Fitness Seller

Superknurf's 4000e postje!

Bezoekers in dit topic

haha spammer

maar gefeliciteerd

edit: karma hou je tegoed
 
gewonnen heb je wel. hoeveel had je er gisteravond?
 
Toen ik begon gister had ik 3.200

rond etenstijd :D
 
t is maar net waar je het voor doet :P
 
Gefeliciteerd met je spammies :p
Op naar de 5000.
 
Damn ... gewoon DAMN ! :o
 
800 posts in één dag, en hij is nog niet om :D
 
:haha: nee idd de avond moet nog beginnen zowat
 
t is maar net waar je het voor doet :P

Idd... Haal de 5000 posts maar is door in het onderwerp 'Fitness en Bodybuilding' onder de subtopics van training, voeding, supplementen en wetenschap te posten. Eer je dan je 5000 posts bereikt hebt krijg je van mij wel 30 karmapunten:D(in die tijd is mijn karmapower wel zo gestegen) Want zeg nou zelf, jij als 17-jarige karmaslet weet eigenlijk geen **** van dat allemaal af:rolleyes:;) Karma hou je maar te goed van me aangezien ik deze 24 uur te veel heb gegeven. Karma krijg je omdat ik respect voor je heb om je hele sociale leven hiervoor opzij te leggen:eek:
 
Idd... Haal de 5000 posts maar is door in het onderwerp 'Fitness en Bodybuilding' onder de subtopics van training, voeding, supplementen en wetenschap te posten. Eer je dan je 5000 posts bereikt hebt krijg je van mij wel 30 karmapunten:D(in die tijd is mijn karmapower wel zo gestegen) Want zeg nou zelf, jij als 17-jarige karmaslet weet eigenlijk geen **** van dat allemaal af:rolleyes:;) Karma hou je maar te goed van me aangezien ik deze 24 uur te veel heb gegeven. Karma krijg je omdat ik respect voor je heb om je hele sociale leven hiervoor opzij te leggen:eek:

:roflol: Helemaal gelijk.. maar in dit geval was het een raceje ;)
 
Vanaf nu komen mijn zeer interesante posts weer :D
 
Back
Naar boven