Fitness Seller

gynocomastie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

sysgod

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
13 aug 2006
Berichten
11
Waardering
0
ben hier voor het eerst,interessant forum,was er jammergenoeg in mijn hardcore tijd (jaren 80) niet.wat mij wel opvalt is dat hier wel erg veel mensen anderen adviezen geven over wat de juiste doseringen moeten zijn in een kuur alsof zij het over vitamine c tabletjes hebben.ik weet het niet ik heb mensen gekend die 250 mg. testosteron per week injecteerden,maar ook mensen die 750 mg. per dag injecteerden (zes weken lang!).
ook weet ik uit ervaring dat het meer en deel van gebruikers last van gynocomastie had (ikzelf ook trouwens) omdat as simpelweg aromatiseren in grotere maar ook kleinere hoeveelheden.over deze ervaringen lees ik hier echter niets .
daarom wou ik dit onderwerp maar eens in het forum gooien,zal minder populair zijn als een kuurschema maar een verantwoord kuurschema geven door met woorden als oplaadfase,nakuur en wat al niet meer te gaan schermen wekt de indruk dat je alles op dit gebied er van af weet.
ja we weten wat werkt,maar wat verantwoord is,ik ben bang van niet.
maar ja dat interesseerde mij ook niet toen ik 20 was,en die gynocomastie gaat vanzelf wel weer weg als je niet meer gebruikt.
maar dat was een foute gedachte ,gaat niet meer weg vanzelf,en dan heb je maar 2 keuzes.
ik ben hier niet om het gebruik van as te bekritiseren,het is fantastisch spul als je groot en droog wilt worden.ik ben hier alleen om een andere kant van het gebruik ook te laten horen,.....en te horen wat anderen hier over denken.
 
damn, welkom :)

foto's?
 
ik geloof dat je dan toch niet lang genoeg hebt rondgekeken kerel. De meeste hier geven adviesen over de gebruikelijke standaard eerste en 2 de kuurtjes. Over vervolg kuren moet je zelf nadenken en kijken waar je goed op ging.

Een kijk van een ander op de werking van de middelen is erg handig, soms zet iemand iets in elkaar die geen rekening houd met bepaalde ester levens of overbruggen naar nakuur om maar een voorbeeld te noemen.

we praten hier erover als het vitamine c is? daar ben ik het niet mee eens, iedereen weet wat de gevolgen zijn en zo niet zijn diegene zelf zo dom om een olie in te spuiten waarvan ze niet weten of het nadelen heeft.

en het is een "anabolen sectie" geen vitamine c sectie dus mag er gewoon over gesproken worden lijkt me.

Het gyno verhaal is een beetje onwetendheid van jullie vroeger. Bijna alle gasten die hier dagelijks voorbij komen gaan je allemaal aanraden nolvadex te gebruiken in geval van gevoelige tepels. Of te wel beginnende gyno vorming, dus ik denk dat we hier beter voorbereid zijn op side effects dan jij vroeger en zelfs nu.

snap je idee van de topic start wel maar vind het op dit forum nergens op slaan, als je de meeste topics opent zie je geen nutteloze adviezen en dat bbers doen als het zomaar een hulp middel is.

bij een nieuw iemand word er altijd gevraagd naar stats en kuur ervaring.

tot zo ver mijn visie op je thread!
 
Iemand die 750mg ed spuit??
Wie dan?

De meesten onder ons zijn geen experts.
Vaak is het op eigen ervaring gebaseerd, soms wat onderzoek en ook vaal word een ander gewoon na-gepraat.

De kennis van de jaren 80 was echt beroerd.
Maar wat nog erger is, is het feit dat die onzinnige theorieen nog steeds bestaan en geadviseerd worden aan nieuwe bb-ers.

Nolva bv, had jou gyno prima kunnen onderdrukken.
Praat ik nu met een typische jaren 80 gast zegt ie: nee enkel pregnyl, de rest is niet goed ???
 
ja,fotos zou ik ook wel eens willen zien......
 
ben hier voor het eerst,interessant forum,was er jammergenoeg in mijn hardcore tijd (jaren 80) niet.wat mij wel opvalt is dat hier wel erg veel mensen anderen adviezen geven over wat de juiste doseringen moeten zijn in een kuur alsof zij het over vitamine c tabletjes hebben.ik weet het niet ik heb mensen gekend die 250 mg. testosteron per week injecteerden,maar ook mensen die 750 mg. per dag injecteerden (zes weken lang!).
ook weet ik uit ervaring dat het meer en deel van gebruikers last van gynocomastie had (ikzelf ook trouwens) omdat as simpelweg aromatiseren in grotere maar ook kleinere hoeveelheden.over deze ervaringen lees ik hier echter niets .
daarom wou ik dit onderwerp maar eens in het forum gooien,zal minder populair zijn als een kuurschema maar een verantwoord kuurschema geven door met woorden als oplaadfase,nakuur en wat al niet meer te gaan schermen wekt de indruk dat je alles op dit gebied er van af weet.
ja we weten wat werkt,maar wat verantwoord is,ik ben bang van niet.
maar ja dat interesseerde mij ook niet toen ik 20 was,en die gynocomastie gaat vanzelf wel weer weg als je niet meer gebruikt.
maar dat was een foute gedachte ,gaat niet meer weg vanzelf,en dan heb je maar 2 keuzes.
ik ben hier niet om het gebruik van as te bekritiseren,het is fantastisch spul als je groot en droog wilt worden.ik ben hier alleen om een andere kant van het gebruik ook te laten horen,.....en te horen wat anderen hier over denken.

Ja dus......................?

Denk je dat niemand de nevenwerking van gear weet?

Zal je vertellen bro dat menig |"gebruiker" hier echt wel de neven/bijwerking kant van de roids kent.

welkom trouwens;)
 
Iedereen moet voorzichzelf de grens bepalen.Jijzelf kent je lichaam het best.De een krijgt al gyno bij 500mg test de ander heeft bij 1000mg nog helemaal geen last.Verantwoord kuren bestaat in mijn ogen niet.Er zijn altijd risico's waarvan de meeste hier op het board prima op de hoogte zijn.Dit wil niet zeggen dat je zoveel mogelijk risico's niet kan uitsluiten.Door middel van kennis en een goede voorbereiding en eventuele begeleiding van arts of coach kan je een aantal risico's uitsluiten.Meer kan je niet doen.A.s. gebruiken kent nou eenmaal risico's.Dat weet je voordat je eraan begint.
 
zeker d zoekfunctie "gyno" niet gebruikt. Wordt iedere week wel een topic over geopend. Dikke vette gaaaaap dus.
 
Er zijn zelfs hele foto's/flmpjes voorbij gekomen van mensen die het hebben laten verwijderen en het vergoed kregen van het ziekenfonds.
Maar welkom en toch grappig dat iedereen vroeger gyno had en nu bijna niemand.
 
Er zijn zelfs hele foto's/flmpjes voorbij gekomen van mensen die het hebben laten verwijderen en het vergoed kregen van het ziekenfonds.
Maar welkom en toch grappig dat iedereen vroeger gyno had en nu bijna niemand.

Idd ja....hoe kan dat toch???
 
ben ik weer,ben de reacties niet ontvlucht maar had het druk met werk.
foto's? nou misschien maak ik die nog wel als er zoveel behoefte aan is.
ik heb indertijd borstklieren en omringend vetweefsel operatief laten verwijderen.de incisies lopen onder het tepelhof,dus de voorzijde van de borst,dus erg zichtbaar.
tegenwoordig is de chirurgie dusdanig ontwikkeld dat dit ook via de zijkant van de borst kan maar lidtekens blijven zichtbaar,zelfs bij plastische chirurgie.
ik zou wel op iedere reactie uitvoerig willen reageren maar dan loop ik straks ook nog een muisarm op. twizzle2711 ,dank je voor je welkom maar de rest gaat mij de pet te boven.kukkeledeh dat het vroeger gebeurde en niet nu ben ik niet met je eens,tot enkele jaren geleden las ik veel bodybuilding-tijdschriften en op wedstrijdfoto's van regionale amateurwedstrijden tot de mr. olympia zijn nog veel bodybuilders met "bitch-tits" te zien. denk je nu echt dat profs die een vermogen aan spierversterkende middelen uitgeven niet van het bestaan van novadex ed. afweten.
door het toedienen van as. breng je op hormonaal gebied het lichaam in een abnormale toestand,tw hoog testosterone niveau en het oestogeen niveau blijft op zijn normale lage niveau aanvankelijk.maar het lichaam is er op ingesteld om abnormale situaties te normaliseren.het testosterone-gehalte omlaag brengen lukt (voor bodybuilders gelukkig) blijkbaar niet,maar om die balans te herstellen gaat het lichaam dan het oestrogeen niveau omhoog brengen.al naar gelang het middel zijn de as dan na een aantal weken uitgewerkt maar je zit dan nog wel met het hoge oestrogeen gehalte.
de kritiek van younggod en vooral van big maus vind ik echter goed onderbouwd.
ja je hebt hier te maken met een typischs jaren 80 gast,en de kennis van as. was in die tijd inderdaad beroerd.pregnyl was in die tijd het enigste wat in die tijd ,overigens vrij moeilijk, verkrijgbaar was.een enkeling gebruikte het maar.
het was toen meer gebruikelijk om enkele weken na afloop nog een enkele ampul van het middel dat je had gebruikt te nemen om de klap op te vangen.
en heus niet alleen jongens wiens bodybuilding-kennis niet verder ging als "kluiten moet je krijgen,op je armen,op je benen,overal" nee ik heb zelfs met iemand gesproken die het nederlandse wedstrijdniveau ontgroeid was maar nakuur deed men ook op dit niveau toen zelden aan.
de generatie as gebruikers van tegenwoordig is veel beter op de hoogte als vroeger,maar dat spreekt voor zich,de volgende generatie zal weer meer kennis hebben hierover.maar om het samen te vatten,al je met novadex ed. gynocomastie kunt voorkomen en zelfs ervan af komen.waarom zie ik dan nog steeds op wedstrijd-niveau zoveel deelnemers met "bitch tits" als het zo eenvoudig was.
 
sorry bro,ben ook geen ster met nederlands,maar probeer wat hoofdletters,en allineas te gebruiken,je stukje is heel moeilijk te lezen.

Tuurlijk heb je gelijk met wat je schrijft,maar daar wordt toch voordurend op gehammerd dat je moet nakuren etc.

Ikzelf kuurde ook in de 80"s maar mijn nakuur bestond ook uit proviron only etc.
Deze gasten maken die beginners fouten van ons echt niet.Er wordt hier vaak over gyno gerept,maar de gebruiker gebruikt dan geen antia of anti e.
Op advies van de forumleden wordt het dan wel gebruikt,waarna het probleem verdwijnt.
 
ik heb het hier over de vroege jaren 80.
als jij die fouten toen niet maakte was je je tijd gewoon vooruit.
ik weet uit ervaring dat zelfs grote jongens die fouten maakten.
ik heb net nog een mail beantwoord van iemand die novadex als bescherming gebruikte maar toch nog last kreeg van (beginnende) gynocomastie.
zoals ik al eerder gezegd heb ben ik niet anti as maar ik vind wel dat ook over de minder leuke kanten van gebruik gesproken moet kunnen worden.
 
ik heb het hier over de vroege jaren 80.
als jij die fouten toen niet maakte was je je tijd gewoon vooruit.
ik weet uit ervaring dat zelfs grote jongens die fouten maakten.
ik heb net nog een mail beantwoord van iemand die novadex als bescherming gebruikte maar toch nog last kreeg van (beginnende) gynocomastie.
zoals ik al eerder gezegd heb ben ik niet anti as maar ik vind wel dat ook over de minder leuke kanten van gebruik gesproken moet kunnen worden.

Lees ff goed bro,mijn nakuur bestond ook uit proviron en een heleboel hcg.Ik heb dus ook die fouten gemaakt,jaar in en jaar uit:o
 
Gaat niet alleen over de jaren '80, jaren '90 was net zo beroerd en ik kan het weten. Bijna elke "trainer/coach" sprak alleen over hcg en bij hoge uitzondering een beetje clomid. Heb toen gyno ontwikkeld wat nu blijvend is en ik (gelukkig) behoorlijk kan onderdrukken met nolva tegenwoordig (hoop het ooit eens te laten verwijderen).
Fouten worden nog steeds gemaakt ondanks de kennis. Dat veel bb-ders vroeger wel gyno hadden en nu niet vind ik niet juist. Ik kan beschikken over een hele hoop wedstrijdfoto's van vroeger en nu, en in vergelijking met nu hebben juist meer mensen er last van (denk door het uppen van de doseringen door de jaren heen).
 
Lees ff goed bro,mijn nakuur bestond ook uit proviron en een heleboel hcg.Ik heb dus ook die fouten gemaakt,jaar in en jaar uit:o

Ja was ik al bang voor dat ook jij die fouten gemaakt hebt.
Maar overschat ook die grote jongens niet,die maken evengoed fouten.

De medische dosering van AS is zo laag dat je er geen grote vooruitgang van moet verwachten.
Dus gebruiken bodybuilders een steeds hogere dosis,maar waar het precies riskant begint te worden kan geen arts je vertellen.
Grote jongens van nu kunnen je dit ook niet vertellen.
Dus in feite zijn AS gebruikers nog steeds proefkonijn op dit gebied,net zoals in de jaren 60 en 70 bodybuilders met tabletjes dianabol experimenteerden.
 
Gaat niet alleen over de jaren '80, jaren '90 was net zo beroerd en ik kan het weten. Bijna elke "trainer/coach" sprak alleen over hcg en bij hoge uitzondering een beetje clomid. Heb toen gyno ontwikkeld wat nu blijvend is en ik (gelukkig) behoorlijk kan onderdrukken met nolvadex tegenwoordig (hoop het ooit eens te laten verwijderen).
Fouten worden nog steeds gemaakt ondanks de kennis. Dat veel bb-ders vroeger wel gyno hadden en nu niet vind ik niet juist. Ik kan beschikken over een hele hoop wedstrijdfoto's van vroeger en nu, en in vergelijking met nu hebben juist meer mensen er last van (denk door het uppen van de doseringen door de jaren heen).

Ja ik ben het volledig met je eens,meer kennis is trouwens nog geen garantie dat je bijwerkingen kunt voorkomen.
Maar in 2016 zullen bodybuilders ook wel zeggen,die kennis van AS was 10 jaar geleden beroerd.
Ik dacht ook dat ik er alles van wist na wat underground boeken van AS goeroes.
 
Back
Naar boven