MuscleMeat

Zelda fans opgelet: Zelda film op komst.

Bezoekers in dit topic

Komt die Twiligt Princess van Zelda ook toevallig voor de pc of playstation 2 uit?:o

:nope: is en blijft een Nintendo produkt:D en gelukkig maar:p

als microsoft dr ooit aan zou klooien dan was het einde zoek
 
:nope: is en blijft een Nintendo produkt:D en gelukkig maar:p

als microsoft dr ooit aan zou klooien dan was het einde zoek

Het einde ja. En de romantiek helemaal. Nintendo is niet meer de gamesmagnaat die het ooit was, maar de tijdloze sprookjes sfeer is toch wel echt hun domein. :)
 
Aaaarrrrghhhh!!!!ik word GEK van dat wachten!:mad: dat (*&^%$#@ding had er al 3 keer moeten wezen!:( hoeveel % zou die game eigenlijk al af zijn?:( kheb de Windwaker en me favo allertijden Ocarina of Time al 4x uit gespeeld!!!zelfs Master Quest:o

zucht..tis dak geen DS heb:(...the Phantom Hour Glass komt namelijk uit:o
 
Aaaarrrrghhhh!!!!ik word GEK van dat wachten!:mad: dat (*&^%$#@ding had er al 3 keer moeten wezen!:( hoeveel % zou die game eigenlijk al af zijn?:( kheb de Windwaker en me favo allertijden Ocarina of Time al 4x uit gespeeld!!!zelfs Master Quest:o

zucht..tis dak geen DS heb:(...the Phantom Hour Glass komt namelijk uit:o

Majora's Mask toevallig ook gespeeld? Je kent toevallig geen trucje om die verrekte tijdsdruk (definitief) uit te zetten? :mad:
 
Filmpje lijkt me wel erg fake, dat muziekje op de achtergrond is ook gejat van Requiem for a Dream ???
 
Majora's Mask toevallig ook gespeeld? Je kent toevallig geen trucje om die verrekte tijdsdruk (definitief) uit te zetten? :mad:

hehehe..die heb ik wel een keer gebruikt ja?:D was in een grijs verleden..zal m weer s opzoeken..khad het opgeschreven hoe het moest;)
 
hehehe..die heb ik wel een keer gebruikt ja?:D was in een grijs verleden..zal m weer s opzoeken..khad het opgeschreven hoe het moest;)

Ja ik ken wel een truc waarmee je de tijd tot de helft kunt vertragen maar daar heb ik niks aan. De vorige keer leerde ik die truc pas te laat en was het me nog niet genoeg en ben ik uit frustratie gestopt de game te spelen.

Da's nu zo'n 4 maanden geleden en ik zou toch graag nog wat er aan verder gaan. :mad:
 
Ja ik ken wel een truc waarmee je de tijd tot de helft kunt vertragen maar daar heb ik niks aan. De vorige keer leerde ik die truc pas te laat en was het me nog niet genoeg en ben ik uit frustratie gestopt de game te spelen.

Da's nu zo'n 4 maanden geleden en ik zou toch graag nog wat er aan verder gaan. :mad:

uitspelen Duckie!!!en zorg dat je dat Fierce Deity mask te pakken krijgt!!! Oni-Link rules!!!:hedbang:
 
uitspelen Duckie!!!en zorg dat je dat Fierce Deity mask te pakken krijgt!!! Oni-Link rules!!!:hedbang:

De tijd-stop-truc Hopper! De tijd-stop-truc... ?? :mad:

Kwam door die k*ttijd laatste keer niet verder dan dat kamp waar je met dat bloemblad moet vliegen om dat aapje te bevrijden, toen was de tijd op.
 
Update:

[Link niet meer beschikbaar]

Enkele korte gamecube in-game gevechtstrailers.

De GameCube versie is dus niet breedbeeld in te stellen en de Wii speelt met een speciale besturingsmethode. Benieuwd of er, en hoe groot, het grafische kwaliteitsverschil tussen GameCube en Wii uiteindelijk zal zijn. Lijkt nl. mee te vallen.
 
Bump.

Hoppert? Heb jij 'em al? Nee he? Jij krijgt je Wii pas in 't nieuwe jaar he.. :D

Ik wel! Voor de Cube wel, ma-gi-straal! :heart:

Op dit moment betreed ik de Forest Temple. :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Zelda Twilight Princes = de shit...

Ben in die 'city in the sky'... kan de baas alleen niet vinden :p
 
Een Zelda film voegt in mijn ogen niets toe aan deze franshise van mythische proporties. Ze moeten er vanaf blijven, omdat een film eigenlijk alleen maa tegen kan vallen...
 
Hahahaha is dit serieus? Die trailer is echt te GAY voor woorden, man die zelda kan wel een make-over gebruiken! :roflol:
 
ik heb de game iig al uitgespeeld! Twilight princess is zeker als game niet verkeerd!

@ jesaja:

heb je het item v/d dungeon al? dan moet je heel makkelijk de baas kunnen vinden
 
Laatst bewerkt:
ik heb de game iig al uitgespeeld! Twilight princess is zeker als game niet verkeerd!

@ jesaja:

heb je het item v/d dungeon al? dan moet je heel makkelijk de baas kunnen vinden

Ja die sleutel heb ik al, Ik weet alleen niet waar ik nu moet zijn...
 
ik zal het wel ff vertellen:

op een gegeven moment kom je op de bovenste etage uit van het centrale gedeelte (dat is dat stuk waar je als wolf over de touwen moet lopen en daar ligt de bosskey volgens mij ook) op die etage is ook een centrale ruimte waar een soort gigantische propellor is die waarschijnlijk al stilstaat!

wat je dan moet doen is een gat in de vloer vinden en hierdoor moet je je m.b.v. de clawshot naar beneden laten zakken, op een gegeven moment hang je dan in de centrale ruimte en terwijl je daar hangt moet je aan zo'n soort van rieten bol 'hooken'' met je clawshot.

Deze bollen ken je wss wel, ze komen meerdere keren terug in de tempel. Hij hangt dus gewoon in de centrale ruimte maar normaalgesproken kun je daar niet bij dus vandaar dat je dus jezelf naar beneden moet laten zakken zoals ik hierboven beschreven heb.

Hierna gaat er een turbine draaien, onder die turbine is een deur en achter die deur heb je een aantal vlakken die draaien, aan deze vlakken moet je jezelf vast 'hooken'' en vervolgens van het ene naar het andere vlak gaan!!

de rest spreekt vanzelf,Succes!

edit: als ik het goed heb moet je naar het noorden! kijk anders ff op je map!
 
ik zal het wel ff vertellen:

op een gegeven moment kom je op de bovenste etage uit van het centrale gedeelte (dat is dat stuk waar je als wolf over de touwen moet lopen en daar ligt de bosskey volgens mij ook) op die etage is ook een centrale ruimte waar een soort gigantische propellor is die waarschijnlijk al stilstaat!

wat je dan moet doen is een gat in de vloer vinden en hierdoor moet je je m.b.v. de clawshot naar beneden laten zakken, op een gegeven moment hang je dan in de centrale ruimte en terwijl je daar hangt moet je aan zo'n soort van rieten bol 'hooken'' met je clawshot.

Deze bollen ken je wss wel, ze komen meerdere keren terug in de tempel. Hij hangt dus gewoon in de centrale ruimte maar normaalgesproken kun je daar niet bij dus vandaar dat je dus jezelf naar beneden moet laten zakken zoals ik hierboven beschreven heb.

Hierna gaat er een turbine draaien, onder die turbine is een deur en achter die deur heb je een aantal vlakken die draaien, aan deze vlakken moet je jezelf vast 'hooken'' en vervolgens van het ene naar het andere vlak gaan!!

de rest spreekt vanzelf,Succes!

edit: als ik het goed heb moet je naar het noorden! kijk anders ff op je map!

Yep.. toen ik hiermee bezig was vroeg ik me af waarom ik daar zelf niet op ben gekomen. Bedankt :thumbs:
 
Gisteren Twilight Princess uitgespeeld...snik:( het ging maar 95uur mee in 6dagen tijd
 
Back
Naar boven