MuscleMeat

vraag over anabolen algemeen. (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Anoniem_1990_1

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
18 jun 2006
Berichten
6.968
Waardering
1
Ik kijk de laatste tijd steeds vaker mee in deze sectie, en heb een vraag.

Als je een kuur hebt genomen, is je vooruitgang -op het gebied van groei, massa krijgen, sterker worden- dan net zo groot als bijvoorbeeld in het begin van je trainingsperiode?

Stuur anders een link, artikel, ed.
Ik ben een noob op het gebied van anabolen, dus correct me if I'm wrong.

(btw. ik ben niets van plan of zo als je dat zou denken:p)

bedankt.:)
 
Het is vele male groter. En dat geldt voor de terugval ook.
 
:eek: niemand??

Het blijkt maar weer: één gek kan meer vragen dan 10 geleerden kunnen beantwoorden.
 
Je periode off cycle: als je eigen systeem weer op gang komt en je je best gaat doen om je -tijdens de kuur gewonne- massa te behouden.
 
oké, bedankt, maar wat bedoel je met de terugval?

tijdens de kuur injecteer je exogene hormonen, hierdoor krijgen je testes het signaal dat er genoeg hormonen aanwezig zijn in je lichaam, dus stoppen je testes met het produceren van testosteron. wanneer je stopt met je kuur moet je eigen systeem weer op gang komen..dit wordt met middelen zoals nolvadex,clomid etc. gedaan..dit wordt een nakuur genoemd..
natuurlijk duurt het even voordat je eigen systeem weer op baseline is, en daarom zal je altijd wat terugvallen tov de tijd tijdens je kuur, aangezien de hormonen toen door je lijf gierden!

om antwoord te geven op je vraag...

na een kuur zul je niet meer zo vlot meer aankomen als je daarvoor deed. dit komt omdat je dichterbij je genetische grens zult zitten.
 
tijdens de kuur injecteer je exogene hormonen, hierdoor krijgen je testes het signaal dat er genoeg hormonen aanwezig zijn in je lichaam, dus stoppen je testes met het produceren van testosteron. wanneer je stopt met je kuur moet je eigen systeem weer op gang komen..dit wordt met middelen zoals nolvadex,clomid etc. gedaan..dit wordt een nakuur genoemd..
natuurlijk duurt het even voordat je eigen systeem weer op baseline is, en daarom zal je altijd wat terugvallen tov de tijd tijdens je kuur, aangezien de hormonen toen door je lijf gierden!

om antwoord te geven op je vraag...

na een kuur zul je niet meer zo vlot meer aankomen als je daarvoor deed. dit komt omdat je dichterbij je genetische grens zult zitten.

Bedankt:thumbs:
edit: Heb teveel karma gegeven in 24 uur, komt nog.
 
oké, bedankt, maar wat bedoel je met de terugval?

De terugval is eigenlijk het tegenovergestelde van hoe je je voelt in je kuur.
Je voelt je in je kuur super gemotiveerd, sterk en bent de hele dag geil. Na je kuur kun je je down voelen, minder gemotiveerd, kracht neemt af en je potentie zakt naar een niveau waarbij somigen denken: had ik het maar niet gedaan. Maar gelukkig herstelt alles zich in de meeste gevallen weer zoals het was met dank aan de nakuur.
 
G21 heeft t netjes uitgelegd en is compleet :thumb:
 
Back
Naar boven