Fitness Seller

Sticky Toon je home gym! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jody

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
19 jul 2006
Berichten
2.704
Waardering
4
Laat maar komen die fotos van koude donkere kelders, garageboxen, zolders waar met zware gewichten geslingerd word.
Waar verwarming en verlichting ver te zoeken zijn en de vloer vol putten ligt van met schijven te gooien.
Hier is alvast de mijne :D Jody's home gym
 
Krijg volgende week mijn nieuwe powerrack en bankje binnen en maakt dan wel 'n foto :) Hou je dus te goed.
 
Laat maar komen die fotos van koude donkere kelders, garageboxen, zolders waar met zware gewichten geslingerd word.
Waar verwarming en verlichting ver te zoeken zijn en de vloer vol putten ligt van met schijven te gooien.
Hier is alvast de mijne :D Jody's home gym

Hoe train je je benen in je home gym?
 
waar zijn de rest van de foto's ;)
 
The page cannot be displayed
The page you are looking for is currently unavailable. The Web site might be experiencing technical difficulties, or you may need to adjust your browser settings.
 
niet beetje weinig gewichten jody? Twas toch Hard Life :P
 
Laat maar komen die fotos van koude donkere kelders, garageboxen, zolders waar met zware gewichten geslingerd word.
Waar verwarming en verlichting ver te zoeken zijn en de vloer vol putten ligt van met schijven te gooien.
Hier is alvast de mijne :D Jody's home gym

dude, wat een hardcore shit, ziet er 50 jaar ongebruikt uit :D Anyway hardcore rulesss.
 
Sorry. Ik ben te lui om een foto te maken, hem te uploaden, te plaatsen en hierheen te halen. Ik heb alles gewoon in 2 slaapkamers staan. Powerrack, crosstrainer, bankje en oly halter met schijven in de ene en oly halter, oly ez, oly dumbbells en schijven in de andere. Heb zo'n 330 kilo aan schijven.
Heb mijn CoC-grippers (#1t/m#4) in de huiskamer liggen.

@Roxxe Die staan in de kelder......:D
 
Laatst bewerkt:
Sorry. Ik ben te lui om een foto te maken, hem te uploaden, te plaatsen en hierheen te halen. Ik heb alles gewoon in 2 slaapkamers staan. Powerrack, crosstrainer, bankje en oly halter met schijven in de ene en oly halter, oly ez, oly dumbbells en schijven in de andere. Heb zo'n 330 kilo aan schijven.
Heb mijn CoC-grippers (#1t/m#4) in de huiskamer liggen.

@Roxxe Die staan in de kelder......:D

olympishe dumbbells ??? Nog nooit gezien.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Marrie en haar homegym ....
heerlijk rammen op dat rek en in de garage staat mijn crosstrainer ,je hebt me wel op een idee gebracht de garage om te bouwen .
Komt helemaal in orde mijn GYM
 
Zijn dumbbells met uiteinden, die dezelfde maat hebben als olympische halterstangen. Ik kan natuurlijk niet spreken van oly dumbbells, want dumbbells worden niet gebruikt binnen het oly-gebeuren.:D

In dit topic, zie je een foto, waar ze gepost zijn. Ik heb ze daar ook gekocht.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f106/help-ben-bezig-aanschaffen-maar-71600/?posted=1#post1332080
Hehe vet, is er ook een olympishe curl stang dan? Als dat zo is kan ik al mijn 30 mm zooi weg doen.
 
@ Jody: Home-gym ziet er echt wel hardcore uit met die onafgewerkte muren
 
Hehe vet, is er ook een olympishe curl stang dan? Als dat zo is kan ik al mijn 30 mm zooi weg doen.

Als je een gewone olympische stang bedoeld maar dan korter...ja. Hebben ze waar ik train.
 
@Jody.

Bij welke oefening gebruik je die scooter?:P
 
lol, wel beter trouwens alles thuis hebben staan.
 
@ Jordy: NICE:D
 
@Jody.

Bij welke oefening gebruik je die scooter?:P

Jody is HARDCORE, hij zet die scooter aan en de deur dicht. Zo riskeert hij vergast te worden maar toch squat hij door. Zo hardcore is Jody ;)

j/k
 
Back
Naar boven