Fitness Seller

Redenen om moeder te overtuigen van het nut....

Bezoekers in dit topic

Stancke

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
19 mrt 2006
Berichten
3.974
Waardering
2
Goeieavond,

Nja,ik zou dus eind Augustus/begin September beginnen met suppo's te nemen.
Nu,het zou "Performance Whey" zijn van 6kg (70€) met vanillesmaak.
Geld etc geen probleem maar m'n moeder daarintegen:eek:


Hoe overtuig ik haar ervan van het feit dat 'het nodig is'?

Ze denkt dat Flloyd Landis Whey heeft genomen en dat Whey niet natuurlijk is....:rolleyes:

Mijn moeder zei:
als je niet op een natuurlijke manier kan sporten,moet je stoppen

Dus,je kan wel stellen dat ze er niets van af weet....volgens mij wil ze er zelf niets over lezen/bijleren. Ik vind het wel jammer dat ze me de kans niet geeft om haar er iets over te vertellen,ze denkt er het hare over en that's it.

Ze zegt nu al dat ik vet ga worden later omdat ik zoveel eet.... Zelf heb ik een goede voeding (dus geen chips/choc/snoep etc...) maar het is wel STEEDS zij die met chips naar TV kijkt! Daar krijg ik het dus van hé!:mad:

Ja,ok,75€ is veel maar ik betaal het wel uit m'n eigen zak....


Tips/advies welkom;)

Thx
 
Leg haar gewoon uit dat het een aanvulling op je voeding is, dat het een natuurlijk product is. Vertel waarom je meer eiwitten nodig hebt en leg dan uit dat het gemakkelijker is om aan die eiwitten te komen dmv shakes, anders moet je namelijk nog meer eten en dat vindt je moeder toch ook niet fijn :)
 
Blame it on the Landis :roflol:

Leg haar op een rustige manier uit dat whey gewoon een bijdproduct is van kaasproductie en print een artikel uit over wat er bij Landis is aangetroffen in zijn urine (testosteron). Als ze daar het verschil niet tussen kan zien, tja dan is alles verloren :D
 
kaas + whey + lactose = Melk
(zo eenvoudig is het ook niet, maar toch een goede uitleg)
 
zelfde porbleem hier , ik doe het gwn :D ik laat 1 pot zien de andere 5 verstop ik :P
 
Tja moeders en voedingsupplementen het blijft een moeilijke combinatie.
 
Moeders zouden ook al moeten weten ,als ze het hun kinderen verbieden, dat ze het wellicht toch zullen aankopen. :rolleyes:
 
Laat je moeder naar een natuurwinkel gaan, daar hebben ze nml de whey gewoon tussen de natuurlijke producten staan, vertel haar dat mensen het gebruiken als aanvulling op hun dieet... vertel dat het allemaal natuurlijke dingen zijn die er in zitten
 
zeg:
dat je het geld zelf hebt verdiend en dus ook zelf uit wilt geven.
dat het geen as is omdat het gewoon legaal verkocht mag worden in nl
dat het veel beter is als 7x 10 euro uitgeven bij de mac

mocht dat niet werken moet je gewoon vragen aan een kennis of je het bij hun thuis mag laten bezorgen en gewoon stiekum gebruiken.
 
Héhé:D

Bedankt voor de tips;)

Ik thuis hier een kleine pot staan in poedervorm en het is iets van Isostar waardoor je 'meer energie krijgt' (:rolleyes: ) en die heb ik al een paar maal express op de hoek van m'n bureautafel op m'n kamer gezet en op een paar andere strategische plaatsten (:p ) en daar zegt ze dus niets van.....

Mja,waarschijnelijk zal het er hier nog zwaar aan toe gaan maar ik zal m'n doel bereiken!:fire:
 
Tja moeders en voedingsupplementen het blijft een moeilijke combinatie.

moeders en BB doen ook vaak moeilijk met elkaar.

Laatst was m'n ma kwaad (ben vergeten waarom), zei ze:"Die k*t gewichten, je hebt geen controle over jezelf, het is echt onnatuurlijk."

:rolleyes: moeilijk moeilijk moeilijk.

ontopic: tja...rustig uitleggen, maar dan ben ik niet echt orgineel.:(

succes ermee.:)
 
Zeg haar dat je ofwel whey koopt, ofwel met dat geld drugs gaat kopen of alcohol... ;)
 
Laat haar deze topic lezen gappie..dan komt het wel goed..stuur me ter zijne tijd maar een bericht dat ik mijn reply moet bewerken. :D
 
zelfde porbleem hier , ik doe het gwn :D ik laat 1 pot zien de andere 5 verstop ik :P
LOL , doe hetzelfde alleem de emmer met 5kg weightgainer weet het hele gezin van af, potje creatine staat lekr in een kastje weggestopt. Me vader zij een jaar geleden ``je moet maar niet van die shakes gaan nemen want als je die gaat nemen moet je ze voor alteid blijven nemen die troep`` nu heb ik 3 emmers en 4potten versleten en hoor ik ze er niet meer zo over, alleen dat ik zoveel melk gebruik en ze die pakken moet sjouwen.
 
gezeik ook allemaal. Ik heb mijn ouders ook moeten overtuigen langzaam. Ben begonnen met Glutamine.. En veeel documentatie, zwart op wit. allemaal wetenschappenlijk gezeik over wat glutamine is.. etc etc, je kent het wel..
Toen verder naar whey.. etc etc,
Ouders vragen nog steeds of al die pillen die ik slik (Vit C, Animal Pak, Glucosamine, chromium picolinaat) of dat allemaal wel gezond is... ze zijn een beetje van vroeger en toen waren vitamines niet zo normaal. Maar inmiddels heb ik moeders zelfs aan de glucosamine & omega 3! Ook woon ik op mij zelf, dus de 10 potten (ofzo) die ik heb staan ziet ze niet:P
 
vertel haar dat je serieus met je gezondheid bezig bent en deze supplementen een cruciale rol spelen in het herstel vermogen van je lichaam.
Bij iedere sport of andere (zeer) zware lichamelijke activiteit zou supplementatie met whey en creatine een verlaging van blessure gevoeligheid teweeg kunnen brengen.

Of begin iedere keer over haar chips te zeuren.
Transvetten zijn het nieuwe stokpaardje van de voedingsindustrie. 10 tegen 1 dat ze de chips voor de buis opeet, zap ff langs die dieetproggies :D spend some quality time together!
 
Back
Naar boven