XXL Nutrition

Waar beginnen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dayuum

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
25 aug 2006
Berichten
548
Waardering
16
Ik ben 14(Bijna 15) en Ik will beginnen met body builden maar d'r is 1 probleem
Bij mijn sportschool moet ik 16 zijn omdat ik nog groei,Moet ik een andere gaan zoeken of wachten tot ik 16 ben?
Ik doe nu 5 dagen per week elke dag 2 uur cardio (Ik ben ong 1.75 en weeg 72kg dus moet ook nog wat afvallen)
 
wat afvallen ?


in godsnaam waarom ? tenzij je vetpercentage boven de 20% ligt dan zou ik wat afvallen, anders vreten en trainen.

je zou een gesprekje kunnen overwegen met de gym eigenaar of je toch niet alvast mag beginnen.
 
je zou een gesprekje kunnen overwegen met de gym eigenaar of je toch niet alvast mag beginnen.

Ja dat kan je doen

En moest het echt niet lukken kan je al beginnen met bodyweight oefeningen: pushup, crunches, hyperextensions, pullups, leg raises, bw squats, calf raises, e.d.
 
Wat overdreven dat je 16 moet zijn, als je nou een kleuter was oke maar 14 jaar jemig is toch onzin dat je dan nog niet mag trainen omdat je nog in de groei bent als je 16 bent ben je ook nog in de groei, officieel pas tot je 18e geloof ik. Sommige kinderen krijgen pas op hun 16e pas een groei spurt. Ik zou een andere gym zoeken, wie weet wat voor rare regels ze nog meer hebben ....
 
Ik heb het vandaag gevraagt
Volgens hun zit d'r een bandje in mn arm dat pas uitgegroeit is als je 16 bent en dat die kan scheuren als je het overbelast onder de 16
 
Ik heb het vandaag gevraagt
Volgens hun zit d'r een bandje in mn arm dat pas uitgegroeit is als je 16 bent en dat die kan scheuren als je het overbelast onder de 16

Dikke bullshizzle bro, bandje die kapotscheurt????
Zoek gewoon een andere gym!
 
Ik heb het vandaag gevraagt
Volgens hun zit d'r een bandje in mn arm dat pas uitgegroeit is als je 16 bent en dat die kan scheuren als je het overbelast onder de 16

ok.. ze proberen je af te wimepelen met een kinderachtig argument.
ze bedoelen waarschijnlijk je pezen en aanhechtingen.

ok accoord, als je in ene full blown met hompen ijzer gaat smijten dan kan er wat kapot gaat, je had je gesprekje iets beter moeten voorbereiden en het argument weerleggen met het feit dat als je de eerste maanden rustig opbouwt en kalm aan gewcht opvoert dat je pezen gewend raken aan krachttraining en dat je dan langzaam aan kan beginnen met het echte werk.
 
Gewoon gaan trainen! maar rustig aan beginnen
Op een andere sportschool
succes!
 
Het was niet een eigenaar maar een begeleider
Tis een achmea health center dus er is geen echte eigenaar
 
Het was niet een eigenaar maar een begeleider
Tis een achmea health center dus er is geen echte eigenaar

daar ga je alweer...geen verstand van zaken..ik zou een andere gym zoeken man!
 
wat n bullshit, ik ben nl ook 14 en bijna 15, en zit al bijna een jaar op mijn huidige sportschool, en de eigenaar die verteld mij wat goed voor mij is, hij liet mij eerst wennen aan alle apparaten met een fullbody schema en daarna kon ik wat meer mn gang gaan, maar echt hoor, ze zouden je moeten helpen.. maar dat is hoe ik er over denk
 
achmea health center:p klinkt wel gay of niet:p zoek wat anders...gewoon rustig aan beginnen
 
Back
Naar boven