AndroidHealthClinic

Voor de verzamelaar: Meer dan 20 DivX films

Bezoekers in dit topic

Hij stuurd ie ze dan? zo'n film duurd tog best lang verzenden?

Christus. Taalverkrachter!

Ik heb iets van 25 schijfjes op DVDV gezet wat die CD's dus overbodig maakt. Die gaan in een handige enveloppe naar Spiermans toe.;)
 
Christus. Taalverkrachter!

Ik heb iets van 25 schijfjes op DVDV gezet wat die CD's dus overbodig maakt. Die gaan in een handige enveloppe naar Spiermans toe.;)

Sorry dude :o


Die kunnen gewoon in de dvd speler?, en wat vraag je ervoor? :D
 
Voor de liefhebber of als je iemand weet die het niet breed heeft, ik heb hier nog iets meer dan 20 DivX films liggen, genre is grotendeels thriller/speelfilm, allemaal bekende titels van de afgelopen 3 jaar. Kwaliteit is uitmuntend, meeste met ondertiteling.

U roept maar.;)

naar spiermans, dat ben jij dus niet, begrijp je het al bijna?:D

Begrijp je het een beetje?, voor een leuk prijsje waarom niet? :D
 
Sorry dude :o


Die kunnen gewoon in de dvd speler?, en wat vraag je ervoor? :D

Ik ontpop mij weer even als een ander figuur, als weldoener dit keer dan maar :) Spiermans krijgt die CDtjes voor niks thuisgestuurd.
Ja zo ben ik dan ook wel weer.;)
 
Zo de enveloppe is klaar. Ik ben weer van m'n jaarlijkse verplichting af :D
 
Ik ontpop mij weer even als een ander figuur, als weldoener dit keer dan maar :) Spiermans krijgt die CDtjes voor niks thuisgestuurd.
Ja zo ben ik dan ook wel weer.;)

Je wilt gewoon weten waar ie woont... pfff wel slim aangepakt :thumbs:
 
Ja man, Spier krijgt een pak Cdtjes en een drive-by en honnnnderd kickboxers voor z'n deur! :D

Ik heb ook echt interesse, tijd en moeite om het adres van Spierrrr te verkrijgen!:rolleyes:
 
Ik ontpop mij weer even als een ander figuur, als weldoener dit keer dan maar :) Spiermans krijgt die CDtjes voor niks thuisgestuurd.
Ja zo ben ik dan ook wel weer.;)

Zijn allochtoonvriendelijke kant is dit :thumbup:
 
Positieve discriminatie anyone? Of krijgt onze spier een envelopje C4 door zijn gleuf.

The story continues...
 
:roflol:

Ik noem het een geste. Een eerste stap naar vrede en veiligheid op de discriminatiepuinhopen van DBB.
 
Ja man, Spier krijgt een pak Cdtjes en een drive-by en honnnnderd kickboxers voor z'n deur! :D

Ik heb ook echt interesse, tijd en moeite om het adres van Spierrrr te verkrijgen!:rolleyes:

Tsjah, wist ik et maar :(
Die schopboksers staan te popelen hier.
 
Spier maak ff kopietjes voor peeps...

btw DBC vergeet je niet iets? :cool:
 
Back
Naar boven