XXL Nutrition

Wie veegt zijn pikkie af na het plassen?

Bezoekers in dit topic

Afschudden en handen wassen.
 
ik doe het ook al jaren . trek de voorhuid naar achteren , en dan dep ik mijn eikel met een blaadje papier schoon , terwijl ik lichtjes druk zet op mijn eikel . om de laatste zoutkorrel eruit te persen
 
Haha idd, ik kan me niet voorstellen dat iemand wel goed richt op die manier.

Juist wel man. Die slurf die ineens een beetje opzij gaat en dan alle kanten op gaat is juist een probleem. Toen ik nog een kleine guppenkop was deed ik het zo. Nu niet meer. Mooie strakke straal is het eindresultaat!:D
 
whaha wat een topic... afvegen :rolleyes: lol... schudde man schudde, er blijft anders altijd nog wat zitten in mn anaconda ;)
 
Nou?
Ik doe het eigenlijk al mijn hele leven. Altijd gedacht dat het raar was ofzo. Maarja, beter raar dan een druppelende worst.

Altijd (y) Je hebt nl altijd last van nadruppelen.
Soms probeer ik hem te foppen door net te doen of ik hem terug stop...... en dan hop gaat ie druppelen.... WC papiertje erbij en schoon.....

Helaas trapt ie er niet altijd in, laatst fopte hij mij door na 10 seconden in de broek te zitten 3 druppels los te laten.... :@

En daar baal ik van
 
Altijd (y) Je hebt nl altijd last van nadruppelen.
Soms probeer ik hem te foppen door net te doen of ik hem terug stop...... en dan hop gaat ie druppelen.... WC papiertje erbij en schoon.....

Helaas trapt ie er niet altijd in, laatst fopte hij mij door na 10 seconden in de broek te zitten 3 druppels los te laten.... :@

En daar baal ik van


ik kan daar ook zo van balen, soort halve squat beweging maken bij de laatste druppels wil er ook nog wel eens zorg voor dragen dat net die laatste drup afscheid van je pisbuis neemt.


EDIT:
ik pis zittend (thuis), maar schudt staand uit.
 
ik kan daar ook zo van balen, soort halve squat beweging maken bij de laatste druppels wil er ook nog wel eens zorg voor dragen dat net die laatste drup afscheid van je pisbuis neemt.


EDIT:
ik pis zittend (thuis), maar schudt staand uit.


Je bent ziek:D
 
Ik pis alleen zittend als ik moet poepen. 1 keer meegemaakt dat ik een halfstijve pik had en moest poepen. Als je poept, pis je ook automatisch. Ging niet goed dus :D
 
"If You shake it more then twice, You're playing with it"
 
Bij Kale had ik toch meer een vraag verwacht van wie veegt zijn poepertje af na het schijten ...
 
Ik pis alleen zittend als ik moet poepen. 1 keer meegemaakt dat ik een halfstijve pik had en moest poepen. Als je poept, pis je ook automatisch. Ging niet goed dus :D

Heb je idd de hele kolereooi blank staan ....
 
:shut: ik zie een hoop nette heren petje af .. wilde eerst niet reageren .
maar heren netjes hoor:thumb:
 
jezus man
haha
wat een heerlijk onderwerp
overigens wie heeft er wel is diaree als je een tijdje van de proteine shakies af gebleven bent en dan weer begint?

bij mij loopt het er uit als water en me reet brand alsof ik spaanse pepers heb gevreten XD jumjum
 
Haha, net ff opgelet. Ik trek me vel dus ook naar achter. Tenminste zo ver dat alleen mijn moffenhelm zichtbaar is. Als ik het vel verder naar achter trek, zeik ik regelrecht naar beneden tegen mijn broek aan.
 
Haha, net ff opgelet. Ik trek me vel dus ook naar achter. Tenminste zo ver dat alleen mijn moffenhelm zichtbaar is. Als ik het vel verder naar achter trek, zeik ik regelrecht naar beneden tegen mijn broek aan.

:roflol: je laat ook geen details weg he :D
 
Haha, net ff opgelet. Ik trek me vel dus ook naar achter. Tenminste zo ver dat alleen mijn moffenhelm zichtbaar is. Als ik het vel verder naar achter trek, zeik ik regelrecht naar beneden tegen mijn broek aan.

:roflol:
 
Juist wel man. Die slurf die ineens een beetje opzij gaat en dan alle kanten op gaat is juist een probleem. Toen ik nog een kleine guppenkop was deed ik het zo. Nu niet meer. Mooie strakke straal is het eindresultaat!:D

Richard pist zo de glazuur van de pot af, net zo effectief als zandstralen, die straal van hem!!
 
Back
Naar boven