XXL Nutrition

dnp (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

cQb

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
23 jan 2006
Berichten
397
Waardering
0
iemand hier ervaring mee?

Ik zoek namelijk een goede fattburner die zelf het werk doet. is dnp hier geschikt voor? Ik zit nu op ong. 11% ik wil naar de 8%, kwam ook xenical tegen alleen dat lijkt me maar niks.

kan iemand me wat meer info geven over dnp?

thanks
 
nice man thanks dat was wat ik zocht.
 
iemand hier ervaring mee?

Ik zoek namelijk een goede fattburner die zelf het werk doet. is dnp hier geschikt voor? Ik zit nu op ong. 11% ik wil naar de 8%, kwam ook xenical tegen alleen dat lijkt me maar niks.

kan iemand me wat meer info geven over dnp?

thanks

DNP is absoluut geen kattepis kerel.
Ik weet niet wat je ervaring is met dergelijke middlen ,maar er zijn veiligere middelen.
Heb je geen ervaring zou ik het je niet aanraden .
 
Pak je te veel of te lang kun je blind raken of bijna letterlijk smelten van binnen! Denk nog meer eens na, ik denk dat er betere opties zijn kerel..
 
ja ik weet wat het is, mijn maatje heeft het net achter de rug. Die zette 's nachts de wekker om te drinken ivm uidrogen.
 
ik ga geen log bij houden, die shit werkt toch wel :). hoeveeel er afgaat is afwachten. Lijkt me iig een veel beter middel dan xenical ( dat er voor zorgt dat vet onverteerd de dram passeerd).
 
DNP, wat een afkorting is voor 2,4-dinitrophenyl, is een pesticide en wordt onder andere gebruikt voor het zuiveren van afvalwater. In bodybuilding wordt DNP gezien als een krachtige fatburner. Het Finse National Food Agency waarschuwde onlangs voor afvalpillen waar DNP in bleek te zitten. De pillen worden niet in Finland verkocht, maar via internet is er makkelijk aan te komen. Een Finse bodybuilder belande na gebruik van pillen met DNP op de intensive care. Uit analyses bleek dat de capsules overgedoseerd waren. Er zat namelijk bijna de dubbele dosis in. DNP is een zeer gevaarlijke stof, omdat het de energieproductie op celniveau fors kan verstoren met grote gevolgen voor je gezondheid en ook je prestatievermogen. Het Finse National Food Agency waarschuwt voor het kopen van producten via internet. Men ontraadt producten te nemen zonder duidelijke etiketten en zonder heldere productbeschrijvingen.



mijn advies afblijven die troep tenzij je onder "medische" begeleiding bezig bent..............
 
xenical ( dat er voor zorgt dat vet onverteerd de dram passeerd).

als dat zijn werking is zal het niet veel helpen, alsof je alleen van vet eten vet wordt:p
 
Pak je te veel of te lang kun je blind raken of bijna letterlijk smelten van binnen! Denk nog meer eens na, ik denk dat er betere opties zijn kerel..

ikzelf ben 1 van de weinige hier met ervaring, en het valt reuze mee met de sides, ik vond zelfs het zweten erg meevallen:p niet veel erger dan met efedra of t3
 
ikzelf ben 1 van de weinige hier met ervaring, en het valt reuze mee met de sides, ik vond zelfs het zweten erg meevallen:p niet veel erger dan met efedra of t3

hoeveel nam je dan per dag?
 
Ik binnenkort ook. Zelf begin ik met 200mg de eerste dagen om te kijken en daarna als t verder goed gaat naar de 400. Ga je nog iets van een log bijhouden?

Neen ik ga geen log bijhouden, Vandaag na inname hadk wel heel fel dorst en hebk het ook warm,terwijl de meeste zeggen da het koud weer is :p
Kbegin op 200 en bouw mss op tot 300-400, kheb capsules gemaakt van 100mg.
 
Ben gister aan begonnen :D

Staat in mijn logje.
 
Ben gister aan begonnen :D

Staat in mijn logje.

ok top!
Trouwens weet iemand waar je aan pyruvate en taurine kan komen? Is dit los te koop? Meestal zie ik het wel in producten zitten samen met nog andere dingen. En anti allergie middelen zijn die ook gewoon verkrijgbaar of alleen op dokters recept?
 
ok top!
Trouwens weet iemand waar je aan pyruvate en taurine kan komen? Is dit los te koop? Meestal zie ik het wel in producten zitten samen met nog andere dingen. En anti allergie middelen zijn die ook gewoon verkrijgbaar of alleen op dokters recept?


taurine kan je geloof ik gewoon in poedervrom komen. Kijk alleen wel uit, ik heb dat ook eens gedaan, bleek dat dat spul niet oploste in water. maar bleef drijven. Ik moest ze dus zelf in caps proppen. ( dit waren bcaa's weet niet of dat bij taurine ook zo is..)
 
ok top!
Trouwens weet iemand waar je aan pyruvate en taurine kan komen? Is dit los te koop? Meestal zie ik het wel in producten zitten samen met nog andere dingen. En anti allergie middelen zijn die ook gewoon verkrijgbaar of alleen op dokters recept?

Beiden gewoon te halen bij sups shops
 
Ik ben benieuwd of hier iemand het ziekenhuis in beland:D
Spul is gewoon link, maar natuurlijk kan je alles wel nemen zolang het in mate is toch?? ;)
 
Back
Naar boven