Fitness Seller

Tren gangbang

Bezoekers in dit topic

113.3kg

Lying hamstring curl:
10x15
10x20
10x25
10x32
14x34.5 +6

Bb squat (squat bar 25kg):
10xleeg
7x65
6x105
6x145
1x185
1x205 - belt
1x225 - belt + wraps. Zeker meer dan 2 jaar terug dat ik dit gesquat heb.


Single leg extensions:
10xleeg
10x25
10x50
10x75

Adductoren + bootybuilder:
Set 1:
Adduc: 10x82
Booty: 10x30
Set 2:
Adduc: 10x103
Booty: 10x60
Set 3:
Adduc: 14xfullstack
Booty: 7x80

Cardio:
30 min
 
Niet bang voor blessures? Single reps hebben voor ons als bodybuilders verder ook weinig nut toch?
 
Netjes die squat, lekker diep ook.
 
Niet bang voor blessures? Single reps hebben voor ons als bodybuilders verder ook weinig nut toch?
Het heeft verder ook geen nut naast dat ik er zelf plezier uithaal en ik zou het persoonlijk ook niet adviseren. Ik doe dit soort dingen ook alleen als ik me 100% mentaal en lichamelijk goed voel.

Squatten boven de 200kg is op zich al een 'risico' vind ik persoonlijk.

Klinkt misschien raar maar ik keek er ook al de hele week naar uit om weer te squatten.

Uiteindelijk is plezier met trainen belangrijker voor me.
 
Het heeft verder ook geen nut naast dat ik er zelf plezier uithaal en ik zou het persoonlijk ook niet adviseren. Ik doe dit soort dingen ook alleen als ik me 100% mentaal en lichamelijk goed voel.

Squatten boven de 200kg is op zich al een 'risico' vind ik persoonlijk.

Klinkt misschien raar maar ik keek er ook al de hele week naar uit om weer te squatten.

Uiteindelijk is plezier met trainen belangrijker voor me.
als je het niet vaak doet wel, anders kun je er eigenlijk geen gewicht aanhangen wanneer het een risico wordt
 
  • Like
Waarderingen: vntl
als je het niet vaak doet wel, anders kun je er eigenlijk geen gewicht aanhangen wanneer het een risico wordt
Ik heb wel vaker 200 gesquat voorheen en ook voor reps maar toch bleef iedere keer spannend.

Een foutje met 100kg doet minder schade dan een foutje met plus 200kg.
 
Gewicht zegt niet veel, soms ben je met lichter gewicht minder gefocust dan wanneer het voor je gevoel zwaarder wordt.
 
vallen is iets anders ja. ik ben zelf nog nooit gevallen met halter in me nek
Ik snap niet wat voor zinloze discussie je wilt starten over wat gevaarlijker is.

Met 200km/h per uur tegen een boom aan rijden is gevaarlijker dan met 40km/h, beide kun je wel dood aan gaan.

Moet het nog simpeler?
 
Ik snap niet wat voor zinloze discussie je wilt starten over wat gevaarlijker is.

Met 200km/h per uur tegen een boom aan rijden is gevaarlijker dan met 40km/h, beide kun je wel dood aan gaan.

Moet het nog simpeler?
Je kunt je ook blesseren zonder te vallen. Maar over vallen heb je gelijk, ik lig liever met 80kg dan 200kg.
Squatten boven de 200kg is op zich al een 'risico' vind ik persoonlijk.

Dit schreef je, ik lees nergens dat je bedoelt op je plaat gaan met 200kg in je nek !


edit: voor veiliger kniebuigen kun je ook in power-rack gaan staan ipv losse stands
 
Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: Onit
Geeft glycerol alleen een pomp? Of zitten er nog andere mindere bijwerkingen aan? Wil mss ook halen, preworkout neem ik niet meer om de rotte bijwerkingen van minder eetlust naderhand etc.
 
Geeft glycerol alleen een pomp? Of zitten er nog andere mindere bijwerkingen aan? Wil mss ook halen, preworkout neem ik niet meer om de rotte bijwerkingen van minder eetlust naderhand etc.
Je kan ook de sups los bestellen als je weet waardoor je eetlust minder wordt. Ook kan je het dan in een juiste dosering nemen wat niet altijd t geval is bij kant en klare pre workout producten.
 
Je kan ook de sups los bestellen als je weet waardoor je eetlust minder wordt. Ook kan je het dan in een juiste dosering nemen wat niet altijd t geval is bij kant en klare pre workout producten.
DM Onit voor een pre-wo samengesteld op basis van jouw wensen!
 
Nog een ander dingetje ik schijt weer normaal sinds jaren.

En ik denk door de berberine die ik sinds het laden neem. Zijn wel enkele studies (op muizen) waarbij ze een verbeterde darm flora zien.

Ik klop het iig af, kan ook weer normaal meer vetten eten.
 
Nog een ander dingetje ik schijt weer normaal sinds jaren.

En ik denk door de berberine die ik sinds het laden neem. Zijn wel enkele studies (op muizen) waarbij ze een verbeterde darm flora zien.

Ik klop het iig af, kan ook weer normaal meer vetten eten.
dat is lekker ouwe. niet meer dat water gedoe en misschien wat meer gevarieerd eten dan zonder problemen.
 
Back
Naar boven