MuscleMeat

laat ons lachen post je zatte kop stapfoto's

Bezoekers in dit topic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Rechts met rood shirt, met 2 vrienden en chickies :)

Er is precies nog een mooi plaatsje vrij tussen die meiden in, en die meiden staan echt van ''welke ECHTE vent komt m opvullen''. Beetje door trainen Akira ouwe Ecto en wie weet vul jij volgend jaar dat gaatje en missch nog wel meer gaatjes ;)
 
Is de middelste wel onze Hans? hij zegt zelf "rechts met rood shirt".. de meest rechter heeft ook een rood shirt aan.. :rolleyes:
 
Is de middelste wel onze Hans? hij zegt zelf "rechts met rood shirt".. de meest rechter heeft ook een rood shirt aan.. :rolleyes:

:scratch: als hij zegt rechts met een rood shirt aan dan bedoelt hij toch de rechter, niet de linker.

Volgens mij is acirac trouwens de linker op het bankje,met dat strikje
 
:scratch: als hij zegt rechts met een rood shirt aan dan bedoelt hij toch de rechter, niet de linker.

Volgens mij is acirac trouwens de linker op het bankje,met dat strikje

nee dat ben ik :cool:

Ontopic: ben nog nooit zat geweest, dus ook geen foto van.
 
Vaak genoeg lam geweest.. maar de foto's zijn te beschamend om hier te plaatsen :rolleyes:

@Dildo.. er staan twee jongens met een rood shirt.. jij dacht toch dat hij de middelste was van de 3? dus in het midden? lijkt me toch logischer dat ie de rechter is (van onze kant af gezien).. als hij zegt: 'rechts met rood shirt'
Maar goed.. kan aan mij liggen :D
 
Laatst bewerkt:
Het is iets verder van Beringen Mijn, namelijk Heusden-Zolder ;)

Mooi ziekenhuis hebben ze daar. :D heb er een paar dagen mogen verblijven na een ongelukje op het circuit
 
again @ Dildo: had de post van Juriaan te snel/verkeerd gelezen.. dacht dat er stond dat akiraC het gaatje opvulde tussen die meiden ;) vandaar dat ik dacht dat hij de middelste was ipv de rechter.. :o
 
again @ Dildo: had de post van Juriaan te snel/verkeerd gelezen.. dacht dat er stond dat akiraC het gaatje opvulde tussen die meiden ;) vandaar dat ik dacht dat hij de middelste was ipv de rechter.. :o

Heb jij niet een leuke stapfoto Yvette?:)
 
Heb ze wel maar niet echt de behoefte om ze hier te posten eerlijk gezegd.. ik vind anoniem zijn leuker :p
 
Dronken van me bestaan niet, zuip nooit.

Nu heb ik wel wat foto's waarbij ik onder invloed van Ketamine ben. :p
 
ik zou eens diep moeten zoeken om een pic:eek:
 
Er is precies nog een mooi plaatsje vrij tussen die meiden in, en die meiden staan echt van ''welke ECHTE vent komt m opvullen''. Beetje door trainen Akira ouwe Ecto en wie weet vul jij volgend jaar dat gaatje en missch nog wel meer gaatjes ;)
Normaal ging ik in het midden staan maar aangezien ik dat al altijd doe sprong ik nog net achterin:)
Is de middelste wel onze Hans? hij zegt zelf "rechts met rood shirt".. de meest rechter heeft ook een rood shirt aan.. :rolleyes:
Ik ben uiterst rechts ja.
:scratch: als hij zegt rechts met een rood shirt aan dan bedoelt hij toch de rechter, niet de linker.

Volgens mij is acirac trouwens de linker op het bankje,met dat strikje
Ik ben de rechter ja :)
nee dat ben ik :cool:
:D :heart:

Vaak genoeg lam geweest.. maar de foto's zijn te beschamend om hier te plaatsen :rolleyes:

@Dildo.. er staan twee jongens met een rood shirt.. jij dacht toch dat hij de middelste was van de 3? dus in het midden? lijkt me toch logischer dat ie de rechter is (van onze kant af gezien).. als hij zegt: 'rechts met rood shirt'
Maar goed.. kan aan mij liggen :D
Nogmaals, ik ben de rechter:)
Mooi ziekenhuis hebben ze daar. :D heb er een paar dagen mogen verblijven na een ongelukje op het circuit
Mijn vader werkt daar op radiologie :) Idd een cool ziekenhuis.
goeie shit in België :D
Thx Hosper
Heb jij niet een leuke stapfoto Yvette?:)

Wil ik ook wel eens weten:)
 
Antwoord staat hierboven al ergens :)

Nu ik terug kijk in mn Kroatië foto's van dit jaar zie ik toch wel een paar foto's staan die verleidelijk zijn om te posten.. maar toch kies ik ervoor om lekker anoniem te blijven.. zeker ook gezien mijn lamme kop op een aantal van de foto's :rolleyes:
 
Komop Yvette...
 
nee Hansch.. bovendien heb je al Mikki dr foto's om op te geilen :)
 
Haha, ze hebben hier al eens eerder gestaan.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Tering wat was ik toen dronken. Had zo ongeveer een fles pure Bacardi op, gecombineerd met wat bier.
 
Heb ze wel maar niet echt de behoefte om ze hier te posten eerlijk gezegd.. ik vind anoniem zijn leuker :p

in ruil voor een shitload karma post ik wel een paar foto's van Yff :D
ik moet wel van tevoren weten wat ik ervoor terugkrijg, anders is het misschien niet de moeite waard.. aangezien ze me zal haten voor het leven :p
 
Back
Naar boven