AndroidHealthClinic

Amerikaanse tienerbuilders

  • Topic starter Marky
  • Startdatum
  • Reacties 66
  • Weergaven 10K
  • Volgers 5

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marky

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
27 jun 2003
Berichten
12.706
Waardering
333
ryanp_big2.jpg


19 jaar, TeenBodybuilding.com - Teen Bodybuilder Of The Week: Ryan Prince! Pics and info and more!

michailm_big13.jpg


17 jaar, TeenBodybuilding.com - Teen Bodybuilder Of The Week: Michail Motanov! Pics and info and more!

jorgem_big5.jpg


17 jaar, TeenBodybuilding.com - Teen Bodybuilder Of The Week: Jorge Montivero! Pics and info and more!

bens_big4.jpg


17 jaar, TeenBodybuilding.com - Teen Bodybuilder Of The Week: Ben Smith! Pics and info and more!

Beloftes voor de toekomst.
 
die jorge :eek:

Wat een fysieken voor die leeftijd he :eek:

die Michail ziet er trouwens wel wat oud uit voor zn leeftijd.
 
holy macaroni with cheese,

wat een fysieken...
 
Dikke fysieken zeker wel! Maar toch iets te vroeg aan de juice imo.
 
idd, ze zullen de genen wel meehebben, maar hier is 100% AAS aan het werk.
 
mij lijkt het ook wat te vroeg

echt mooi/kwaliteit vind ik het niet, het lijkt mij er wat te snel opgeplakt.
maar ze zijn natuurlijk wel ****ing huge, daar zeg ik niks over
 
Zegt 0,000000000000000000000000001 over dat ze in de toekomst echt mooi groot worden. Wel goede fysieken op die leeftijd :thumbs: Wou dat ik er toen zo uit zag haha :D
 
Strak van de as :) Maar jong begonnen is later meer spier gewonnen ;)

Vraag me alleen af hoe hun endocrien systeem op latere leeftijd zal gaan functioneren als het nu al onder zulke exogene druk staat.
 
Strak van de as :) Maar jong begonnen is later meer spier gewonnen ;)

Vraag me alleen af hoe hun endocrien systeem op latere leeftijd zal gaan functioneren als het nu al onder zulke exogene druk staat.
hun prostaat zal wel vollenbak marcheren ;)
 
Goeie fysieken ja, maar of het gezond is...
 
Jammer...:(
Soms lijkt het alsof er niet meer getraind word zonder injectienaald
 
ziet er goed uit kan wel zien dat daar de sport wat meer leeft
 
Ziet er goed uit, maar het lijkt me allemaal een beetje te snel.

Zonde van hun lichaampjes om nu al zoveel te juicen :(
 
17 jaar... echt VEEEEL te jong! Maar ze moeten het zelf weten natuurlijk, ze zullen nu wel de held zijn ;)
 
Die tweede heeft 1 van de lelijkste k*tkoppen die ik ooit heb gezien. Ze hebben wel allemaal een zeer goede fysiek voor hun leeftijd. Jammer dat het met AAS is, maar dat is hun keuze.
 
1e en 3e foto is discutabel, maar de rest is absoluut haalbaar op die leeftijd, als je maar wil! Hier zijn de jongens van die leeftijd niet gauw met presteren bezig en al zelden op sportief niveau. Ons landje levert ook zeer weinig topsporters van jonge leeftijd. Die gasten worden in de USA ook meer gewaardeerd om hun sport. Vroeg beginnen en alles laten staan voor je sport en zulke fysieken zijn binnen handbereik!

Zie mijn gallery...
 
Ja wat moet je er van zeggen. Leuke fysiek ja, had er ook wel zo uit willen zien maar heb er totaal geen respect voor als dit daadwerkelijk met juicen is bereikt. Dan stel je in mijn ogen niet veel voor.
 
Jorge Montivero:eek:!!!op die leeftijd..damn:D
 
100% natural , hard work :D
 
Die tweede heeft 1 van de lelijkste k*tkoppen die ik ooit heb gezien.

:roflol: Inderdaad..

Tja ik zeg niet gauw dat mensen juicen als ze het zelf niet toegeven, maar naturel is veel haalbaar voor sommigen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven