Fitness Seller

Even een indicatie nodig van vaste lasten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mugje

Under the bar
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
13 apr 2003
Berichten
13.658
Waardering
228
Even een vraagje dames en heren:).

Ik ben aan het berekenen wat het ongeveer gaat kosten om op mezelf te wonen. Maar ik weet totaal niet wat iemand ongeveer uitgeeft aan gas/water/elektra.

Dus voor de mensen die alleen wonen, wat zijn jullie gemiddeld per maand kwijt aan die dingen?

bvd!
 
hehe kga ook alleen wonen.. gas/elekt wordt berekend op het gebruik van je vorige huurder. (althans in belgië) dus het is niet evident om dit te weten. Water is in België forfetair ik geloof 30 € per maand. Weet niet hoe het in NL zit
 
huur+ eten/elektra enz...

700-800/maand
 
Ik betaal 189 Euro per maand aan de Eneco. Rijkelijk veel maar dat krijg ik eind van het jaar terug want verbruik bijna niks. Gaat dan om elektra, water, stadsverwarming en stukje tv.

Woon alleen
 
Even een vraagje dames en heren:).

Ik ben aan het berekenen wat het ongeveer gaat kosten om op mezelf te wonen. Maar ik weet totaal niet wat iemand ongeveer uitgeeft aan gas/water/elektra.

Dus voor de mensen die alleen wonen, wat zijn jullie gemiddeld per maand kwijt aan die dingen?

bvd!

Hangt van meerdere dingen af: ben je een koukleun, douche je meerdere keren per dag, heb je een water bed , zit je veel achter je pc ? DBB 24 uur p/d in jouw geval :p enz enz.

Als je allees een beetje gemiddeld hebt dan ben je zo'n 150 euro per maand kwijt.
 
Hangt van meerdere dingen af: ben je een koukleun, douche je meerdere keren per dag, heb je een water bed , zit je veel achter je pc ? DBB 24 uur p/d in jouw geval :p enz enz.

Als je allees een beetje gemiddeld hebt dan ben je zo'n 150 euro per maand kwijt.
Het gaat mij ook om een gemiddelde:D.
Dus ongeveer 150-200 euro voor water/gas/elektra?
 
excl internetabo dan
 
Als je 1 persoon hebt die douchet en een beetje op de elektriciteit let zou je inderdaad zo rond de 140 aan vaste kosten uitkomen voor Gas/Water/Licht!
 
Ik vang het water altijd op. Zo kan ik met water voor één douche wel 10 keer douchen voordat het bruin begint te worden.
 
Ik vang het water altijd op. Zo kan ik met water voor één douche wel 10 keer douchen voordat het bruin begint te worden.

Vergeet het opgevangen regenwater niet te vermelden. Daar kun je mee koken, het toilet mee doorspoelen en je tanden mee poetsen :)
 
Ik heb tot 2004 alleen gewoond. Ik was ongeveer zo rond de 150 Euro kwijt. Ik heb wel een keer iets van 500 a 600 euro terug gehad van de REMU. Omdat mijn waterverbruik veel minder was als ingeschat. Waarschijnlijk omdat ik in die tijd 4x per week bij de sportschool ging douchen en bijna altijd de hort op was. Dsu het zal ergens tussen de 100 en 150 euro komen. Afhankelijk van hoe zuinig je met stroom bent. Een waterbesparende douchekop hebt. Je veel op gas of elektra kookt. Of je woning goed geisoleerd is zodat je minder hoeft te stoken etc.
 
Rond de 1000 euro aan vaste lasten grofweg.

550 hypotheekpremie/rente
150 Vereniging Eigenaren bijdrage
150 gas/licht
50 internet
50 verzekeringen

grofweg.
 
Rond de 1000 euro aan vaste lasten grofweg.

550 hypotheekpremie/rente
150 Vereniging Eigenaren bijdrage
150 gas/licht
50 internet
50 verzekeringen

grofweg.

die eigenaren zal alleen zijn als je in appartement of zo zit toch
 
Vste lasten 900 euro in de maand.
Maar denk dat als je klein beging je rond de 500 a 600 euro zit.
 
1 persoons huishouden

gas/ licht 85 euro
water 55 euro per 3 maanden
verzekering inboedel, wa, rechtsbijstand, reisverzekering etc. 25 euro voor het uitgebreidste pakket.

gemeentelijke belastingen riool, afval etc. 65 euro per maand.

ziektekosten verzekering 105 euro

plus boodschappen als je niet op de kleintjes let kost je dat 50 a 100 euro pw
 
wij waren met 2 man water koste vast 76 euro per kwartaal en het gas en electra was 70 euro. Dus samen per maand ong. 95 euro.

En dan hebben we nog geld terug gekregen ook op het eind. Dit was overigens in Tilburg.

edit:

wij hadden wel geen verwarming :D
 
1 persoons huishouden

gas/ licht 85 euro
water 55 euro per 3 maanden
verzekering inboedel, wa, rechtsbijstand, reisverzekering etc. 25 euro voor het uitgebreidste pakket.

gemeentelijke belastingen riool, afval etc. 65 euro per maand.

ziektekosten verzekering 105 euro

plus boodschappen als je niet op de kleintjes let kost je dat 50 a 100 euro pw

even iets overzichtelijker

gas/licht 85 euro per maand
water 18,33 euro per maand
verzekeringen 25 euro per maand
vast recht onzin 65 euro per maand
ziekte kosten te duur onzin 105 euro per maand
en boodschappen ongeveer 250 euro per maand

totaal 548,33 euro per maand
 
Back
Naar boven