Fitness Seller

Test/primo/mast/winnie/igf-1 Log!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kijk met de primo zou ik nog een kilootje ofzo kunnen bij winnen... Massa is niet mijn prioriteit op dit moment maar het is wel leuk meegenomen hé. Primo heeft namelijk de eigenschap om toch massa aan te zetten als je schoner eet en aan cardio doet. Primo neemt normaalgezien ook geen vocht op. En ja anders heb ik opt einde van mijn kuurtje nog 15ml primo over :D (en nee assgieren die krijgen jullie niet cadeau van mij) ofzo dusja kzou het ook kunnen uppen met 100mg E4D...

Btw ik moet nog 3 dikke weken primo spuiten en de mast nog 4 à 5 weken... Dus mss kan beetje extra primo nog dat beetje meer geven???????
 
Ik zou er nog 100mg E4D bovenop gooien.Straks ben klaar met je kuur en sta je met die vial primo in je handen en denk je.Had ik hem toch maar verhoogd.:p .Of het wat extra voor je doet.Ik denk van wel.Ik zou me ook niet druk maken over dat extra beetje vocht wat er dan bij komt.Tegen het einde van je kuur ben je dat allang weer kwijt.
Maar ja wie ben ik:p
 
Dat dacht ik dus ook maja waar moet ik die dan weer gaan zetten want geloof mij kvoel me stillaan echt een dartbord in een super druk café...
 
Ja kzie me nog niet echt in mijn kuit spuiten volgens mij kom je dan je bed niet uit. Wil er nog niet aan denken...
 
Doe je masteron ed of eod eigenlijk?
 
100mg e4d kan wel wat teweeg brengen idd...goeie optie, ik zie nu ook pas dat je nog 3 volle weken moet..

en je spullen hoeven niet noodzakelijk op te gaan natuurlijk, stoot het door, of bewaar het voor de volgende keer! ;)
 
Ik zet de masteron EOD dat komt nog uit op 350mg per week dus dit zou toch genoeg moeten zijn hé...
Ik denk dat ik er gelijk nog een ml primo in ram straks waarom zou ik het niet proberen.

Slukes
 
Update week 9:

De negende week was een week van goede trainingsessies en een algemeen positieve instelling...
Het gewicht blijft zowat constant ik heb wel de indruk dat mijn rondingen er beter uitkomen zeker na enkele setjes borst of schouder... Dan krijg ik wel een cool beeld in de spiegel zeker in relaxte houding...

Ik begin wel te merken dat de primo zijn tol begint te eisen in demotivatie van het libido. Ik hoopte dat het zetten van de mast me ging helpen daarbij maar die laat momenteel nog op zich wachten.
Ik heb dus na overwegingen besloten om geen extra ml primo meer te zetten om toch nog met een deftig libido de kuur af te sluiten. Dit houdt m'n koppie positief als de kuur dan werkelijk gedaan is.
Ik had idd nog een ml test erbij kunne zetten om dit te verhelpen maja dat hou ik gewoon voor een volgende kuur.

Ik denk at ik zeker niet mag klagen bij een winst van 8 à 9 kilo met een test-primo-win-mast-kuurtje. Mijn verwachtingen lagen zowat in die richting ma wie weet win ik de volgende weken nog een kilootje... (héhé ik hoop van wel in ieder geval)

Nu nog wat over de sides. Ik heb er eigenlijk niet veel last van.Ik hou geen vocht vast, ik heb geen haaruitval ofzo.
Wel begin ik wat puisten te krijgen maja dat kun je nu eenmaal verwachten met test en mast...

Slukes
 
Update week 10:

De tiende week was een week van ups and downs. Het is me nu duidelijk dat je zelfs naast zo'n mild onderdrukkende steroid als primo toch wel een degelijke hoeveelheid test moet zetten. Moest ik nu opnieuw kunnen beginnen zou ik de test zeker verhogen. Wat is die test toch heerlijk.
Ik had gedacht dat de masteron mijn libido stevig zou gaan opkrikken maar dit is niet echt het geval ma soms krijg je wel van die vlagen.

Nu het positievere nieuws: ik begin echt wel te merken dat ik wel wat sterker word. Het zal waarsch wel aan de mast liggen die nu begint in te kicken. Ik vroeg mij eigenlijk af of het verstandig zou zijn van de mast wat te verhogen en van em ED te zetten want ik heb de indruk dat die ED moet gezet worden ipv EOD, dit is waarsch maar een gevoel in mijn koppie maja...

Ik ben voor de fun nog is gaan trainen in mijn oude gym. Wat was me dat daar!? De mensen waar ik vroeger mee trainde bekeken mij op een rare manier en ik merkte dat ze het niet zo leuk vonden dat die kleine knaap nu wel degelijk groter is geworden dan hun... Enorm veel complimenten gekregen van vrienden daar op de gym.
Op mijn huidige gym hoor ik de laatste week meermaals dat ik scherper begin te staan. Dat komt door die extra cardio zeker? Vragen ze me dan.

Al bij al is het resultaat geslaagd, ik heb redelijk wat massa bijgewonnen toch een kilootje of 8 à 9. Ne begin nu ook scherper te staan. Dus er valt door mij zeker niet te klagen. Na week 8 was de groei er wel al uit. Maar dan begon ik dus scherper te worden. Ik hoop nu in week 11 en 12 nog wat droger te worden. Dit kan ik mss bereiken door de mast wat te verhogen. Suggesties?

Slukes
 
Leuk dat je positieve reacties krijgt :) Gaat wel erg lekker geloof ik zo te lezen. Hopelijk maakt die mast je lekker scherp!
 
ik zou de mast laten voor wat het is!

mijn inziens, zou de extra belasting niet opwegen tegen de baten.
wel iets om in gedachten te houden voor de volgende keer!!

leuk om te horen dat het zo goed gaat!
 
Mooi resultaat toch! Die masteron heeft weinig nut boven de 400mg per week, vind ik. Je merkt het al heel goed in kracht bij lage dosis, maar veel meer word het niet als je boven de 350-400mg gaat. Wel raar dat je libido niet opgefokt word. Waarschijnlijk toch te weinig testo... Elke dag spuiten is volgens mij ook niet nodig, bij mij is E3D nog te doen. Als je meer 'droge' winst wil moet je de test omhoog gooien naar 250mg EOD, primo afkappen, winny er bij, masteron en er een paar weken bij plakken.
 
Update laatste week:

oké gedaan met de primo, test, winnie enkel nog mast EOD. Jammer kbegin het prikken al te missen. En dan nog zo klagen tijdens de kuur, ik moet wel toegeven dat de gear van gg het prikken veel draaglijker maakte.

Mijn gewicht is wel wat gezakt dit komt doordat ik nu als bijverdienste in de horeca 15u per dag lig te crossen op het terras. ik laat het echter niet aan mijn hart komen want ik ben droger dan ooit. Ik begin zelfs aders op mijn buik te vertonen, aders op de buitenkanten van mijn onderarmen. Maar het zijn niet enkel de aders die me plezieren, ook heb ik nu duidelijk zichtbare zijdelingse buikspieren.

Mijn libido is ook terug van weggeweest, ik wil alles palen wat er rondloopt :D (duurde wel effe voor de mast begon in te kicken). Maja de kuur is bijna volledig uitgewerkt dus dan crash ik wel terug effe denk ik maar doorbijten is de boodschap.

Ik hoop dat ik toch niet meer teveel kilo's ga verliezen door mijn job want kwil toch wel op 87 kilo blijven staan in de morgend, ja we zien wel... Het zal niet gemakkelijk worden want tijd om te eten heb je niet echt... ik word wel droger dan ooit dus is mss ook wel is goed...

ps. volgens de elektronische vet%meter is mijn vet% hetzelfde gebleven maar dat is echt onmogelijk want iedereen die me al wat langer kent komt naar me toe om te zeggen dat ik zo droog sta...

Al bij al toch een positief einde denk ik,...
 
Nou best netjes vind ik.update ook ff wanneer je uit je nakuur bent.Vond het een mooie kuur om te lezen.Weer s wat anders als altijd;)
 
Update 1,5 na de kuur:

Over het algemeen heb ik wel een positief beeld over mijn vorig kuurtje. Ik heb wel wat kilo's verloren maar weeg toch nog steeds rond de 87 à 88 kilo op een nuchtere maag.

Ik heb wel wat van mijn kracht verloren. Het trainen gaat nog steeds lekker en heb geen echte dip ervaren op trainingsvlak.

Mijn coïtusdrive was even wat minder maar bijlange niet zo erg als verwacht, heb eigenlijk ook niet echt een dip ervaren. Wel hebben mijn testikels wat tijd nodig gehad om terug een vertoonbare grootte te krijgen want ze waren wel stevig gekrompen. Owja en geen hcg gebruikt.

Ik heb ook nagekuurd met igf. Over igf heb ik eigenlijk niet zoveel positiefs te vertellen. Ik zat namelijk op +- 100mcg enkel preworkout en merkte er niet echt iets van mss dat ik wel afentoe een stevig pompje heb gekregen alhoewel ik die mss ook wel zonder igf kon krijgen. Dus mijn conclusie igf is zijn geld voor mij niet waard. (mss binnenkort wel aan de slin)

Het negatiefste van de kuur was eigenlijk de primo. Iedereen denkt dat primo zo'n mild goedje is ma toch heb ik daar mijn bedenkingen bij. Het haalde mij stemming tijdens de kuur zwaar naar beneden, je moet er al een goede hoeveelheid test naast zetten om het euforische kuur gevoel te behouden want de primo is zeer zeker een downer. Daarom ga ik de primo even laten voor wat het is in de toekomst, mss kom ik later nog wel terug van deze beslissing.

Toekomstmuziek:
Binnen 2 maanden een nieuw projectje:
waarsch een combi van test (hoger gedoseerd), tren

Ook weet ik nog niet goed of ik voor massa ga gaan deze keer ma denk van wel dan zet ik er waarsch een d-bolletje bij in het begin.
Als ik toch weer voor schone massa zou gaan ga ik er weer mast naast zetten om toch weer lekker droog te komen...

Ik hoop dat ik hier een deftig verslagje heb neergeschreven over mijn kuurtje en hoop dat jullie er iets aan hebben gehad...

Hierbij einde log...
 
Goede log. Leuk om te lezen. Hoewel ik erg benieuwd ben naar hoe het er nu uitziet. Komen er nog pics?
 
ja man i want pics, klinkt indrukwekkend
 
Ik heb één pic maar daar zie je geen reet op is met tank top en slechte lichtinval dus niet de moeite om te posten denk ik. Kzal mij is een deftige camera aanschaffen dan kan ik is wat pics posten. Volgende kuur doe ik zeker before and after pics.
 
Laatst bewerkt:
Netjes man.En relax dat je na je nakuur ook nog ff post want dat zie je niet zo veel.
Succes met je volgende kuur.;)
 
Back
Naar boven