MuscleMeat

auto tuning, prachtig of kinderachtig?

auto tuning, prachtig of kinderachtig?


  • Totaal stemmers
    166
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Onslow

Gelsenkirchen
Elite Member
Challenge x5
15 jaar lid
Lid geworden
16 mrt 2005
Berichten
13.030
Waardering
7.141
Naar aanleiding van de schitterende aankoop van mrJ's megane dat velen vonden dat hij nog gepimpt moest worden dit topic.
Ik denk dat de mensen onder de 25 het erg leuk en mooi vinden, maar houdt het op naarmate je ouder wordt? is het een beetje breezahhhhhh???
kun je voor dat geld niet beter gewoon een dikkere bak kopen?
Vroeger heb ik altijd mijn auto's gepimpt, maar zou dat nu denk ik niet meer snel doen als ik een auto zal hebben.
 
Altijd gek*t en gekloot wat je er aan over houd. Leuke dingen zoals dikke uitlaat met zwaar geluid, neon licht, spoiler enz emz mogen niet van de politie.

Ik zou sparen en een dikke auto kopen.
 
Alleen als het echt mooi is, niet hier en daar een stickertje, monsteruitlaatstuk, ed.

Zou zelf een mooie, grote audi/ peugeot kopen ipv een pimp golfje.
:)
 
Altijd gek*t en gekloot wat je er aan over houd. Leuke dingen zoals dikke uitlaat met zwaar geluid, neon licht, spoiler enz emz mogen niet van de politie.

Ik zou sparen en een dikke auto kopen.

Eensch. Altijd al kinderachtig gevonden. Zijn vaak ook van die typerende mannetjes die daarin rijden. Van die knulletjes die verder ook nergens anders over kunnen praten, op misschien een voetbalclubbie na.

Lonsdale petje op, potloodnekje, 2/3 van hun VBO salaris er in gepompt, beetje stoer kijken maar nog niet het IQ van een knoop-in-je-zakdoek finalist. :rolleyes:
 
1.

ik ben de kloon van eduardjanssen
 
Ik vind het wel chill, mits goed uitgevoerd.. gisteren nog 4 afleveringen gezien van MTV: Pimp My Ride... Normaal "dig" ik zo een Rapper als XZibit niet maar op deze manier wel. Zorgt toch voor verbroedering in diverse culturen laten we maar zeggen!
 
1.

ik ben de kloon van eduardjanssen
:mad: NEE IK :mad:

ot: soms wel erg mooi, soms marginaal, maar nooit echt praktisch (koffer vol met versterkers, nooit meer over een drempel kunnen, ...)
 
Eensch. Altijd al kinderachtig gevonden. Zijn vaak ook van die typerende mannetjes die daarin rijden. Van die knulletjes die verder ook nergens anders over kunnen praten, op misschien een voetbalclubbie na.

Lonsdale petje op, potloodnekje, 2/3 van hun VBO salaris er in gepompt, beetje stoer kijken maar nog niet het IQ van een knoop-in-je-zakdoek finalist. :rolleyes:


Ok einde discussie, slotje.
 
Ik vindt het wel tof, trouwens iedereen steekt zijn geld maar in wat ie wil.
Zou er zelf nooit mijn geld insteken..
Heb er ook geen last van..
 
is voor belachelijke debielen 'tuning'. ik lach me altijd een breuk als ze een perte total hebben en de johny's zich afvrage waarom de verzekering hun dure spoiler/velgen niet vergoed.
overigens lach ik me ook altijd een breuk als ik ze tegen 5 per uur over verkeersdrempels zie rijden.. om daarna voor de volle 10 meter alle gas open te gooien... losers
 
ik heb zoiets van: of auto tuning of lichaam tuning
ik heb voor de laaste gekozen ;)
 
Ik mis de optie voor als je precies 25 bent. :D
 
is voor belachelijke debielen 'tuning'. ik lach me altijd een breuk als ze een perte total hebben en de johny's zich afvrage waarom de verzekering hun dure spoiler/velgen niet vergoed.
overigens lach ik me ook altijd een breuk als ik ze tegen 5 per uur over verkeersdrempels zie rijden.. om daarna voor de volle 10 meter alle gas open te gooien... losers


Ik ken ook zo iemand, heel z'n leven bestaat uit het tunen van z'n alpha romeo (en de scooters van z'n minderjarige medestumperds). Het is net de ****ing batmobile en stoer dat ie 'm vindt, geen hond die 'm bij het aanzien van die auto nog serieus neemt maar de kids op de hoek van de straat vinden 'm stoer en z'n iq-loze breezah k*t dus ja, dat is toch alles wat je nodig heb. :cool:
 
met andere woorden, laten we iedereen gewoon in zijn waarden laten en hobby's en dergelijke van elkaar respecteren.
 
Ik vind het mooi als het met style gedaan wordt en met mooie materialen geen goedkope zooi eraan..

IK heb mijn BMW 5 ook wat opgeleukt.. M5 spoiler, M5 spiegels, dikke ovale RVS uitlaat, en dikke 19" Snitzer wielen :-)
 
Leuk om te kijken, niet om te hebben.
 
Ontopic: ik heb in het verleden ook wel aan auto's gesleuteld; visueel tunen etc. Was een soort van hobby van me. Was toendertijd een van de eersten die neon onder z'n wagen had gegooid (meegenomen van een autobeurs in Duitsland). Een paar jaar later kwam die film "The fast & the furious" en zag je iedereen ermee rijden. Zo'n 4 jaar geleden ben ik gestopt met die shizzle.

Rijd nu dus in een 'normale' wagen. Heb er geen tijd meer voor en eerlijk gezegd ook geen zin meer in. Was wel een mooie tijd moet ik toegeven.
 
Was meet motorrijder.
Maar bij auto's vind ik normaal alleen dikke wielen en een mooi verlagingssetje genoeg.
 
Back
Naar boven