MuscleMeat

Kathlinoo's Log 🍑 (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Kun je uitleggen waarom?
De hendel voor 't "unracken" zit op zo'n plek waardoor je of iemand moet vragen 't voor je te doen of je je in een rare bocht moet vouwen. Met licht gewicht geen probleem, zodra er een paar plates aan hangen is 't niet een beweging die je graag maakt.

Verder is de beweging voor mijn quads wel aardig, ik gok 't er alleen niet op.
 
Ik heb niets tegen machines, maar sommigen zijn wel echt belachelijk veel ingewikkelder dan een barbell en een squatrack of landmine waarmee je ze ook kunt doen.
 
Ik heb niets tegen machines, maar sommigen zijn wel echt belachelijk veel ingewikkelder dan een barbell en een squatrack of landmine waarmee je ze ook kunt doen.
Ligt er maar net aan welk merk. Maar mijn klanten die bij basic fit trainen laat ik het liefst zo veel mogelijk met los gewicht trainen want die matrix apparatuur is echt pauper.
 
De laatste keer dat ik in de BF Genk was hadden ze nog geen hack squat, wel zo'n pendulum. Ben wel benieuwd wat Jims Genk allemaal heeft gezien ik daar om de zoveel tijd ook eens ben, binnenkort eens gaan kijken.

Kom er net achter dat hetgeen wat ik gebruik geen hacksquat heet maar een V-squat :emo: Ik dacht dat 't twee verschillende soorten hacksquats waren hehe :o
Plate-Loaded-V-Squat.jpg

Een hacksquat vind ik ook niets nee.
Deze is prima van Hammer Strength. Misschien ff wennen aan de beweging voor je je zwaarder gaat.
 
Ligt er maar net aan welk merk. Maar mijn klanten die bij basic fit trainen laat ik het liefst zo veel mogelijk met los gewicht trainen want die matrix apparatuur is echt pauper.
Ik vind zelf barbells prettig, maar zou op zich wel een GHR willen in mijn gym. En zoals ik al zei: ik heb niets tegen de meeste apparaten… ik zie veel mensen ze wel slecht instellen en trainen als slappe vaatdoeken.

Matrix… tsja. Denk ook afhankelijk van de machine denk ik. Ik ben lang en dan is het sowieso vaak te klein eigenlijk.
 
Misschien ff wennen aan de beweging voor je je zwaarder gaat.
Hoezo? Is m'n houding niet oké ofzo 👀
Ik vind zelf barbells prettig, maar zou op zich wel een GHR willen in mijn gym.
Dat zou ik ook wel eens willen proberen.
Hebben wel zo'n back extension dingetje maar die vind ik helemaal kut.
 
Heb mailtje gestuurd naar Jims Genk of ze een hacksquat hebben maar google pics zag er al vast niet veel belovend uit.
Weet niet of je ondertussen reactie hebt gehad, maar ze hebben geen hacksquat.
 
Bulk week 8
Gewicht 67.36 kg. Lijkt eindelijk een beetje te stabiliseren.
Bulk week 12
Gewicht: 67.78 kg
De calorieën sinds een 2 weken wat omhoog gegooid (+200 kcal) want het begon wel heel erg te stabiliseren.
chart (1).png

chart (4).png
Omdat ik regelmatig misselijk ben is het op sommige dagen wel wat lastig om al m'n calorieën binnen te krijgen, maar dan probeer ik op z'n minst m'n eiwitdoel te halen.
Moet toegeven dat ik 't al een beetje 'oncomfortabel' begin te vinden. Ik weet wel al langer dat ik een aparte vetdistributie heb, blijkt nu ook maar weer want al 't vet gaat weer naar m'n heupen waardoor daar onderhand een dikke vetrol zit :p
IMG_20230510_134617.jpg
IMG_20230515_132801.jpg


De laatste tijd maak ik wat trager/minder progressie tijdens de UB-trainingen, maar voor de rest gaan de trainingen wel goed.

Training UB1 15.05.2023
Overhead Press (DB)

6 x 13 kg
6 x 13 kg
3 x 14 kg
3 x 14 kg
almost died again
8 x 12 kg

Lat Pulldown
8 x 47 kg
10 x 42.5 kg
9 x 42.5 kg


Iso-Lateral Row
10 x 25 kg
8 x 30 kg
10 x 35 kg


Lateral Raise
12 x 7 kg
10 x 8 kg
12 x 7 kg


Biceps Curl (barbell)
10 x 20 kg
4 x 24 kg
8 x 20 kg


Triceps Extension
15 x 42.5 kg
12 x 44.5 kg
10 x 37.5 kg


Cable Crunch
2 x 15 x 50 kg

Training LB2 16.05.2023
Romanian Deadlift

10 x 60 kg
5 x 80 kg
7 x 70 kg
8 x 65 kg
8 x 65 kg


Split Squat (DB)
12 x 30 kg
12 x 34 kg
12 x 30 kg


Kas Glute Bridge
11 x 130 kg
10 x 130 kg
20 x 110 kg
15 x 110 kg


45° Cable Kickback
3 x 15 x 9 kg
 
Laatst bewerkt:
Op hoeveel calorieën / macro's bulk je nu?
 
Bulk week 12
Gewicht: 67.78 kg
Bulk week 13
Gewicht: 68.11 kg
Benieuwd tot hoe ver ik het ga kunnen pushen :piggy:
chart (6).png

Gisteren een nieuw blok begonnen. Bedoeling was om nog steeds 3 lower body trainingen te doen met één dag heavy, één dag moderate en één dag licht maar na gisteren beslist om die heavy dag eruit te gooien. M'n rug kan dat niet meer aan :o
Dus nu 2 dagen moderate en 1 dag licht.

Training LB1 23.05.2023
Eén training, twee gyms :emo:

Reverse V-Squat
8 x 70 kg
8 x 85 kg
6 x 105 kg
8 x 105 kg


Hip Thrust
In deze gym kan ik gewoon niet hip thrusten. De bankjes zijn te hoog, ik kan niet zelf een bankje maken met steps, in de smith voelt het ook kut (door waarschijnlijk de hoek) dus na mijn frustratie te uiten op de pussypad heb ik m'n spullen gepakt en ben ik naar de basic fit vertrokken :p
Nieuwe poging in de basic fit:
4 x 170 kg
3 x 170 kg

not my proudest rom
7 x 140 kg
14 x 110 kg


Floating Deadlift
6 x 60 kg
7 x 70 kg
7 x 70 kg


Split Squat
8 x 34 kg
10 x 30 kg
8 x 32 kg
 
Laatst bewerkt:
Je word wel dik zeg.
 
Basic Fit 4 the win(peaches)
 
Die pussypad kreeg er flink van langs zeg. :angstig:
wednesday-wednesday-addams.gif

Je word wel dik zeg.
De eerste "ben je zwanger?" opmerking is al binnen :(
IMG_20230525_090049.jpg

Basic Fit 4 the win(peaches)
Voor lower body trainingen is basic fit nog altijd beter dan de andere gym idd. Voor UB is deze dan weer top.
De magische 70 kg?
Ik had geen einddoel gezet qua gewicht maar in m'n hoofd dacht ik dat 70 wel een beetje het moment ging zijn dat 't tijd werd om te stoppen. Maar nu ik daar bijna zit heb ik 't gevoel dat ik toch wel wat door kan doen.
 
Was altijd 15 kilo zwaarder dan m'n leeftijdsgenoten :emo:
Kan het begin van de discussie niet terug vinden. Maar ik neem aan dat je toen een jaar of 11 was?

Ik weet wel al langer dat ik een aparte vetdistributie heb, blijkt nu ook maar weer want al 't vet gaat weer naar m'n heupen
Uuuhh... Vrouw en vega, dan is dat toch de meest voor de hand liggende plek? 😬
 
Back
Naar boven