Fitness Seller

Herstel lichaam na drank(festijn)?

Bezoekers in dit topic

Juriaan

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
5.222
Waardering
0
Heeft iemand enig idee hoe lang je lichaam erover doet om volledig te herstellen als je flink gezopen heb. Het is zo dat ik in de afgelopen 3 weken van de 21 dagen 14 dagen straalbezopen ben geweest. Niet gezond maar in de vakantieperiode reserveer je die tijd.

Iemand enig idee hoe lang het duurt voor je lichaam na zo'n slopend drankfestijn weer volledig hersteld is?
 
Niet.. die hersencellen zijn allang afgebroken..

de rest.. licht eraan veel drinken. Dan is je lichaam binnen een half jaar hersteld! en kan hij er zeker weer tegen aan bij de volgende klap!

Ik ben zelf ook een drank misbruiker.. maar alleen in the Off-season
 
geen idee, maandje?
gewoon een fles anderhalve liter water naast je bed zetten na zo'n nachtje voluit gaan. enigste dat je dan nog zou kunnen doen ???
 
Waar was dit festijn? :D

Geen goed voorbeeld voor een BB forum maar het klinkt bekend in deze maanden :roflol:

Ik denk dat als je serieus wilt weten of alles weer normaal functioneert, je toch zeker een lever en bloedtest moet doen.

Ik schat een maand of anderhalf.
 
Precies niet, maar totale herstel na 1 keer goed zuipen is al minimaal 2 weken. Reken hier dus maar op enkele maanden voordat je weer op je oude niveau bent. Lichaam heeft wonderbaarlijk herstelvermogen, maar 14 dagen straalbezopen is een aardige tik voor je systeem om van te herstellen.
 
Waar was dit festijn? :D

Geen goed voorbeeld voor een BB forum maar het klinkt bekend in deze maanden :roflol:

Ik denk dat als je serieus wilt weten of alles weer normaal functioneert, je toch zeker een lever en bloedtest moet doen.

Ik schat een maand of anderhalf.

Rimini en de feestweek hier in beverwijk :D. En dan heb ik het over een bacotje of 10-15 per avond of 20 biertjes (glazen). Maar een bloedtest is idd geen slecht idee, wil namelijk met een maandje weer een kuur doen:cool:
 
laat gewoon eens even je vetpercentage testen, op de weegschaal staan en gaan trainen, zie je toch vanzelf wanneer je op je oude niveau zit?
 
Ik wil niet zeiken hoor maar ben je over een maandje weer op een leuk natural plateau aangekomen dat je zegt: Nu moet ik een kuurtje pakken???
 
Ik wil niet zeiken hoor maar ben je over een maandje weer op een leuk natural plateau aangekomen dat je zegt: Nu moet ik een kuurtje pakken???

Heb je zeker gelijk in, missch maar even me rust pakken tot ca. januari :D
 
Nou ja januari is ook verder weg maar ik zou niet de fout begaan die ik eerder heb begaan en niet één keer. Zonde van je kuur namelijk.
 
Nou ja januari is ook verder weg maar ik zou niet de fout begaan die ik eerder heb begaan en niet één keer. Zonde van je kuur namelijk.

Thanx voor het advies opa, ik ga eerst maar weer eens flink knallen in de gym. Deze 3 slopende weken hebben me 4 kg gekost maar zitten er alweer 2 aan hoewel er ook spieren vervangen zijn door vet met al die pizza, kebab, hot dogs etc :D
 
Ik woog in december nog maar 104 door de verhuizing.
Ben gaan trainen met Ryu en kwam naturel aan de 113 (met behoorlijk vet% van zeker 19%), ben toen pas gaan kuren nadat ik merkte dat dat ongeveer de grens was. En nu zit ik op 114kg met aanzienlijk minder vet en voor mijn doen droger dan ooit. ;)
 
Rimini en de feestweek hier in beverwijk :D. En dan heb ik het over een bacotje of 10-15 per avond of 20 biertjes (glazen). Maar een bloedtest is idd geen slecht idee, wil namelijk met een maandje weer een kuur doen:cool:

Die hoeveelheden zuipen en praten over kuren, in 1 zin? You must be kidding...
 
Die hoeveelheden zuipen en praten over kuren, in 1 zin? You must be kidding...

Bespaar me je advies. Ik ben 23 jaar kerel en weet dondersgoed waar ik mee bezig ben. En dat je alleen moet kuren als je op wedstrijd niveau draait, en helemaal niet moet drinken, en als je uitgaat je alleen water drinkt, en eens in de maand op stap gaat etc etc etc. zal onbetwijfeld je mening zijn maar bespaar het me ;)
 
Ik woog in december nog maar 104 door de verhuizing.
Ben gaan trainen met Ryu en kwam naturel aan de 113 (met behoorlijk vet% van zeker 19%), ben toen pas gaan kuren nadat ik merkte dat dat ongeveer de grens was. En nu zit ik op 114kg met aanzienlijk minder vet en voor mijn doen droger dan ooit. ;)

Ryu zag er idd super uit naturall. Maar ik ga zeker even back naar me oude niveau en erboven. Thanx granny :thumb:
 
Heeft iemand enig idee hoe lang je lichaam erover doet om volledig te herstellen als je flink gezopen heb. Het is zo dat ik in de afgelopen 3 weken van de 21 dagen 14 dagen straalbezopen ben geweest. Niet gezond maar in de vakantieperiode reserveer je die tijd.

Iemand enig idee hoe lang het duurt voor je lichaam na zo'n slopend drankfestijn weer volledig hersteld is?

Als je pech hebt nooit.

Er zijn gevallen bekend van jongeren die tijdens hun vakantie (!) zoveel hadden gezopen en door de drank een chronisch vitaminetekort hadden gekregen dat ze met het Syndroom van Korsakov terug in Nederland kwamen.

Dat is een onomkeerbaar proces in de hersenen waardoor je geheugen steed slechter gaat werken en je op termijn niet meer in staat bent om voor jezelf te zorgen.

Deze informatie heb ik van een bekende die voor instellingen van verslavingszorg werkt.
 
Als je pech hebt nooit.

Er zijn gevallen bekend van jongeren die tijdens hun vakantie (!) zoveel hadden gezopen en door de drank een chronisch vitaminetekort hadden gekregen dat ze met het Syndroom van Korsakov terug in Nederland kwamen.

Dat is een onomkeerbaar proces in de hersenen waardoor je geheugen steed slechter gaat werken en je op termijn niet meer in staat bent om voor jezelf te zorgen.

Deze informatie heb ik van een bekende die voor instellingen van verslavingszorg werkt.

Laten we hopen dat ik nog niet zo ver ben :D
 
Bespaar me je advies. Ik ben 23 jaar kerel en weet dondersgoed waar ik mee bezig ben. En dat je alleen moet kuren als je op wedstrijd niveau draait, en helemaal niet moet drinken, en als je uitgaat je alleen water drinkt, en eens in de maand op stap gaat etc etc etc. zal onbetwijfeld je mening zijn maar bespaar het me ;)

Was jij niet die vatos die 500 euro aan supplementen had gekocht ? :D
 
Was jij niet die vatos die 500 euro aan supplementen had gekocht ? :D

Jaman heb het laatst uitgerekend, in 3 jaar tijd ca 2300 euro. Naja zat ook veel eiwit bij. Meeste van die shit ben k op de helfd nog mee gekapt op man :D.

Hou het nu maar bij Creatine, eiwit en multi-vit. Maar was cker leuk te proberen :p
 
Back
Naar boven