AndroidHealthClinic

constant gebruiken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
waarom elke maand? niet iedere week? en dan 500. weet je zeker dat je niet te kort komt....:)
 
HRT is begrijpelijk voor iemand van 40+..maar als iemand op HRT gaat voor zn 30e vind ik het ronduit sneu en neigt het zoals Black Knight al aangeeft naar verslaving

dan kan je er wel nonstop androgenen tegenaan gooien, maar dat is op de lange termijn vragen om problemen..daarnaast heeft het lichaam gewoon wel eens rust nodig..

een terugval na een kuur is logisch en met de bovengenoemde middelen kan je behoorlijk uit de voeten en tevens je systeem wat rust gunnen

je kunt niet altijd spetteren..en waarvoor zou je..sta je iedere dag op het podium..?ga je er goudgeld mee verdienen? hate to burst anyones bubble..maar dat is maar voor een select aantal mensen bestemd.
en ik kan je verklappen dat wij dat niet zijn..:nowai:

Van dat laatste: speak for y.r self
 
Ja ook een leuke.....
ga eens met rodge praten hij weet wat t is.. kijk dan eens of t bij je past.. en je dosering op 1 injectie in de 3 weken is nogal weinig dan kan je beter niks hebben om er op termijn meer uit te halen..
 
[Van dat laatste: speak for y.r self

sterke retoriek!!:rolleyes:

ik vind het prima als je ervoor gaat..be my guest..ik wens je veel succes en gezondheid toe!

maar kom niet met dat soort slappe kak..
 
Even los van het feit of het nou gezond is of niet als iemand wil bridgen is imo ogen primo wel een goede optie.
Zie dit natuurlijk niet als de basis, je voeding moet optimaal blijven dit is het belangrijkste.Zie primo dan ook meer als een kleine ondersteuning.En tegen de tijd dat je weer wilt kuren, gooi je de test erin.

And by the way; bridgen met hgh is ook wel interessant, iemand ervaring mee?
 
de aloude discussie over bridgen.

1. het overgrote merendeel van de leden hier vindt bridgen gewoon ****ING onzin voor recreatief bb. (er is laatst nog een topic over geweest geloof ik).

2. kuren op jonge leeftijd is al onverantwoord, laat staan bridgen.

BRO, WAAR BEN JE MEE BEZIG?

als je niet de ballen hebt om tussen je kuren door de zure appel heen te bijten en te accepteren dat je weer wat terugzakt, maak ze dan niet nog kleiner dan ze al zijn door elke maand 250 test te zetten.

no hard feelings verder, maar bridgen op jouw leeftijd vind ik echt not-done.
 
Het probleem is, dat je een keuze voor de rest van je leven maakt. Je zou er later zomaar eens spijt van kunnen krijgen... en goed ook.
 
Even los van het feit of het nou gezond is of niet als iemand wil bridgen is imo ogen primo wel een goede optie.
Zie dit natuurlijk niet als de basis, je voeding moet optimaal blijven dit is het belangrijkste.Zie primo dan ook meer als een kleine ondersteuning.En tegen de tijd dat je weer wilt kuren, gooi je de test erin.

And by the way; bridgen met hgh is ook wel interessant, iemand ervaring mee?

Bijzonder achterhaald idee mn vriend........rechtstreeks uit de tijd dat mensen dachten dat het niet zou onderdrukken.
Test is the best.
 
de aloude discussie over bridgen.

1. het overgrote merendeel van de leden hier vindt bridgen gewoon ****ING onzin voor recreatief bb. (er is laatst nog een topic over geweest geloof ik).

2. kuren op jonge leeftijd is al onverantwoord, laat staan bridgen.

BRO, WAAR BEN JE MEE BEZIG?

als je niet de ballen hebt om tussen je kuren door de zure appel heen te bijten en te accepteren dat je weer wat terugzakt, maak ze dan niet nog kleiner dan ze al zijn door elke maand 250 test te zetten.

no hard feelings verder, maar bridgen op jouw leeftijd vind ik echt not-done.

Ten eerste weet ik echt wel wat trainen zonder anabolen inhoud, vraag me ook afwaarom ik me hier nu verdedig.
Ten tweede heb ik een doelstelling voor ogen, waar jij misschien alleen van droomt, maar die ik zal verwezelijken.
Kuren op jonge leeftijd heb je het over, hoe oud denk je dat ik ben? 14?
Of moet je 60 jaar zijn is het dan wel verantwoord?
 
Ten eerste weet ik echt wel wat trainen zonder anabolen inhoud, vraag me ook afwaarom ik me hier nu verdedig.
Ten tweede heb ik een doelstelling voor ogen, waar jij misschien alleen van droomt, maar die ik zal verwezelijken.
Kuren op jonge leeftijd heb je het over, hoe oud denk je dat ik ben? 14?
Of moet je 60 jaar zijn is het dan wel verantwoord?

jij was toch nog onder de 18 ofzo?
 
ikzelf denk er ook weleens over na om bv 9 maanden aan 1 stuk te kuren met bv test 2000mg EW en gh 10 iu ED maar ben bang dat ik mijn axis voorgoed plat leg of later mongolische kinderen krijg
 
ikzelf denk er ook weleens over na om bv 9 maanden aan 1 stuk te kuren met bv test 2000mg EW en gh 10 iu ED maar ben bang dat ik mijn axis voorgoed plat leg of later mongolische kinderen krijg

Dat eerste kan, maar lijkt me niet waarschijnlijk.

Dat 2e is pure onzin, Denk eraan dat een misvormd zaadje het aflegd tegen een goede.
m.a.w. een slecht zaadje komt nooit in het eitje aan.....beetje huiswerk Dareal!
 
hmm inkoppertje.. :P
 
Ik heb 6 maanden gedaan, geen probleem.
Ken mensen die nog langer deden...2 jaar.

Allemaal goed gekomen
 
Ja goed, is toch gewoon persoonsgebonden? Voor hetzelfde geldt heb je na 14 weken test al een groot probleem... toch?
 
testen testen!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven