AndroidHealthClinic

Dell Peeceetje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dat was Zercom, maar eigenlijk wil ik niet dat je daar koopt ;) Had zomaar een shop genomen met een breed assortiment.

hehehe toch tegen Zercom? en toen je je pctje daar kocht zei je nog dat t niet zon slechte winkel was.


imo is zercom een k*twinkel, ik heb daar genoeg gezeik gehad. onprofessioneel personeel met een raar beleid.
 
Omdat het een beetje blij eruit ziet met al die grafische onzin, en je systeem wordt er slomer door.

Koop je een high-end systeem wat dan verandert in een mid-range systeem omdat je persee die blije grafische bullshit draait.


en wederom een staaltje goede onderbouwing van onze homer. Je weet dus echt wederom niet waar je over praat. Als je je enigzins had verdiept in Vista zijn er verschillende voordelen van vista ten opzichte van XP naast de leukere grafische schil.
 
En zo komt een leek er nooit uit bij dit soort ouwe wijven taartgooierij, iedereen heeft gelijk :D
 
Mijn advies: ga voorlopig met winXP aan de gang en stap later over op Vista als de final uit is.
 
Waarom een Dell?

Ja, weet je Eric... het is behoorlijk lastig om op de scooter een hele pc mee te nemen. :D
(j/k)

Ik zou nu denk ik voor een core 2 duo gaan. (Ik heb zelf een AMD X2 4800+ waar ik zeer tevreden over ben.)
 
Zooooo, geregeld. Dinsdag zal ie klaar zijn. :)
 
Mijn advies: ga voorlopig met winXP aan de gang en stap later over op Vista als de final uit is.

stap gewoon over naar een LINUX versie, keuze mogelijkheden genoeg!!

met de nieuwste versie kun je ook probleemloos windows applicaties draaien!

:D :D :D

suc6 met je nieuwe aanwinst Opa!!
;)
 
en wederom een staaltje goede onderbouwing van onze homer. Je weet dus echt wederom niet waar je over praat. Als je je enigzins had verdiept in Vista zijn er verschillende voordelen van vista ten opzichte van XP naast de leukere grafische schil.

Achjah, aangezien ik niet 1000 uur per maand aan mijn pc zit te sleutelen als sommigen weet ik er misschien iets minder vanaf... Maargoed, over andere dingen weer veel meer. Mijn bevindingen heb ik gepost, als Drs. Informatica daar geen genoegen mee neemt, mijn excuses daarvoor :(
 
stap gewoon over naar een LINUX versie, keuze mogelijkheden genoeg!!

Bij sommige distro's bezorgen ze zelfs de originele CD's voor NIKS. (zelfs geen verzendkosten)

Gratis te bestellen op: ubuntu.com of kubuntu.com ;)
 
Back
Naar boven