AndroidHealthClinic

583lbs squat??!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dit is al een keer of drie voorbijgekomen maar 't blijft mooi om te zien.
 
Waarschijnlijk voer jij die 110 kg squat van jouw ongezonder uit dan deze jongeman.


Ehm hoezo denk je dat?


(Wel met de smith overigens, kan niet anders bij ons)


edit:

Ik had het niet over het originele filmpje hoor maar over die deadlifts in dat filmpje dat hierboven ergens is gepost....
 
ah sorry dacht dat je het over 't squat filmpje had:p
 
Respect voor die squat, gewoon briljant!

Die gast van de deadlift is compleet gestoord.
 
Ehm hoezo denk je dat?


(Wel met de smith overigens, kan niet anders bij ons)


edit:

Ik had het niet over het originele filmpje hoor maar over die deadlifts in dat filmpje dat hierboven ergens is gepost....

heheh ok ik snap je nu :) Het spijt me zeer!
 
zeer goede squat.

ik doe alleen zo een "hoes" om die stang altijd, zodat hij wat zachter in de nek ligt. heb eens zonder gedaan maar met veel gewicht voelt het niet lekker in me nek.. :D
doen de meesten het gewoon met een kale stang?
 
wlel ongelooflijk stom om zonder spotter en op 2 steundertjes +200 te gaan squatten.
1 foutje en hij breekt elke bot in zijn lichaam.
:D
 
wlel ongelooflijk stom om zonder spotter en op 2 steundertjes +200 te gaan squatten.
1 foutje en hij breekt elke bot in zijn lichaam.
:D

Als je ziet hoe makkelijk hij het doet denk ik niet dat dit een gewicht is waar hij op zou falen.

zeer goede squat.

ik doe alleen zo een "hoes" om die stang altijd, zodat hij wat zachter in de nek ligt. heb eens zonder gedaan maar met veel gewicht voelt het niet lekker in me nek.. :D
doen de meesten het gewoon met een kale stang?

Bescherming om de stang is gay.. na een tijdje voel je het niet meer. Gewoon zonder doen.
 
Haha ,, idd Ivan Chakarov is al veel gepost..

wat een Deadlift zeg.. ..
 
wlel ongelooflijk stom om zonder spotter en op 2 steundertjes +200 te gaan squatten.
1 foutje en hij breekt elke bot in zijn lichaam.
:D

Gebruik jij een spotter voor 50kg ???
Als je ziet hoe makkelijk hij omhoog komt is het echt niet nodig voor een spotter.
 
meesterlijk dat zeker, maar als je goed kijkt zie je ook dat hij op het laatst als hij de stang wil terug leggen soms zijn gezicht vertrekt, het kost wel degelijk moeite, maar deze ventje trainen op explosieviteit, dus gewoon echt power voor 30 sec en dat was het

then again, ik doe hem dat nog in geen 100 jaar na
 
wlel ongelooflijk stom om zonder spotter en op 2 steundertjes +200 te gaan squatten.
1 foutje en hij breekt elke bot in zijn lichaam.
:D

Als je met clean and jerk 225 pakt, dan boeit die 265 squat zonder steunen echt niet hoor .. Die gasten hebben zo een goede techniek, dat als het fout gaat ze de barbell heel netjes neer laten ploffen.
 
je ziet die gasten de barbell ook wel eens vanuit de nek over het hoofd afwerpen na een setje. Volgens mij kon hij ook een triple met 270 oid.
 
Als je ziet hoe makkelijk hij het doet denk ik niet dat dit een gewicht is waar hij op zou falen.



Bescherming om de stang is gay.. na een tijdje voel je het niet meer. Gewoon zonder doen.

dat ding zat er altijd op, nooit afgedaan eigenlijk, na een tijdje begon ik er pas aan te denken. is idd best gay. maarja nu moet ik dus minder squaten dan ik kan zodat mijn nek kan wennen.. :(
 
Back
Naar boven