MuscleMeat

Wie veegt zijn pikkie af na het plassen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Pagina 6.. en het gaat nog steeds over het derde been schudden.. :D
 
haha dat deed ik ook vroeger , de pik afvegen desnoods eikel onder de kraan houden als je daarna gepijpt wordt . nu doe ik dat niet meer , teveel moeite :o


ik zeg ook altijd : als je niet moet kokhalzen van je eigen penisgeur , dan is hij gewoon schoon


For F*ck sake!

dat hangt bij ons potverdikkie gewoon boven de deur als je binnenkomt! Op een mooi geglazuurd tegeltje!
 
Ik pis weleens over de broek van de gozer die naast mij staat te zeiken, hij heeft dan pas een natte plek.
 
Ik las dat verhaal van Kale net, dat poepen met een halve stijve niet zo'n succes was...

long time ago: chunky werd wakker met een odol van-heb-ik-me-jou-daar en chunky moest zeiken. Hoe lost hij dat op? Ik Gaan zitten op de plee en die tak onder de bril geklemd, zeik ik potverdikkeme zo tussen de bril en de plee door. Dat werd toch ff dweilen.

iemand ook wel eens gehad?:D
 
Ik las dat verhaal van Kale net, dat poepen met een halve stijve niet zo'n succes was...

long time ago: chunky werd wakker met een odol van-heb-ik-me-jou-daar en chunky moest zeiken. Hoe lost hij dat op? Ik Gaan zitten op de plee en die tak onder de bril geklemd, zeik ik potverdikkeme zo tussen de bril en de plee door. Dat werd toch ff dweilen.

iemand ook wel eens gehad?:D

hahah, ook wel eens ja. Had ik net lopen karnen en moest ik poepen daarna.
 
Ik las dat verhaal van Kale net, dat poepen met een halve stijve niet zo'n succes was...

long time ago: chunky werd wakker met een odol van-heb-ik-me-jou-daar en chunky moest zeiken. Hoe lost hij dat op? Ik Gaan zitten op de plee en die tak onder de bril geklemd, zeik ik potverdikkeme zo tussen de bril en de plee door. Dat werd toch ff dweilen.

iemand ook wel eens gehad?:D

Ken het inderdaad... ik dacht eigenlijk dat je ging vertellen, en toen ging ik zitten mert mijn harde tak, en zat mijn pik klem tussen de WC-bril en de POT.. ik dacht al AUW.. maar het liep nog goed af!
 
Pagina 6.. en het gaat nog steeds over het derde been schudden.. :D


Nee het gaat nu over iemand die zijn handen niet gewassen had na het plassen vervolgens ging hij met zijn computermuis spelen daar kwam toen urine in. Toen deed ie het niet meer. Behalve als je er een klap op gaf dan dan deed ie het weer een minuutje.

:D
 
Nee het gaat nu over iemand die zijn handen niet gewassen had na het plassen vervolgens ging hij met zijn computermuis spelen daar kwam toen urine in. Toen deed ie het niet meer. Behalve als je er een klap op gaf dan dan deed ie het weer een minuutje.

:D

:roflol: dat was een ander topic dude!
 
Ik las dat verhaal van Kale net, dat poepen met een halve stijve niet zo'n succes was...

long time ago: chunky werd wakker met een odol van-heb-ik-me-jou-daar en chunky moest zeiken. Hoe lost hij dat op? Ik Gaan zitten op de plee en die tak onder de bril geklemd, zeik ik potverdikkeme zo tussen de bril en de plee door. Dat werd toch ff dweilen.

iemand ook wel eens gehad?:D

Ik heb ook weleens zoiets gehad maar toch ff anders.

Vroeger had ik poepproblemen ik kon niet schijten want ik had echt dikke drollen....net bielzen!!

Maargoed ik schijten, zat al een uur op de plee en was echt bang dat me anus zou uitscheuren door die enorme bonk stront.Gelukkig was dat niet zo maar ineens toen het dikste stuk eruit was schoot dat ding er met een verbluffende kracht uit!Ik had geen stijfe lul maar door die enorme kracht (was echt niet normaal) richte me lul omhoog en het pis spoot zo door de hele badkamer!
 
Hahahah ik lach me kapot Gekke Gijs
 
Ik heb ook weleens zoiets gehad maar toch ff anders.

Vroeger had ik poepproblemen ik kon niet schijten want ik had echt dikke drollen....net bielzen!!

Maargoed ik schijten, zat al een uur op de plee en was echt bang dat me anus zou uitscheuren door die enorme bonk stront.Gelukkig was dat niet zo maar ineens toen het dikste stuk eruit was schoot dat ding er met een verbluffende kracht uit!Ik had geen stijfe lul maar door die enorme kracht (was echt niet normaal) richte me lul omhoog en het pis spoot zo door de hele badkamer!

ongekend verhaal kerel! Zelf nooit meegemaakt. Wel dat je drol een bommetje maakt in het water en je complete hol nat spettert met de pis die je net ervoor in geloost heb.
 
ongekend verhaal kerel! Zelf nooit meegemaakt. Wel dat je drol een bommetje maakt in het water en je complete hol nat spettert met de pis die je net ervoor in geloost heb.


Jah dat is met wc´s waarbij het gelijk in het wat terechtkomt.....erg k*t daarom leg ik er ook altijd eerst een zoot papier in/op dan spat het niet! :D
 
Hahahaha wat een topic.

Zo'n plonswc is echt gay. Gelukkig hebben wij die niet:D Ohja ik veeg me lul altijd schoon aan de handdoek bij kraan.
 
Hahahaha wat een topic.

Zo'n plonswc is echt gay. Gelukkig hebben wij die niet:D Ohja ik veeg me lul altijd schoon aan de handdoek bij kraan.

Sinds wanneer heet jij Mighty Duck?
 
Nee, gewoon betere schudwerk.
 
ik geef hem vaak gewoon een zwiepert, mocht hij dan nog flink nat zijn vliegen de spetters je om de oren.. maarja

tegenwoordig pis k ook met zn kraag naar achter, je moet dan wel gelijk goed richten, want dat is al een paar keer mis gegaan bij mij, dan mik ik pressies op het randje van de bril ( die ik echt niet omhoog ga doen!!! "straks worden me handen nog vies" ) en dan krijg je dus een hels waterfestijn , want niemand mij ff vertellen dat sochtens je zeik er met 8bar uit komt zetten :mad:

en in de tijd van het kraagje uitgerold piste ik helemaal vaak naast de pot

het ergste is nog dat je begint te pissen en het spuit alle kanten op , dus je knijpt je lul dicht , maar dan staat er zn druk op dat je probeer je kraag wat te verplaatsen, maar doordat deze verschuift " pis je je hele klauwen onder " en daarna ben je het zo zat dat je het gewoon allemaal laat lopen, en ziet wel waar het pis strand, ben wel 10 min bezig geweest om het er weer een beetje fatsoenlijk achter te laten

zo dat waren de pis verhalen van RtoDeep

voor meer pisverhalen of je wilt gewoon graag over pis praten mail dan naar rtodeep@hotmail.com :roflol:
 
Ik schud goed, maar slaag er toch altijd in een pisvlek van jewelste te creëren net als RobG in mijn Björn Borg onderbroek
 
Back
Naar boven