iedereen persoonlijk. Weet ook precies bij welke buren ie mijn pakketje altijd kan droppen. Superchill.
     
    Ik werd in Mx ook geweigerd,
    "HOT VPN" geïnstalleerd en geen problemen meer
     
    No steeds geen toegang vandaan en antwoorden op berichten doen ze voorlopig ook niet??
     
    Je hebt het gisteravond om 21u gepost, beetje geduld kerel
    Hier heb ik na 21 uur gepost 'kerel'. Via messenger al veel vroeger. Maar hey, ik ben niet boos of ongeduldig. Daarvoor heb ik veel te veel respect voor René. Vind het vreemd dat er geen statement komt voor een site die al 24 uur niet bereikbaar is.
     
    Laatst bewerkt:
    Hier heb ik na 21 uur gepost 'kerel'. Via messenger al veel vroeger. Maar hey, ik ben niet boos of ongeduldig. Daarvoor heb ik veel te veel respect voor René. Vind het vreemd dat er geen statement komt voor een site die al 24 uur niet bereikbaar is.
    Nog steeds gewoon bereikbaar. Zonder vpn of andere tricks. Geschiedenis en cookies al eens gewist?
     

    Bijlagen

    • Screenshot_20230524_073545_Chrome.jpg
      Screenshot_20230524_073545_Chrome.jpg
      109,4 KB · Weergaven: 16
    Hier heb ik na 21 uur gepost 'kerel'. Via messenger al veel vroeger. Maar hey, ik ben niet boos of ongeduldig. Daarvoor heb ik veel te veel respect voor René. Vind het vreemd dat er geen statement komt voor een site die al 24 uur niet bereikbaar is.
    Stuur dan een mail naar de klantenservice. Waren bij mijn pakket wat vergeten, stuur een mail en binnen 15min reactie en is het missende artikel dag later bezorgd.

    Klachtenservice van xxl is echt erg goed/snel.
     
    Back
    Naar boven