Fitness Seller

Mikki is een echte bodybuilder [proof inside] (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heh, bij mij kwam er niemand online :(
 
ik heb je emailadres niet eens, sufk*t:D

geef et dan aan die jongen, is niet alsof je iets beters te doen hebt :p gezien je hier het topic volspamt/geilt :p


:kiss:
 
Eerste keer dat ik dit topic zie, behalve die wederom prachtige foto van Mikkie in de allereerste post, is er nog wat gebeurd behalve mannetjes die sneaky aan dr msn proberen te komen? (damn, had ik dit topic maar eerder gezien, zou ik er zeker bij zitten)
 
geef et dan aan die jongen, is niet alsof je iets beters te doen hebt :p gezien je hier het topic volspamt/geilt :p


:kiss:

Kijk dit soort truuks bedoel ik

Jonko = SiRoj
 
BBD je hebt niks gemist, gras zien groeien is boeiender dan deze thread.
 
BBD je hebt niks gemist, gras zien groeien is boeiender dan deze thread.

Oooh dat is niet waar Eric, het was reuze interessant, heel leerzaam:cool: Niet zo negatief gelijk.
 
Hahahhaa... Mensen, ik verveel me kapot, ben ziek voor het eerst dit jaar en heb geen **** te doen... Heb toch een medelijden met mij :P
 
Oooh dat is niet waar Eric, het was reuze interessant, heel leerzaam:cool: Niet zo negatief gelijk.

Was het intresant jah? In dat geval, kun je me even vertellen op welke andere pagina's je fotos staan?

En doe die SiRoy toch dat plezier en chat wat met hem, dan is hier misschien minder lastig en kan ie ook weer opscheppen bij zn vriendjes.

Mikki werkt beter dan een fruitmand bij ziekte!
 
Was het intresant jah? In dat geval, kun je me even vertellen op welke andere pagina's je fotos staan?

En doe die SiRoy toch dat plezier en chat wat met hem, dan is hier misschien minder lastig en kan ie ook weer opscheppen bij zn vriendjes.

Mikki werkt beter dan een fruitmand bij ziekte!


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ja ik dacht laat ook eens wat onzinnigs in deze thread posten :shrug:
 
Was het intresant jah? In dat geval, kun je me even vertellen op welke andere pagina's je fotos staan?

En doe die SiRoy toch dat plezier en chat wat met hem, dan is hier misschien minder lastig en kan ie ook weer opscheppen bij zn vriendjes.

Mikki werkt beter dan een fruitmand bij ziekte!

Oh, eigenlijk staan er geen foto's meer.

Ik chat al met hem, tis gezelliger dan de rest die ik op msn heb, dus dat scheelt al :p
 
Oh, eigenlijk staan er geen foto's meer.

Ik chat al met hem, tis gezelliger dan de rest die ik op msn heb, dus dat scheelt al :p

Is SiRoy serieus gezellig dan de rest van je msn :roflol:

Wel toevallig dat zieke SiRoy inneens kan lachen en helemaal opgeknapt is nou ie met Mikki praat.
 
Is SiRoy serieus gezellig dan de rest van je msn :roflol:

Wel toevallig dat zieke SiRoy inneens kan lachen en helemaal opgeknapt is nou ie met Mikki praat.

Sommige dingen doen wonderen :)... Nee serieus, ziek ben ik echt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven