MuscleMeat

Wimmo's logs

Bezoekers in dit topic

Dank je kerels! Voel eigelijk ook achterkant van mn schouders branden, heel gek..

Clean and push = upright row gevolgd door MP. Pushpress is a la MP maar met je hele lichaam meeduwen zeker?

Om het nog leuker te maken vertrekken vanuit deadlift positie en UR of ineens voorslagen . Afwisselen kan ook natuurlijk , zuurstof happen dan ze ;) .
 
Om het nog leuker te maken vertrekken vanuit deadlift positie en UR of ineens voorslagen . Afwisselen kan ook natuurlijk , zuurstof happen dan ze ;) .

Probleem is dat we niet zoveel plaats hebben. Ik doe dat aan het squatrek, en kan maximaal 3/4 m² ruimte maken denk ik. En ben niet van de handigste :D Maar zal het eens proberen.

Merci allemaal!
 
Probleem is dat we niet zoveel plaats hebben. Ik doe dat aan het squatrek, en kan maximaal 3/4 m² ruimte maken denk ik. En ben niet van de handigste :D Maar zal het eens proberen.

Merci allemaal!

High pull neemt toch niet meer plek in dan deadliften op zich

ik heb trouwens een antwoord gegeven in mijn log ;)
 
High pull neemt toch niet meer plek in dan deadliften op zich

ik heb trouwens een antwoord gegeven in mijn log ;)

een beetje meer omdat je meer moet springen :D maar je hebt gelijk, ik zal het me eens riskeren.

Overigens had ik je reactie in jouw log al gelezen hoor, don't worry.
 
ik vrees dat ik last heb van een tenniselleboog :(. Wss overbelasting van de pees van rechterarm bij benchen. Tjah natuurlijk mijn schuld, komt er ook van als je voortdurend op failure zit. Arm strekken gaat redelijk, arm plooien is heel pijnlijk en lukt maar tot in een hoek van 90 graden.. Zelf al hou ik hem in een normale positie, dan nog voel ik de hele tijd prikkels.

Opspannen van triceps doet ook pijn momenteel, zal ook nog zijn door stijfheid allicht.

Morgen examen, ik hoop dat ik er geen last van ondervind, met name bij het fietsen ernaartoe of bij opschrijven enz, want doet toch wat pijn.

Hoop dat het tegen zaterdag terug hersteld is, want dan train ik opnieuw, en dan moet ik ook een filmpje opnemen voor een project starring myself.

Momenteel enkel reflex spray gebruikt en denk niet dat ik pijnremmers ga nemen...
 
Laatst bewerkt:
Dat krijg je van die 100 rep ongein :P
Succes met je herstel iig, hopen dat het na je rustweekje over is.
 
Dat krijg je van die 100 rep ongein :P
Succes met je herstel iig, hopen dat het na je rustweekje over is.

Idd helemaal mijn schuld. Maar aangezien zelfs 3xl het af en toe eens doet, dacht ik dat het geen kwaad kon. Wss kan het dat ook niet, maar toch teveel failure.

Thx!
 
Hoop voor je dat het snel over is, ga je daarna eindelijk eens stoppen met die mieten db press en gewoon echt benchen:D?
 
Hoop voor je dat het snel over is, ga je daarna eindelijk eens stoppen met die mieten dumbbell press en gewoon echt benchen:D?

Ik bench vooral voor mn pectorales te ontwikkelen en ik voel deze véél meer als ik met DB's werk dan met barbell. Maar don't worry, binnekort begin ik een in old fashioned split met flat bench press - incline db press - flat db flys voor ieder wat wils dus :o .

Arm doet al wat minder pijn, is vreemd dat het savonds altijd minder is, wellicht daarom dat ze aanraden dat je hem niet gewoon isoleert maar blijft gebruiken.
Thx Alex!
 
Hey kerel succes met je herstel, en succes met je examens!!!
 
Thx dude! Dat vandaag is wel gelukt denk ik. Was mn belangrijkste want dat vak mag ik niet meenemen naar het volgende jaar als ik buisde.. nog twee te gaan, vrijdag en 12 sept dus alles geven! :)

Arm wordt trouwens altijd savonds minder pijnlijk, had het gisteren weer voor.. Op dit moment echter veeeel pijn, maar gotta be a man :o
 
sklote van die arm, man... Succes met het herstel!
 
Hopelijk valt het mee kerel! Nu ff denken aan die arm.
 
Bedankt allemaal!!

Gaat al heel wat beter, na constant rekken (en dus pijnigen) van mn arm, kan terug alle hoeken aan al doet dat nog een tikkeltje pijn, en opspannen triceps doet geen pijn meer hiephoi..

Mijn planning zal dus uitkomen: zaterdag ben ik weer helemaal hersteld en klaar om weer te knallen :D .........al ga ik het nog rustig aan doen met de triceps :o

Oh, overigens vind ik dat mn armen zo verbreed zijn joh! Is wss nog wat een na-pomp van mijn incline db curl slaughter en mn 100 reps gedoe.. maar ik hoop dat ie blijft :D
 
Laatst bewerkt:
Update van mezelf: de laatste 3 dagen eindelijk eens pauze genomen na het examen (tijd genoeg voor het volgende) bij mn vriendin. Niet getraind, slecht gegeten, wel goed uitgerust, ook van de blessure totaal geen last meer!

Jammer genoeg voor deze training niet kunnen eten door omstandigheden.
 
FB improvisatie

Gewoon gedaan waar ik zin in had deze training.

Push press: 1ste keer
10x20
5x30
5x37.5
2x3x45
2x3x47.5

Lijkt in de opgaande fase meer mijn benen te vermoeien dan mijn schouder? Is dat normaal?

Squats:
10x20
5x60
3x80
1x107
3x112.5 PR (PR april einde bulk: 1x110kg)

Had opeens zin om te maxen want wou niet teveel staan hijgen van high reps. Ineens de grootste kreuner in de zaal laten spotten zodat ie tenminste eens zweeg en me liet concentreren :p Dan opeens maar zin om er 3 reps van te maken, al was de techniek op de laatste belabberd.

Rest van de training trok op niet veel..

Deadlift:
10x60
5x80
3x100
2x3x120

moe van squat, helaas dus geen 3e set.

Chin / Pull up:
8x P
6x C
5x P smal + heel traag
3x C smal + heel traag

Seated cable rows:
5x70
3x5x60

Shrugs:
5x24
3x8x28 belachelijk laag.

En dan 3 setjes bicep maar niks opgeschreven.

Comments: voor een training van 1 uur, zonder goeie voeding en wat cuttend, ben ik best blij met de squat, rest trok op niks.
 
Update van mezelf: de laatste 3 dagen eindelijk eens pauze genomen na het examen (tijd genoeg voor het volgende) bij mn vriendin. Niet getraind, slecht gegeten, wel goed uitgerust, ook van de blessure totaal geen last meer!

Jammer genoeg voor deze training niet kunnen eten door omstandigheden.


rust is goed zeggen ze ;)
 
Lekker om te horen van die blessure lekker Squat PR jongen!!!
 
Back
Naar boven