Fitness Seller

Welke trainer/Coach raden jullie aan? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

iemand die een goeie coach weet tijdje geleden zat ik bij diar weet heel veel enso maar was heel erg onpersoonlijk kwa vragen ensovoort mijn eigen evaring
 
iemand die een goeie coach weet tijdje geleden zat ik bij diar weet heel veel enso maar was heel erg onpersoonlijk kwa vragen ensovoort mijn eigen evaring
Wvncoaching.nl:)
 
iemand die een goeie coach weet tijdje geleden zat ik bij diar weet heel veel enso maar was heel erg onpersoonlijk kwa vragen ensovoort mijn eigen evaring
Daan Mansens zit omgeving Amsterdam
en Jannes Manderveld in Den Helder

aangezien je eerst in Noord-Holland zoekende was voor een coach
 
Daan Mansens zit omgeving Amsterdam
en Jannes Manderveld in Den Helder

aangezien je eerst in Noord-Holland zoekende was voor een coach
ja dat klopt moet wel goed rijbaar enso zijn is amsterdam makkelijker
 
Dacht uit je PB te begrijpen dat je meer persoonlijke begeleiding zocht ?
 
Ik heb een hele goeie maar die ik prive LOL
 
je bent welkom
 
Daan mansens doet alleen online en zoek iets wat wel goed rijbaar is met een uurtje bereikbaar is iemand noemde hamza kalai zijn er mensen die hem kennen
 
Zoek je nou coaching of personal training?..
 
ja dat klopt moet wel goed rijbaar enso zijn is amsterdam makkelijker
Je zoekt dus persoonlijke begeleiding in Amsterdam. Zou het niet moeilijker maken dan het is, Alkmaar valt af zei je en Den Helder helemaal.
 
Je zoekt dus persoonlijke begeleiding in Amsterdam. Zou het niet moeilijker maken dan het is, Alkmaar valt af zei je en Den Helder helemaal.
Alkmaar ben ik geweest op zich te doen kwa rijden dek helder veel te ver jij eej suggestie kwa omg amsterdam en idd zoek persoonlijke begeleiding
 
Alkmaar ben ik geweest op zich te doen kwa rijden dek helder veel te ver jij eej suggestie kwa omg amsterdam en idd zoek persoonlijke begeleiding
Dan hou je het op 40km om Amsterdam
 
En had zelf bij diar gezeten en weet veel goeie coach maar ik merkte dat dat hem niet was voor me en de klik totaal niet das belangrijk
 
je bent behoorlijk kieskeurig en legt de nadruk op PT. Denk je dat dit je gaat brengen wat je ervan verwacht?
Een PT geeft je enkel een duwtje in de goed richting. Je zal zelf de gewichten moeten verplaatsen.

Ik denk oprecht dat PT zinvol is voor herstel of ijking van je uitvoering maar thats it.
Je zal het allemaal zelf moeten doen. Enne ik wil best "nog 3 reps" roepen voor 100 euro per sessie.
Ik zet het ff in het belachelijke hier omdat ik denk dat je meer verwacht dan wat het je gaat brengen.
 
Back
Naar boven