MuscleMeat

Kuurschema jullie mening

Bezoekers in dit topic

Ok, dan zou ik ernstig overwegen de dboll of de prop eruit te doen.
Als je het mij vraagt, de dboll.

hoezo 1 van beide eruit..

en d-boll is 1 van de beste massa bouwers
 
hoezo 1 van beide eruit..

en d-boll is 1 van de beste massa bouwers

Das jouw mening bro, en wat denk je?? Ik respecteer dat.


Als je die middelen neemt om snel van je kuurtje te profiteren, volstaat 1 van de 2.
Geen zin je lichaam vol te pompen met zooi, wanneer dit niet nodig is.
 
wat zijn je stats en je kuurverleden.

had je de winny als inject of oral in gedachten?

hoe ziet je nakuur eruit en heb je hcg erin?

stromba wordt pillen ik heb ze al hier liggen heb ik van een bekende gekregen dus ik ga die wel gebruiken ondanks dat veel mensen kiezen voor inject.
nakuur ziet er een beetje als volgt uit moet nog even uitkomen hoe me lichaam is net voor dat me kuur afgelopen is dan weet je altijd meer ik heb wat kenissen die al een tijdje bezig zijn dus het komt wel voor de rest goed.
week 11 100mg clomid 40mg nolvadex per dag
week 12/13 50mg clomid 20mg nolvadex per dag
ik ga ook prygnilen
 
Aangezien je al stromba pakt zou ik of voor een frontload gaan of voor de Prop om te kickstarten..dus:

w 1t/m 9 de deca (400 was het he? :D)
w 1t/m10 750 mg test

w 1 en 2 100 mg prop EOD of 1500 mg test e / week
w ?t/m12 bijv. 50/75 mg stromba ED
nakuur had je al prima vind ik..
 
Aangezien je al stromba pakt zou ik of voor een frontload gaan of voor de Prop om te kickstarten..dus:

w 1t/m 9 de deca (400 was het he? :D)
w 1t/m10 750 mg test

w 1 en 2 100 mg prop EOD of 1500 mg test e / week
w ?t/m12 bijv. 50/75 mg stromba ED
nakuur had je al prima vind ik..

Dus dbol laat jij ook buiten? ik dacht altijd omdat het een massabouwer is en het werkt ook heel snel om die bij te nemen in het begim maar goed alle tips zijn welkom , bedankt
 
ik zou serieus de d-boll erin houden en de eerste 3 weken met prop en na de d boll verdergaan met de winny, en in je nakuur de clomid eruit laten, slecht voor je ogen en je voelt je zwaar klote
 
ik zou serieus de d-boll erin houden en de eerste 3 weken met prop en na de d boll verdergaan met de winny, en in je nakuur de clomid eruit laten, slecht voor je ogen en je voelt je zwaar klote

jou voorstel ziet er ook niet broerd uit kerel zeker niet maar dbol zat ook in me vorige kuur met test en deca dus daarom dat ik beetje over twijfel ik weet wel dat ze goeie massabowers zijn thanks anyway
 
jou voorstel ziet er ook niet broerd uit kerel zeker niet maar dianabol zat ook in me vorige kuur met test en deca dus daarom dat ik beetje over twijfel ik weet wel dat ze goeie massabowers zijn thanks anyway

ok, maar om ze eruit te laten omdat ze in je vorige kuur zaten is natuurlijk niet echt een juiste reden:D
 
Laatst bewerkt:
Jongens nog een vraag aan jullie allemaal.
mijn test prop is het merkt NORDIC Virormone 100mg 2ml ampule.
Kan ik die gewoon mixen met test enant en met deca om hem ineen keer in te spuiten? anders ben ik elke dag van de week aan het spuiten,
ik zelf dacht om ze in te spuiten als volg.
maandag deca 400mg+100mg prop in een spuitej.
woensdag 100mg prop
vrijdag 750 mg enan +100mg prop weer in een spuitje
of

maandag 500mg enanthaat mix met 100mg prop
woensdag 100mg prop
donderdag 400mg deca
vrijdag 250mg enanthaat mix met 100mg prrp

ik hoor het graag!
 
ok, maar om ze eruit te laten omdat ze niet in je vorige kuur zaten is natuurlijk niet echt een juiste reden:D

ze zaten juist wel in me vorige kuur dus vandaar juist wel!
 
maandag: 250 mg testE 100mg testP 200mg Deca

woensdag: 250 mg testE 100mg testP

vrijdag: 250 mg testE 100mg testP 200mg Deca
 
maandag: 250 mg testE 100mg testP 200mg Deca

woensdag: 250 mg testE 100mg testP

vrijdag: 250 mg testE 100mg testP 200mg Deca

dus mixen van alle 3 is geen enkel probleem?
het komt ook goed uit want ik heb spuitjes van 5ml gehaald
thanks
 
dus mixen van alle 3 is geen enkel probleem?
het komt ook goed uit want ik heb spuitjes van 5ml gehaald
thanks

nee maakt nix uit, zommige beweren nog wel eens dat je water base niet met olie base kan mixen maar ook dat kan geen kwaad;)
 
nee maakt nix uit, zommige beweren nog wel eens dat je water base niet met olie base kan mixen maar ook dat kan geen kwaad;)

ja dat had ik ook gehoord vandaar ook die twijfel ik weet niet of prop op water base is maar ik weet wel dat het heel dun olie is met iets alchol er in maar goed
thanks
 
ja dat had ik ook gehoord vandaar ook die twijfel ik weet niet of prop op water base is maar ik weet wel dat het heel dun olie is met iets alchol er in maar goed
thanks
jij kunt beter nog heel veel gaan lezen zonder klakkeloos van iemand adviezen op te volgen...

2 17aa orals in een kuur is niet goed.
de prop als kick erin is meer dan voldoende of prop of d-bol niet beide...
aangezien je de winny al in huis hebt kies dan voor prop in het begin van je cycle en winny aan t einde....

maar beter kun je even wachten een aantal weken en even eerst wat inspiratie op doen. ook even bij de voorbeelden cycles kijken dan weet je tenminste hoe je je kuur netjes kan opschrijven... ;) maar ik vin t nog steeds ruk!
 
jij kunt beter nog heel veel gaan lezen zonder klakkeloos van iemand adviezen op te volgen...

2 17aa orals in een kuur is niet goed.
de prop als kick erin is meer dan voldoende of prop of dianabol niet beide...
aangezien je de winny al in huis hebt kies dan voor prop in het begin van je cycle en winny aan t einde....

maar beter kun je even wachten een aantal weken en even eerst wat inspiratie op doen. ook even bij de voorbeelden cycles kijken dan weet je tenminste hoe je je kuur netjes kan opschrijven... ;) maar ik vin t nog steeds ruk!

bedankt voor je advies ik was tog van plan om na een maandje te gaan beginnen
dus het wordt wel veel lezen en het is nooit niet goed om te kijken wat anderen ervan vinden dus vandaar ook dat ik hier ben. je leert een hoop als je leest wat de rest zegt, thanks
 
2 17aa orals in een kuur is niet goed.

2 17 aa orals niet goed...:rolleyes: dus stel

persoon 1 kuurt 12 weken met 200 mg oxy per dag dat is goed, want het zijn geen 2 orals

persoon 2 kuurt de eerste 2 weken van zijn 10 weken test kuur met 30 mg d/bol per dag en de laatse 2 weken met 30 mg winny per dag dat is dan niet goed


:rolleyes: ??? het gaat niet om de hoeveelheid verschillende orals maar om de MG en en de toxiciteit per mg

de prop als kick erin is meer dan voldoende of prop of dianabol niet beide...
aangezien je de winny al in huis hebt kies dan voor prop in het begin van je cycle en winny aan t einde....


alsof je d-boll alleen als kickstart gebruikt.... ??? gewoon 3 weken prop dan 5 weken d/boll dan 5 weken winny
:cool:
 
2 17 aa orals niet goed...:rolleyes: dus stel

persoon 1 kuurt 12 weken met 200 mg oxy per dag dat is goed, want het zijn geen 2 orals

persoon 2 kuurt de eerste 2 weken van zijn 10 weken test kuur met 30 mg d/bol per dag en de laatse 2 weken met 30 mg winny per dag dat is dan niet goed


:rolleyes: ??? het gaat niet om de hoeveelheid verschillende orals maar om de MG en en de toxiciteit per mg




alsof je d-boll alleen als kickstart gebruikt.... ??? gewoon 3 weken prop dan 5 weken d/boll dan 5 weken winny
:cool:


heheh 12 weken oxy op 200mg ed... lekker maar een dikke lever killer, oxy 3-4 weken max...


en het laatse wat je schreef slaat helemaal nergens op 10 weken aant einde van je kuur 2 orals gebruiken, de normale gang van zaken is de na een lange ester als overbrugging na ja nakuur toe winny 50mg ed inject,

je zult er niet dood aan gaan waar jij t over hebt maar, je lever lijdt hier zeker van en is onnodig zover gekke shizzle in een kuur te gebruiken...
 
Back
Naar boven