MuscleMeat

Ziektekosten 100 euro duurder!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tjalle

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
27 sep 2004
Berichten
2.897
Waardering
5
Las van morgen in de krant dat de ziektekosten meer als 100 euro duurder worden wat vinden jullie hiervan niet normaal toch?

We ver-amerikaniseren straks krijg je het dat iedereen onverzekerd is want ons loon stijgt toch zeker niet met 100 euro...
 
Jammer voor je inderdaad, maar wat wil je dan?
 
Zulke termen trek ik allemaal slecht, want wie wil je wat verwijten dan?

Die klootzakken in den haag!
 
Las van morgen in de krant dat de ziektekosten meer als 100 euro duurder worden wat vinden jullie hiervan niet normaal toch?

We ver-amerikaniseren straks krijg je het dat iedereen onverzekerd is want ons loon stijgt toch zeker niet met 100 euro...


vergeet niet te vermelden: OP JAARBASIS.
 
ach.. grootste gedeelte van dit board schreeuwd toch altijd dat rechts de uitkomst is voor de toekomst en van ons land.... wen er maar aan zou ik zeggen.


EDIT: op jaarbasis vind ik het wel meevallen moet ik eerlijk zeggen...
 
jah maar dan nog... alles wordt duurder en uiteindelijk is jan modaal de lul...
 
EDIT: op jaarbasis vind ik het wel meevallen moet ik eerlijk zeggen...

Het ligt er maar aan hoe je het bekijkt. Een paar jaar geleden was het volgens mij nog iets van +- 50 euro per persoon. Nu kost het al iets meer dan 100 euro per maand.

Dus weer 100 euro extra is toch weer genaaid worden(ook al is het op jaarbasis) :(
 
Het ligt er maar aan hoe je het bekijkt. Een paar jaar geleden was het volgens mij nog iets van +- 50 euro per persoon. Nu kost het al iets meer dan 100 euro per maand.

Dus weer 100 euro extra is toch weer genaaid worden(ook al is het op jaarbasis) :(

wat je zegt het is al een x 100% omhoog gegaan waar halen ze die grondingen vandaan? om het zo omhoog te gooien..
 
4-5 jaar terug 25 gulden.
Verander je toch niks aan!
 
C'est la Vie...
 
Gewoon inkomens verbonden maken die hele handel.
Dan ben je klaar met het gezeik.
Alleen dan gaan de hogere inkomens weer janken dat ze meer betalen.
 
Gewoon inkomens verbonden maken die hele handel.
Dan ben je klaar met het gezeik.
Alleen dan gaan de hogere inkomens weer janken dat ze meer betalen.

Waarom??? Zou het eerder duurder maken voor de lage inkomens, want die zitten vaker bij de dokter.

Het was overigens te verwachten, dat de prijs omhoog zou gaan. Dat zal in de toekomst alleen nog maar erger worden.
 
Waarom??? Zou het eerder duurder maken voor de lage inkomens, want die zitten vaker bij de dokter.

Omdat lagere inkomens meestal ook zwaarder viezer werk moeten doen en weinig tot geen geld hebben om fatsoenlijk eten te kopen.
Tja dan kan je ook zeggen dat ze maar beter hadden moeten leren op school.
Anyway in Denemarken waar m,n stiefzusje vandaan komt is het heel gewoon dat je betaalt naar wat je verdiend.
Dat geld ook voor verkeersboetes,verdien je een ton per jaar zal je boete een stuk hoger uitkomen dan iemand die 20.000 per jaar verdiend.
Je kent het wel zon patserege zakenman met z,n vette mercedes interesseert het toch geen flikker als ie een boete krijgt van 100 euries.
Voor jan modaal is het een hoop geld dus zal zich wel 2 keer bedenken om het gaspendaal in te trappen.
Ik vindt het een goed plan.
 
men wilde de verzekering zo gaan doen omdat and i quot men er vanuit zou gaan dat de prijzen dan beter zouden worden door concurentie etd

wat is het geval


rest my case

ik zeg een coupe voor nl en dan dezaken eens goed regelen
 
Is toch onzin!
Als iemand 100.000 verdient moet ie maar 5.000 gaan betalen?
En iemand die 10.000 heeft maar 500?
Vergeet niet dat diegene die meer verdient ook meer belasting al betaald.

Onzin om dingen aan het salaris te koppelen.
Dus als mensen meer gaan verdienen moeten ze maar meer betalen. Dat bepaalde jobs misschien onder betaald zijn is misschien waar, maar imo moet je geen dingen aan het salaris koppelen.
 
Waarom??? Zou het eerder duurder maken voor de lage inkomens, want die zitten vaker bij de dokter.

Het was overigens te verwachten, dat de prijs omhoog zou gaan. Dat zal in de toekomst alleen nog maar erger worden.

duidelijk een met een te hoog inkomen

wat een k*t opmerking van je btw mensen met lager inkomen zitten vaker bij de doktor:mad:

ik vind het koppelen aan salaris de oplossing
 
duidelijk een met een te hoog inkomen
Duidelijk iemand zonder uitzicht op een hoog inkomen... :)

wat een k*t opmerking van je btw mensen met lager inkomen zitten vaker bij de doktor:mad:
Zoek het eens op: het is echt zo. Vaker bij de dokter, ongezondere levensstijl, jaren eerder dood (als gevolg van die ongezondere levensstijl).
 
Duidelijk iemand zonder uitzicht op een hoog inkomen... :)

Zoek het eens op: het is echt zo. Vaker bij de dokter, ongezondere levensstijl, jaren eerder dood (als gevolg van die ongezondere levensstijl).
ook weer k*t opmerking:mad:

en zoals laats dmv een rapport in de media is naar voren gebracht is het voor de samenleving gioedkoper als mensen ongezond leven want dan sterven ze eerden en kosten ze dus minder lang gezondheidsszorg

onderzoek gedaan door zorgverekeringen
 
Back
Naar boven