MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic (11 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Meer quadsweet zo lijkt het, of sta je met je tenen verder naar buiten? Looking good though. :thumbup:
hij staat bijna als een ballerina die een pillet doet
 
Meer quadsweet zo lijkt het, of sta je met je tenen verder naar buiten? Looking good though. :thumbup:
Thanks, varieer wekelijks met de mandatory poses tot ik tevreden ben, nooit dus. Definitie kan wekelijks een vertekend beeld geven, soms maak ik de foto's net na leg day of dag erna en dan oogt LB gewoon minder op dat moment
 
IMG_20230524_161150.jpg
 
In before basic girl on Test.
Close.
 
Moe, flat en weinig energy. Paar kg's nog, en de laatste gaan altijd van mn middel dus daar ga ik nog wel wat leaner worden. Nu gaat het rap kwa definitie

2250kcals op 98kg = best afzien met mn werk en alles erbij🤣

No pump/filter
20230526_162130.jpg
 
Laatst bewerkt:
Moe, flat en weinig energy. Paar kg's nog, en de laatste gaan altijd van mn middel dus daar ga ik nog wel wat leaner worden. Nu gaat het rap kwa definitie

2250kcals op 98kg = best afzien met mn werk en alles erbij🤣

No pump/filter Bekijk bijlage 583451
2250 op 98?? Damn man
 
2250 op 98?? Damn man
Ja woensdag en zondag 3500, dat is nog 1000 onder onderhoud, daar niet van.

Kracht nog zo goed als zelfde als einde bulk. Repje minder hier, en op de compounds een enkele KG minder dus nog zeer tevreden zoals het loopt.
 
Ja woensdag en zondag 3500, dat is nog 1000 onder onderhoud, daar niet van.

Kracht nog zo goed als zelfde als einde bulk. Repje minder hier, en op de compounds een enkele KG minder dus nog zeer tevreden zoals het loopt.
Lekker man, hoelang bezig met de cut?
 
Back
Naar boven