AndroidHealthClinic

werk zoeken, school, etc... hartlucht topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

heeft iemand ook een tip wat voor studies ik kan doen op hbo niveau betreft bodybuilding
 
voeding en dietiek..
 
dankjewel klinkt goed, ik zou me ook wat willen focussen op uitvoering van oefeningen samenstelling van workouts etc etc gedliplomeerd (hardcore) bodybuilder opleidings instituut achtig :P
 
dankjewel klinkt goed, ik zou me ook wat willen focussen op uitvoering van oefeningen samenstelling van workouts etc etc gedliplomeerd (hardcore) bodybuilder opleidings instituut achtig :P

als ik een hbo had moeten doen dan had ik voeding en dietiek gedaan..

over training etc kan je hier nog wel genoeg leren, maar dan zou ik wat minder tijd in dit gedeelte van het forum lezen en wat meer in training en oefeningen..
 
als ik een hbo had moeten doen dan had ik voeding en dietiek gedaan..

over training etc kan je hier nog wel genoeg leren, maar dan zou ik wat minder tijd in dit gedeelte van het forum lezen en wat meer in training en oefeningen..

mja oke maar ik wil aan het werk in die sector
tis niet echt een probleem dat ik de oefeningen niet ken ik wil diploma's in de sector maar ik heb ondervonden dat ik op mbo niveau naar fitvak moet grijpen wat ik net heb gekoekelt (om een instructeur a ofzo te halen zodat ik wat kan bij verdienen terwijl ik met mn hbo bezig ben (voeding en dietiek niet een slechte keuze voor het hogere doel..))

maar ik zal me verder verdiepen
 
ze zoeken toch massaal veel volk voor in de bouw/loodgieter/bandwerk?

en waarom niet in de beveiliging?

dat zeggen ze ja , maar blijkbaar ben ik te jong volgens de ene , te oud voor de andere , het is altijd wat . bewaking is niet voor nu , ben blij dat ik mijn diploma's heb maar eerst deftig werk zoeken
 
Ik ben dus ingeschreven bij interimkantoren en heb wel uitdrukkelijk gezegd van aub niet int stad. Met wat komen ze steeds af, jawel voor int stad of wat er ook genoeg is zijn callcenters. Ze wouden mij zelfs eens in een winkel droppen met lederwaren ( handtassen, etc...)......allee ja maar zo tprobleem is kheb moed en geen moed. Kheb wel een voornemen voor de komende 10 maand en dat is van kga die school proberen, lukt het nie dan lukt het nie ( de grote vraag is , ofdat het wel iets voor mij is) en kga tijdelijk interims proberen doen.
 
Hebben jullie in Belgie ook vacaturesite's?
 
dat zeggen ze ja , maar blijkbaar ben ik te jong volgens de ene , te oud voor de andere , het is altijd wat . bewaking is niet voor nu , ben blij dat ik mijn diploma's heb maar eerst deftig werk zoeken

welke diploma's heb je?
 
Is de werkgelegenheid dan zo slecht in België?
Of is het eisenpakket hoog?


Ik las ierjuist in de krant een jobaanbieding voor een administratief bediende en ze vroeger metteen een A1-diploma. A1 staat voor hogeschool of universiteit. Terwijl de jobomschrijving zeker te doen is voor iemand met een middelbaar diploma.
 
back 2 school dan maar
 
Ben bezig met mijn afstudeerstage/scriptie...Nu moet ik mijn best doen! iets wat de afgelopen 4 jaar op school niet is voorgekomen :headbang:
 
Net een sollicitatie achter de rug nu afwachten of ik mag beginnen.
 
Vinden ze het leuk als je flexed op de sollicitatie ? BBing is een bewijs van doorzetting & discipline :D:D:D
 
met interimbureau's kom je niet ver!! als ze iets hebben bellen ze iedereen op en als je dan zo traag bent als ik om te reageren ben je er nooit bij. Ga liever rechtstreekst solliciteren, veel meer resultaat en als je iemand kent met een redelijk hoge functie, gebruik die persoon dan, resultaat verzekerd (als ze iemand nodig hebben tenminste)
succes aan al de werkzoekenden, er is werk genoeg!!!!
 
gewoon niet te kieskeurig zijn, en jobkes aannemen, al is het maar voor even, maar zo kunt ge bewijzen da ge er moeite voor wilt doen
 
Back
Naar boven